Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-31, 15:48
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Är det två hysteriska quinnor som gömmer sig bakom era användarnamn? Ibland undrar man ...

... för ni måste väl begripa att det fortfaranded finns massvis med SvP-medlemmar som är väldigt kritiska till hela Ukraina-grejen och inte alls stödjer den nuvarande regimen mot Ryssland eller anser att separatisterna är terrorister?

Var finns dessas röster i så fall? De i svp som öppet stöder den judiska agendan i ukraina och världen hörs och ses väldigt mycket hela tiden, men jag har hittils inte sett EN enda i svp uttala sig mot den judiska sidan i ukraina. Har du? Länka gärna.
Citera
2014-07-31, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Är det två hysteriska quinnor som gömmer sig bakom era användarnamn? Ibland undrar man ...

Nej min vän, det är två allvarliga vuxna män och nationalister som förstår hur världen fungerar och som tyvärr ser en extremt negativ, sjuk och illavarslande utveckling inom svensk nationalism.

Citat:
... för ni måste väl begripa att det fortfaranded finns massvis med SvP-medlemmar som är väldigt kritiska till hela Ukraina-grejen och inte alls stödjer den nuvarande regimen mot Ryssland eller anser att separatisterna är terrorister?

Det spelar ingen roll så länge ledarskapet och de mest framträdande och tongivande figurerna är för den här ofattbart sjuka skiten. Ledningen har under lång tid haft många chanser att göra någonting, men det har de inte gjort. Tvärtom så tyder det mesta på att även ledningen är anhängare av den förvirrade verklighetsbild och den globalistiska agenda som partiets de facto chefsideologer i Radio Motgift länge har propagerat för.

De massvis av SvP-medlemmar som är väldigt kritiska, som du påstår existerar, syns och hörs inte alls och även om de hade synts och hörts så har de inte makten och för inte partiets talan utåt. Men visst, visa gärna att vi har fel genom att ta över makten med dina massvis av kritiska medlemmar, gärna innan valet också...

Nu har vi tyvärr fått det slutgiltiga beviset för att SvP av idag är en organisation som är direkt skadlig för svenskarnas och världens vita folks långsiktiga överlevnadskamp. Alla seriösa nationalister bör därför ta avstånd från partiet och inte stödja det på något sätt.

Ingen bör under några som helst omständigheter ge några pengar till SvP, bli medlem i partiet, stödja det på något annat sätt och framförallt så bör ingen människa som vill det svenska folket och den vita rasen väl rösta på partiet.

Denna uppmaning från mig kommer att kvarstå tills SvP har blivit något helt annat än vad det bevisligen är idag!
Senast redigerad av Varnagel 2014-07-31 kl. 16:10.
Citera
2014-07-31, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Var finns dessas röster i så fall? De i svp som öppet stöder den judiska agendan i ukraina och världen hörs och ses väldigt mycket hela tiden, men jag har hittils inte sett EN enda i svp uttala sig mot den judiska sidan i ukraina. Har du? Länka gärna.

Du har inte sett det eftersom det aldrig har hänt. De som eventuellt tycker annorlunda än judeagenterna och chefsideologerna vågar inte uttala sig, trots att partiet säger sig ha så "högt i tak".

Ett vidrigt jävla judeskämt är vad SvP är.
Citera
2014-07-31, 16:17
Medlem
Nord88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Nu har vi tyvärr fått det slutgiltiga beviset för att SvP av idag är en organisation som är direkt skadlig för svenskarnas och världens vita folks långsiktiga överlevnadskamp. Alla seriösa nationalister bör därför ta avstånd från partiet och inte stödja det på något sätt.

Ingen bör under några som helst omständigheter ge några pengar till SvP, bli medlem i partiet, stödja det på något annat sätt och framförallt så bör ingen människa som vill det svenska folket och den vita rasen väl rösta på partiet.

Denna uppmaning från mig kommer att kvarstå tills SvP har blivit något helt annat än vad det bevisligen är idag!

Ja, jag är enig om att partiet är ute och cyklar i denna fråga. Trodde nästan att du hade kolat vippen så det är kul att se dig tillbaka trots att vi inte håller med varandra i många frågor.

Anser du det vara direkt kontraproduktivt att rösta SD också? Kan inte ett växande stöd för både SD och SvP leda till en förskjutning mot nationalism på sikt? Jag skall nog kryssa Kent Ekeroth i höst, man vill inte missa hans upptåg och dessutom är han en ganska skicklig politiker som ofta är rätt ute i många sakfrågor.
Citera
2014-07-31, 16:55
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel

Bra att du som ändå är något av en fb-celebritet går ut och sätter ner foten. Jag håller med om din position. Det får räcka nu. I nuläget känns det direkt kontraproduktivt att stödja svp eftersom det är en organisation som, i det stora hela, skulle göra mer skada än nytta för svenskarna om de vann inflytande. Det har de tydligt och envist visat.

Jag lägger nog en röst på sd istället. Visst judarna är starka där också men de hetsar inte öppet mot ryssland och rent metapolitiskt kanske sd kan göra lite nytta i vart fall. Alternativet är ju ändå att inte rösta alls. Men det känns väldigt tungt och trist.
Citera
2014-07-31, 17:01
Medlem
Detta var ju "förtroendeingivande".
Citera
2014-07-31, 17:13
Medlem
PilsnerPers avatar
Ser stabilt ut.

Minst åtta kandidater till höstens val och nyförvärvet hos motgift gillar Fridéns krigsbilder.

Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Jag lägger nog en röst på sd istället. Visst judarna är starka där också men de hetsar inte öppet mot ryssland och rent metapolitiskt kanske sd kan göra lite nytta i vart fall. Alternativet är ju ändå att inte rösta alls. Men det känns väldigt tungt och trist.

Skit i att rösta istället. Eller skriv "Död åt zog" på lappen.
Citera
2014-07-31, 19:52
Medlem
RexGermanias avatar
Har någon varit i kontakt med partistyrelsen för att få en officiell kommentar?
Jag kan förstå att man hoppades på en nationalistisk revolution i Ukraina men nu måste väl alla inse att vi inte har något positivt att hämta därifrån och att Ukraina redan är övertaget av juden.
Citera
2014-07-31, 20:46
Medlem
Orjisols avatar
Jag vill se en ingående artikel på realisten där dom fördömer choklad-judens påhitt och uppmanar ingen mer ansluten till SvP att ta upp vapen för judendomen.
Citera
2014-07-31, 20:59
Medlem
Lelianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskOpposition
Det här kan ju tamejfan inte vara möjligt. Fridén har ju verkat begåvad å huvudets vägnar, och så sker detta haveri. Så fruktansvärt tragiskt. Är det okunskap om hur världen fungerar eller bara vapenkåthet som ligger bakom?
Fridén har gett ett vettigt intryck av en anledning. Han beskriver sig själv fortfarande som anti-sionist och har även lagt upp låten Kofia - Länge Palestinien, krossa sionismen. Han lever inte en isolerad bubbla och har blivit påverkad av kritiken mot partiet och informationen om hur judestyrt Ukraina frågan är. Att han ändå valde att åka ner med den informationen är ett beslut han får nu leva med, och det vore intressant att veta hur han har resonerat. Men eftersom han är emot imperalism så ser han nog Ryssland som morgondagens hot, och varje slag mot det är en vinst imorgon. Men det är bara min gissning.

Det bör nog inte ta någon lång stund innan man får höra något från partiledningen eller Realisten om frågan, för nu är det omöjligt att vara tyst om saken.
Citera
2014-07-31, 22:44
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
Har någon varit i kontakt med partistyrelsen för att få en officiell kommentar?
Jag kan förstå att man hoppades på en nationalistisk revolution i Ukraina men nu måste väl alla inse att vi inte har något positivt att hämta därifrån och att Ukraina redan är övertaget av juden.

Det är beklämmande att han åker dit samtidigt som han kandiderar för partiet,
om det skett med partiledningens godkännande då är det illa. Om han åkt på
eget bevåg bör han avstå att ställa upp i valet, ställer man upp som kandidat så ska
fokus ligga där. Om det skett med partiledningens goda minne ja då får jag ta mig en funderare
på vad jag ska rösta på i valet.
Citera
2014-07-31, 22:45
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leliana
Fridén har gett ett vettigt intryck av en anledning. Han beskriver sig själv fortfarande som anti-sionist och har även lagt upp låten Kofia - Länge Palestinien, krossa sionismen. Han lever inte en isolerad bubbla och har blivit påverkad av kritiken mot partiet och informationen om hur judestyrt Ukraina frågan är. Att han ändå valde att åka ner med den informationen är ett beslut han får nu leva med, och det vore intressant att veta hur han har resonerat. Men eftersom han är emot imperalism så ser han nog Ryssland som morgondagens hot, och varje slag mot det är en vinst imorgon. Men det är bara min gissning.

Det bör nog inte ta någon lång stund innan man får höra något från partiledningen eller Realisten om frågan, för nu är det omöjligt att vara tyst om saken.

Säg inte det. Det är de inkompetenta dårarna i svp:s ledning vi har att göra med. Då är vad som helst möjligt. De har knipit käft totalt i månader. Vad händer härnäst? "svp avbryter samarbete med golden dawn", "svp tar avstånd från adolf hitler och william pierce.", "därför ska sveriges judar rösta på svp!"? Ingen kan veta när det gäller svp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in