Citat:
Ursprungligen postat av
Framtyr
Vilka hjltar.. Det r inte frsta gngen heller, man kan ju undra om de verkligen tycker att det r klipskt utav dem att lgga ut sdana filmer p Youtube?
Min bedmning r att det r listigt gjort, att det r en smart plan bakom som du inte frstr och som ingen kommer att vilja avslja fr dig. Varfr tnker du att det inte r klipskt?
Missfrst mig inte, jag frsker inte f dig att ndra din uppfattning. Vissa tycker att det r smart att SvP-politiker twittrar om att klippa fingrarna av folk, att under ett judiskt kapitalistiskt frtryck i frsta hand kmpa mot muslimer och kommunism, att under en svensk valrrelse satsa sin tid p vst-ukrainsk imperialistisk "nationalism" finansierad av rika gangsterjudar och Israel osv. Genom ditt inlgg i den hr trden gr du dig del av det senare. Det r vad du tycker r smart. Och alla mste ju f vlja sjlva och jag vill inte styra ver vad du vljer. Vill bara belysa det faktumet att vad folk anser r klipskt r vldigt olika frn person till person.
Hr r en till film som Nordfront bddat in:
https://www.nordfront.se/film-motsta...ljon-aydar.smr
Den visar en vstukrainsk bataljon SvP:are stdjer. Bataljonen finansieras av bland andra Kolomoisky (jude efterlyst fr krigsbrott) och Lyaschko (vst-ukrainsk nationalist efterlyst fr pedofili).