Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-03-04, 21:13
Medlem
Citat:
"Ursprungligen postat av gavlip
Vem som r femtekolonnare och vem som inte r det beror p vilken sida frn saken man ser p det. De har uppenbarligen frskt ta ver styret i en stad dr de inte har befolkningens std."

De Ukrainska nationalisterna anvndes i det hr sammanhanget som bondeoffer fr att skapa negativ propaganda mot ryssarna. Det verkar som de bara rusade ivg fulla av adrenalin och utan eget tnkande kvar. fr att lyda ngons order. Dr det inte finns hat dr gr det att skapa hat, oberoende om de r vanliga ukrainare eller ryssar.

Citat:
Ursprungligen postat av Vikingabalk
Skulle du resonera p samma stt om svenska nationalister frskt ta ver styret i Malm?

Vad gller Malm, fr att ta ver styret dr, s kan de svenska nationalisterna inte gra det av egen kraft, om de inte kontrolleras av kapitalstarka interna/externa krafter. Det r ltt att bli en femtekolonnare utnyttjad av femtekolonnare utan att vara medveten om att vara ett verktyg i hnderna fr krafter som inte var tnkt. Det bsta r att gra som tjuren Ferdinand och sitta under eken och lukta p sina blommor och se p de andra tjurarna stngas fr att f bli valda. Med andra ord r det svrt att sl i en spik utan hammare.
Citera
2014-03-04, 21:43
Medlem
Ironiskt och idiotiskt att SVP som pstr sig vara emot sionister ker till Ukraina och stdjer antirysskt pack som finansieras av sionister:
Citat:
Vadim Rabinovich is a citizen of Israel. In 1980 he was charged in Ukraine with stealing state property and spent 9 months in a jail. In 1984 he was arrested again and sentenced to 14 years in prison for his black market activities . He was released in 1990. In 1993 he became a representative of the Austrian company "Nordex" in Ukraine. The company somehow received exclusive rights to sell Russian oil from president Kuchma. In 1997 Rabinovich became president of the All-Ukrainian Jewish Congress, and in 1999 he was elected head of the United Jewish Community of Ukraine. That same year the Associated Press estimated his wealth as $1 billion. Rabinovich owns Central Europe Media Enterprises, which controls television stations in seven East European countries.

Victor Medvedchuk was formerly Leonid Kuchma's Chief of Staff. The Medvedchuk-Surkis cabal controls Ukraine's energy sector (8 regional energy companies), oil and gas market, alcohol and sugar production, shipbuilding, and athletic organizations. He is a member of the Ukrainian Parliament, and a leader in the Social Democratic party of Ukraine (SDPU). His hagiography in Jewish World Review. http://www.jewishworldreview.com/cols/bandow101700.asp

Professor Vasyl Yaremenko, director of the Institute of Culturological and Ethnopolitical research at Kiev State University reviewed the ownership of the country's TV and other media outlets and warned:

"Ukrainians need to know that the mass media is completely in the hands of Jews, and everything that we watch or read is the product of Jewish ideology"

Comprehensive details of this ownership are provided here:
http://iamthewitness.com/Ukraine.html

Professor Yaremenko points out that out of the 400+ members of the Ukrainian Parliament, 136 (possibly 158) are Jews. That is more than in the Israeli Knesset. Who voted for them, asks professor Yaremenko. Who paid for costly election campaigns? 90% of Ukrainian banks, according to him, are owned by Jews.

The newspaper that published these findings was closed down for, you've guessed it, 'hate speech'.
Citera
2014-03-04, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seisma
Vad gller Malm, fr att ta ver styret dr, s kan de svenska nationalisterna inte gra det av egen kraft, om de inte kontrolleras av kapitalstarka interna/externa krafter. Det r ltt att bli en femtekolonnare utnyttjad av femtekolonnare utan att vara medveten om att vara ett verktyg i hnderna fr krafter som inte var tnkt. Det bsta r att gra som tjuren Ferdinand och sitta under eken och lukta p sina blommor och se p de andra tjurarna stngas fr att f bli valda. Med andra ord r det svrt att sl i en spik utan hammare.
Muslimerna r bra organiserade och strst av invandrarna i Malm, dom kontrollerar Malm mer eller mindre och fler kommer dom att bli, oavsett om dom r sunni eller shia s har dom fred mellan varandra i regel fr mlet r samma fr dom att ta makten helt i Sverige. Omjligt fr svenskar att terta Malm utan krig. Mnga fler stder i Sverige som r p fallrepet. Sionisterna har inte visat sig villiga att finansiera svenska nationalister dremot finansierar dom grna pksvenskar.
Citera
2014-03-04, 21:48
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YingYang-
Ironiskt och idiotiskt att SVP som pstr sig vara emot sionister ker till Ukraina och stdjer antirysskt pack som finansieras av sionister:

Det hr med att lsa p r inte din grej eller?
Citera
2014-03-04, 21:50
Bannlyst
Citat:
Bra sida, jag lnkade sjlv till den tidigare. Intressant om inte annat, men hur r denne jude kopplad till Svoboda menar du? Tidigare pstod ngon att ngon jude hade kastat pengar ver Svoboda, men nr det efterfrgades belgg s frsvann han visst.

De nationalister som r p plats (varav en finns hr p Flashback tminstone) stdjer inte interimsregeringen utan just de ukrainska nationalisterna och mlsttning r frsts att ka dessas inflytande s mycket som mjligt.
Citera
2014-03-04, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det hr med att lsa p r inte din grej eller?
r det bara en liten del av SVP som stdjer dom som kt ner frn SVP, vad r det som inte stmmer?
Citera
2014-03-04, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Bra sida, jag lnkade sjlv till den tidigare. Intressant om inte annat, men hur r denne jude kopplad till Svoboda menar du? Tidigare pstod ngon att ngon jude hade kastat pengar ver Svoboda, men nr det efterfrgades belgg s frsvann han visst.

De nationalister som r p plats (varav en finns hr p Flashback tminstone) stdjer inte interimsregeringen utan just de ukrainska nationalisterna och mlsttning r frsts att ka dessas inflytande s mycket som mjligt.
Uppenbart s ger sionisterna stora delar av media, banker, och r en stor del av politikerna som ltsas st fr demokrati i Ukraina och vill ta ver. Det stinker om hela "upproret" i Ukraina, packet som finansierade 5 oktober i Serbien ger std till kuppen i Kiev.
Senast redigerad av YingYang- 2014-03-04 kl. 22:00.
Citera
2014-03-04, 22:15
Bannlyst
Citat:
Uppenbart s ger sionisterna stora delar av media, banker, och r en stor del av politikerna som ltsas st fr demokrati i Ukraina och vill ta ver. Det stinker om hela "upproret" i Ukraina, packet som finansierade 5 oktober i Serbien ger std till kuppen i Kiev.
Jo, detta r vi frsts medvetna om, och s sger sig ven Svoboda vara och de ukrainska nationalister jag pratat med. Huruvida det sker ngon hsthandel kan jag inte svara p, men det r nog ingen bra id. Fr mngas del handlar det inte om att stdja Vst eller Putin utan om att f till stnd sjlvstndighet, frihet och bevarande. De har dock starka krafter mot sig, och jag kan inte svara p om de kommer orka st p sig eller lyckas.
Citera
2014-03-04, 22:16
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:

Jag tycker att det r mycket tveksamt jag ocks. Str mer p Rysslands sida i den hr konflikten d jag ser med misstnksamhet p "nationalister" som stds av Washington, Bryssel, Mc Cain, Bildt m.fl. av NWOs lakejer.
Citera
2014-03-04, 22:24
Medlem
Don.Cs avatar
Trden r lite frvirrande d samma diskussion pgr i SVP-trden. Jag vljer dock att posta fljande hr.

Dan Eriksson postade fljande p facebook tidigare idag.

Citat:
Ursprungligen postat av Dan Eriksson
Whatever is happening in Ukraine now, it is time for Svoboda to declare how they really view the EU. European integration is one thing, but for me it is important that the nationalist powers take a clear stand against a membership in the European Union.

From Svenskarnas parti and Motgift we've been clear that we support the nationalists in Ukraine if they choose the Third position. Nationalism is about sovereignty, and that means you shouldn't answer to neither Kreml nor Brussels.

Right now we have a political game on a high level, and I understand the need to be strategical and smart. But the Ukrainian people, and the nationalists around the world, deserve to know were Svoboda wants to be heading.

Tough times make strange bedfellows, but as nationalists it is important to be clear in not accepting any supranational agreements. Switching from one master to another isn't freedom. Just ask the nationalists all around Europe that are now forced to live in the totalitarian state of the European Union.

Slava Ukraini!

(min fetning)
Citera
2014-03-04, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Trden r lite frvirrande d samma diskussion pgr i SVP-trden. Jag vljer dock att posta fljande hr.

(min fetning)

Det var bra. Vi r mnga som r nyfikna (ven ute i Europa), synd att han inte frgade om NATO ocks.
Citera
2014-03-04, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C

(min fetning)
Och det borde naturligtvis alla ocks frst, man fr vara bra dum i huvudet eller mer sannolikt illvillig om man tror att SvP vill att Ukraina ska frslavas under eller NATO. Mnga verkar dock vara av uppfattning att vi inte alls ska stdja ukrainska nationalister eftersom Putin r mindre dlig n USA. Det tnket r fr mig sanslst defaitistiskt och r nstan identiskt med det som Sverigedemokrater brukar anvnda sig utav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in