Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-06, 19:02
Medlem
M.Skillts avatar
Ett längre inlägg om en av de aktörer som vi har samarbete tillsammans med.

http://defrivilliga.wordpress.com/20...at-the-center/

/Micke
Citera
2014-04-06, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Ett längre inlägg om en av de aktörer som vi har samarbete tillsammans med.

http://defrivilliga.wordpress.com/20...at-the-center/

/Micke

Citat:
C14 have their headquarters located in communist party former headquarters, who where abandoned during the violent revolution in Kyiv.
Det här var ju ganska trevligt
Citera
2014-04-06, 21:25
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Det här var ju ganska trevligt
Beror på vem du frågar Kommunisterna är sura som fan, som tack fick två av dem stryk här i veckan

/Micke
Citera
2014-04-08, 12:08
Medlem
anna_83s avatar
Citat:
Beror på vem du frågar Kommunisterna är sura som fan, som tack fick två av dem stryk här i veckan

/Micke

Verkar ju stundom gå hett till där borta, även för nationalister. Befinner du dig tillsammans med höger-sektorn på vägen mot östra Ukraina nu?

Mitt tips till dig är att lämna landet innan det smäller på riktigt. Det här kan mycket väl utveckla sig till ett ny balkankrig. Och då hamnar du oundvikligen i strid mot andra nationalister.
Citera
2014-04-08, 14:15
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anna_83
Verkar ju stundom gå hett till där borta, även för nationalister. Befinner du dig tillsammans med höger-sektorn på vägen mot östra Ukraina nu?

Mitt tips till dig är att lämna landet innan det smäller på riktigt. Det här kan mycket väl utveckla sig till ett ny balkankrig. Och då hamnar du oundvikligen i strid mot andra nationalister.
Jag håller mig till C14 fortfarande men har utökad kontakt med Högra sektorn i och med vad som händer i östra Ukraina.

Jag har beslutat mig att stanna kvar under mycket lång tid och skulle andra nationalister kränka Ukrainsk mark under ryskt flagg och därmed inleda ett fullskaligt krig så får de stå sitt kast och hoppas på att de är en bättre skytt än vad jag är.

/Micke
Citera
2014-04-08, 16:19
Medlem
Blixtmannens avatar
Citat:
Jag håller mig till C14 fortfarande men har utökad kontakt med Högra sektorn i och med vad som händer i östra Ukraina.

Jag har beslutat mig att stanna kvar under mycket lång tid och skulle andra nationalister kränka Ukrainsk mark under ryskt flagg och därmed inleda ett fullskaligt krig så får de stå sitt kast och hoppas på att de är en bättre skytt än vad jag är.

/Micke
Och samtidigt som unga europeiska män slaktar varandra på slagfältet står juden och gnuggar sina händer bakom scenen.
Citera
2014-04-08, 16:26
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blixtmannen
Och samtidigt som unga europeiska män slaktar varandra på slagfältet står juden och gnuggar sina händer bakom scenen.
Nog är det så, men någonstans måste man dra gränsen och jag drog min vid att tillåta andra att angripa mig och mina ideal. Om ryska nationalister vill angripa ett annat vitt land så får man också vara beredd på att det kommer kosta blod, nu vill jag iof tro att ryska nationalister har mer vett i skallen än att följa Putin som gjort sitt yttersta för att krossa dem.

Vad gäller judarna, så är deras tid räknad, deras egen undergång startade samtidigt som de förklarade krig mot alla vita folkslag. Det gäller bara att ha tålamod och att ta varje tillfälle till att öva.

/Micke
Citera
2014-04-09, 01:27
Medlem
thelindgrennheros avatar
Sedan när rör det sig om ryska nationalister? Trodde det handlade om ryska regimtrogna, dvs Putins folk om något, knappast nationella.
Citera
2014-04-09, 03:52
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Sedan när rör det sig om ryska nationalister? Trodde det handlade om ryska regimtrogna, dvs Putins folk om något, knappast nationella.
Det var som ett svar på att om nationalister skulle gå till väpnat angrepp mot Ukraina, även jag hoppas att ryska nationalister har mer vett i skallen än att de ska springa sabbatsgoyens Putins ärenden.

/Micke
Citera
2014-04-09, 12:42
Medlem
M.Skillts avatar
En större samling nationalister kommer att göra gemensam sak i östra Ukraina och försöka stoppa de här "folkliga" upproren en gång för alla. Det svensk/ukrainska nationalistiska centret har uttalat sig om händelsen.

http://defrivilliga.wordpress.com/20...ent-of-intent/

/Micke
Citera
2014-04-09, 12:51
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
En större samling nationalister kommer att göra gemensam sak i östra Ukraina och försöka stoppa de här "folkliga" upproren en gång för alla. Det svensk/ukrainska nationalistiska centret har uttalat sig om händelsen.

http://defrivilliga.wordpress.com/20...ent-of-intent/

/Micke
Vi får verkligen hoppas att de ryska patrioterna lyckas krossa de judiskstyrda chauvinisterna från Galizien, en gång för alla.
Citera
2014-04-09, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Vi får verkligen hoppas att de ryska patrioterna lyckas krossa de judiskstyrda chauvinisterna från Galizien, en gång för alla.

Om globalistlakejerna från västra Ukraina mopsar upp sig så kommer Ryssland förhoppningsvis att krossa dem. Europa skulle bli en bättre plats utan massa besvärliga religiösa separatister, chauvinister och NWO-lakejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in