Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-28, 18:28
Medlem
Viracochas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet

Ja, du hävdar det, jag är dock inte lika säker. Den ryska makteliten verkar till förvillning lik den maktelit som står att återfinna i Väst. Jag tror helt det handlar om olika NWO-strategier (jämför USA och Sovjet), lite röd vs blå strumpa-spel för gallerierna och helt enkelt att Ryssland vill fortsätta vara en maktfaktor och därför motsätter sig när USA och Väst expanderar på deras bekostnad.

Citat:
Ursprungligen postat av Viracocha
Ni bygger nu desperat en halmdocka.
Den teorin har jag tidigare bara sett från The Zeitgeist Movement.
En fruktansvärt dålig konspirationsteori som bara de värsta foliehattarna sympatiserar med.

Jag fick aldrig en replik på detta, är du kvar Straybullet? Eller har du begått självmord som en sann förlorare?
Citera
2014-02-28, 18:52
Medlem
mrphonks avatar
Rubriken bör ändras, det är inte SvP som rekryterar.

Hursomhelst, en första rapport från en av de frivilliga på plats: http://www.motgift.nu/2014/02/frivil...-plats-i-kiev/
Citera
2014-02-28, 19:04
Medlem
Viracochas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Rubriken bör ändras, det är inte SvP som rekryterar.

Hursomhelst, en första rapport från en av de frivilliga på plats: http://www.motgift.nu/2014/02/frivil...-plats-i-kiev/
Kontentan:

Citat:
Ett generellt intryck jag har fått här på plats är att även fast Svoboda och andra nationalister verkar lugna på ytan, så händer det mer än vad som syns.

Det händer inte ett skit, ni åkte ner till den judiska statskuppen efter att den hänt.

Vad skulle hända?

Ni är så fruktansvärt pinsamma samt patetiska att det inte finns ord längre.

Tack som fan, nu så har ni flyttat fram ZOG/NWO:s position närmare den makt som tidigare höll den på styr.

Tack som fan Sion vises Parti (SvP), jävla förrädare!
Citera
2014-02-28, 19:47
Medlem
Citat:
Kontentan:

Det händer inte ett skit, ni åkte ner till den judiska statskuppen efter att den hänt.

Vad skulle hända?

Tack som fan, nu så har ni flyttat fram ZOG/NWO:s position närmare den makt som tidigare höll den på styr.

Måste du vara så jävla hätsk? Det blir ju svårt att ta dig på allvar då. SvP:s stöd har förmodligen inte påverkat situationen i Ukraina nämnvärt åt något håll.
Citera
2014-02-28, 20:42
Bannlyst
De kan väl dela ut flygblad om migrationsverket, så kan hela Ukrainas befolkning söka asyl här. Det krävs bara att man fruktar för sitt liv.
Citera
2014-02-28, 22:29
Medlem
Viracochas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Måste du vara så jävla hätsk? Det blir ju svårt att ta dig på allvar då. SvP:s stöd har förmodligen inte påverkat situationen i Ukraina nämnvärt åt något håll.
Din polare vill via pm att jag ska skriva för din sida, men det blir nej, uppenbart.
Citera
2014-02-28, 22:39
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Kontentan:

Vad skulle hända?

Äsch vafan ta det lugnt för helvete. 50 SvPare kan inte påverka ett skit. Hade det varit 5000 så...

Men visst, man borde ha förstått att juden på något vis skulle gynnas av denna Ukraina-soppa.
Citera
2014-02-28, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Äsch vafan ta det lugnt för helvete. 50 SvPare kan inte påverka ett skit. Hade det varit 5000 så...

Men visst, man borde ha förstått att juden på något vis skulle gynnas av denna Ukraina-soppa.

Jo, men SvP:are var ju exalterade över förhoppningen om att genuina nationalister skulle kunna tillskansa sig maktpositioner i Ukraina. Tyvärr verkar inte ens "nationalisterna" vara några speciellt seriösa typer som har med oss att göra.
Citera
2014-02-28, 22:46
Medlem
Citat:
Din polare vill via pm att jag ska skriva för din sida, men det blir nej, uppenbart.
Lättkränkt?

Jag tycker ju att du har rätt i delar av kritiken här, men att döma ut SvP som sionister och förrädare över den här Ukraina-grejen är ju lite väl hårt...
Citera
2014-03-01, 00:04
Bannlyst
Citat:
Jag fick aldrig en replik på detta, är du kvar Straybullet? Eller har du begått självmord som en sann förlorare?
Jodå, jag är kvar. Hur kan jag neka dig en replik när du framstår som så trevlig och sympatisk?

Citat:
Vi har förstått (i typ tre år nu) att du inte gillar SvP. det är okej, du behöver inte rösta på oss eller gå med i partiet. Det är ingen anledning för att bajsa på sig av ilska dock.
Citera
2014-03-01, 00:33
Medlem
ispiks avatar
Citat:
Kontentan:

Vad skulle hända?

Din svada är tröttsam.
Du förringar hela det ukrainska folk som står bakom denna revolution genom att tro dig hitta spår av en judisk masteroplan.
De svenskar som åker ner kommer att lära sig mycket nyttigt att ta hem till Sverige.
Och jag är övertygad om att De vet mer om vad som sker i Ukraina än vad du lyckas hitta genom din adsl-uppkoppling från ditt povra studentrum.
Citera
2014-03-01, 07:55
Medlem
Hatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsCeline
På Motgift.nu rekryteras det Nationella!

Vilka står bakom denna rekrytering? Vad är förhoppningen svenska frivilliga ska bidra med i en ganska förvirrad konflikt mellan etniska ukrainare, ryssar, EU, USA och Ryssland?

Vad säger expertpanelen på Flashback om detta?

Intressant eller anus?

Jag skulle kunna gå med i detta för ukraina, men din slutkläm var lite för mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in