Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Svara
2014-02-24, 20:41
Medlem
Improviserad Candyflip på Ecstacy, LSA och HappyCaps

Tidigare erfarenheter: Alkohol, cannabis, Spice, lustgas, Salvia, LSA, ecstasy

Substanser under kvällen: 1.5 Ecstacy(Mario Bullits), 5HBW frön(LSA), 1trippy E-cap, 2party E-cap, Alkohol, Hasch

Ålder: 18
Kön: Man
Vikt: 67kg
längd: 187cm

Inledning
Jag och ''Edvin'' hade beställt hem ett paket från Azarius innehållande 20HBW frön och 5 olika happy E-caps, det var planerat att det skulle komma på onsdagen och vi hade tänkt och ta det på fredagen. Onsdagen kom och inget paket i brevlådan, torsdagen kom och fortfarande inget paket i brevlådan vi blev nu lite oroliga att vi inte skulle få grejerna innan fredagen så vi bestämde oss för att köpa tre stycken ecstasy och dela på ifall det nu inte skulle komma.

Fredagen var nu kommen och jag tar bussen in till stan för att inhandla mig ecstasyn till kvällen, allt går bra och jag är hemma ca18.30 och nu var det bara att vänta på att Edvin skulle komma hem så vi kunde börja konsumera våra fina gula piller. Klockan slår 19:00 och jag får ett sms av Edvin: PAKETET HAR KOMMIT!!! Vi hade sagt innan att om paketet skulle komma med så skulle vi köra både LSA och ecstasy, vi var fett pepp då vi alltid velat testat och candyflipa men aldrig haft chansen så nu fick vi improvisera lite till en egen liten candyflip.

Iallafall så tar jag cykeln och cyklar i full fart hem till Edvin, när jag kommer hem till han så städar han lite så medans han städar så börjar jag att fixa till fröna. Jag tar bort skalet och mortlar ner HBW'et till pulver då jag tycker det är mer nice att bara ha det i munnen än att sitta och tugga, när alla fröna är ner malda så tar vi pulvret i munnen och har det i munnen i runt 10minuter. (Klockan är nu 19:45)

Set/setting
Under tiden så börjar vi med att fixa till våran feta setup, vi börjar med vardagsrummet där vi plockar undan alla möbler så det blir som ett stort dansgolv det ända vi lämnar är en stor skön matta som täcker ganska stor del av rummet och sedan plockar vi fram alla får filtar vi kan hitta för att täcka resten av golvet. Mot väggen längst bak i rummet har vi en soffa riktad mot dansgolvet/tvn och ett bord där vi har ställt fram tända ljus/öl/chips/godis/tuggummin/vatten.

När vi nu är klara med vardagsrummet så var det dags att fixar uterummet. Vi hämtade en saccosäck, datorskärm och ett par högtalare som vi satte på golvet så att vi kunde ligga där och kolla på trippvideos om vi kände för det, vi tände även upp massa ljus runt omkring på golvet.

På övervåningen satte vi ut lite tända ljus och lämnade en skärm där uppe med så vi kunde kolla på lite grejer om vi tog oss upp dit, vi plockade även fram ett piano som vi kunde spela av oss på lite om vi kände för det. Nu var det bara toan kvar och där satte vi in några tända ljus bara så vi skulle slippa tända lampan när man var där inne.

Klockan är nu kanske runt 20.30 och vi sitter i soffan och varken jag eller Edvin känner oss på vekade, eller jag började känna lite bodyload i magen vilket jag brukar få när jag käkar LSA. I vilket fall så öppnar vi oss varsin bers, snackar lite och inväntar våran kick och runt klockan 21.00 så bestämmer vi oss för att gå ut och gå en runda för dra ut på tiden lite. Innan vi går ut så går jag in på toan och sätter fingrarna i halsen i hopp om att kicken ska komma och för att bli av med bodyloaden.

Kicken kom ej men min magverk försvann iallafall, vi gick nu ut och gick en runda och efter en bit så började vi känna av lite, benen kändes tyngre, uppskattade miljön lite mer och lite andra små saker. Både jag och Edvin känner nu att såhär kan vi inte ha det, nu går vi hem och tar en halv E var med så vi kommer igång!

21.30

Vi är nu hemkomna och och Edvin går direkt in i vardagsrummet och delar upp en av våra ecstacys på mitten sen var det bara att svälja och va glad, kände direkt på mig att nu jävlar ska vi festa! Vi drar nu igång våran Ecstacy lista och fixar upp stroblights med 7 olika färger på youtube som vi har uppkopplat på tvn

22:00
Jag börjar nu känna att både LSA't och E't börjar kicka in allt mer och mer nu, väldigt konstig känsla E't gjorde mig speedad som fan och LSA't gjorde mina ben tunga. Jag började dansa lite men tillslut så satte vi oss och började prata igen för Edvin har det inte kickat mycket alls än så han föreslår att vi ska ladda upp med varsin lina med. Jag tycker vi ska vänta lite då ingen av oss har kickat än och vet inte riktigt hur vi kommer bli av blandningen med LSA och E så vi avstår en stund till och bara efter 10 minuter så börjar Edvin med kicka. Nu var det bara upp på vårat dansgolv av fårpäls och börja dansa, det ända som saknades nu var våra bearcoats

http://a.tgcdn.net/images/products/z..._bear_coat.jpg
Sådana här fast utan luva och klor typ

Vi klädde av oss till bara kalsonger och drog på oss våra coats och nu var festen igång på riktigt, känslan när man tar på sig coaten och känner det silkeslena materialet i är helt obeskrivlig, det är som att man är helt fri i rocken man bara glider omkring där i när man dansar omkring i stroblyserna som blinkar från tv'n och fötterna bara glider igenom de sköna fårmattorna som täcker golvet. Allting känns bara helt perfekt!

22:30
Nu så springer Edvin upp på övervåningen och säger vänta här, jag kommer snart! När han väl kommer ner sen så har han med sig en stor jävla spegel som man såg hela sig i. Han ställde sig på mattan, höll spegeln riktat mot sig själv och började snurra. När han sedan var klar så gav han mig spegeln sa att det var as coolt och bad mig att testa, oofyyfaaan va coolt det va! Allt bara kändes så jävla sjukt konstigt, det var typ som att det blev en delay på allt jag såg i i spegeln.
Efter ett tag så säger Edwin att jag ska sätta på en låt och vänta på han och om han inte var tillbaka innan låten var slut så fick jag komma.
Tillslut kommer han tillbaka in i vardagsrummet och då har han modifierat spegeln med massa ljusslingor runt, efter ett tag så la jag mig ner på marken och bad han hålla spegeln över mig så att det skulle bli som en Out Of Body Experience, riktigt skumt att se hela sig själv genom spegeln bara ligga där, fett coolt var det iallafall. Tillslut så gick vi upp på övervåningen och lämnade spegeln så att vi inte skulle ha sönder den.

23.10
Vi fastnade nu på övervåningen och sitter bara och snackar lite och bestämmer vi oss för att ladda upp några linor. Edwin springer ner och hämtar en spegel och sedan trycker sönder en tablett till pulver, han ber sedan mig att fixa till linorna medans han går och sätter fingrarna i halsen. (Han mår inte illa utan vill bara ha upp fröna så att han inte ska må illa senare)
Jag delar upp fyra stycken jämna linor och väntar på Edvin.

När han kommer tillbaka så avvaktar vi lite och börjar snacka lite om att vi ville att nån mer skulle komma nu eftersom att våran kompis som skulle kommit aldrig kom.
Tillslut så tar vi en bild på våra linor och skickar till Andreas och ber honom komma och leka med oss, efter vi skickat bilden så plockade Edwin fram en 500lapp som jag rullar ihop och drar min första lina halva i vardera borre.

Att snorta E kan nog vara nått av det bästa jag vet, jag känner verkligen hur pulvret bara flyger upp och sätter igång hjärnan direkt och bara efter 3sekunder känner man sig som en king! Jag skickade vidare 500lappen till Edwin så han kunde ta sin lina och sen direkt efter så tog jag min andra lina och sen edwin sin andra lina.
Senast redigerad av julpysslarn 2014-02-24 kl. 20:49.
Citera
2014-02-24, 20:45
Medlem
23:30
Nu känner vi att vi vill ha dit Andreas så vi ringer han och frågar om han vill komma förbi och det ville han, han skulle bara fixa lite hemma innan han stack.
Humöret var nu på topp och vi satt på övervåningen och bara snackade och hade det allmänt gott. Vi sa till varandra att det är fan härligt att bara chilla på E med, i vanliga fall så kör man alltid all in på dansgolvet all night long utan pauser typ. Där uppe satt vi iallafall och bara snackade tills Andreas kom och plingade på dörren 30minuter senare.

00.00
Andreas är nu på ingång i vårat underbara tripphus så vi var ju tvungna att ge honom en rundtur, efter rundturen så kommer vi på att vi behöver ta oss hem till mig för att hämta salva till Edvins tatuering så vi frågar Andreas om han skulle kunna köra oss hem till mig lite senare och självklart kunde han det.

Efter ett tag så frågade vi Andreas om inte jhan ville ta nått kul och det ville han ju så vi gick och hämtade alla E-capsen som vi hade fått hem och läste lite om vilka som var starkast och så, TrippE skulle tydligen vara starkast så den blev det, 2st till Andreas och vars en till mig och Edvin.

Klockan va nu 00.20 kanske och vi bestämde oss för att köra hem till mig nu innan andreas caps började kicka, när vi väl sätter oss i bilen så tänkte vi att vi lika väl kunde köra en liten runda för att dra ut på tiden.

Sagt som gjort så tog vi oss en liten runda och första stopp va vattentornet, fyfan va stort det var, det var riktigt jävla mäktigt att stå under, man kände sig så jävla liten. vi stannade där i kanske 5minuter och körde sedan vidare, påvägen ifrån vattentornet så är det en lång jävla nerförsbacke som vi kör nerför och helt plötsligt får Edvin för sig att han ska springa hela vägen ner, han hoppar ut ur bilen och tar löpet hela vägen ner till motorvägen. Vi kör bakom och gapskrattar hela vägen och tar massa bilder med retrokameran, det såg exakt ut som att det var en carchase i cops. Sjukt jävla kul!

00.30
Vi anländer nu till mig och kommer på att vi bara har shorts och tröja på oss, så ifall nån skulle sett oss så lär dom ju ha trott att vi var wierd som fan, när vi väl kommer in till mig så tar vi oss varsitt äpple och sen sätter oss i soffan och sätter igång trippy animation på youtube. snackar om hur fett det är med sånna animationvideos och om hur gott och saftigt äpplet var. Innan vi beger oss tillbaka till Edvin igen så tycker vi att Andreas ska ta en capsel till för vi trodde inte dom skulle fungera så bra då endel recensioner säger att dom suger och en del att dom funkar, efter ett tag så tar han en till och vi beger oss hem mot Edvin.

00.50
Vi är nu hemma hos Edvin och alla är ganska sugna på att röka en jolle och som tur väl var så hade Andreas med sig en. Innan vi går ut så får jag en ide och frågar Edvin om det är okej att vi röker jollen i utomhus Jacuzzin, eftersom att Edvin var nytatuerad så kunde han tyvärr inte bada men det var hel lugnt att vi gjorde det, han tog istället ut en fåtölj, satte på sig sin bearcoat och en massa andra kläder under, satte sig ner i fåtöljen med ipaden och sa att han var vår pimp. Helt sjukt vad han såg ut som en pimp, haha.

Jacuzzi kan nog vara det bästa som finns när man är på droger, det är helt jävla obeskrivligt hur skönt det är. Man känner sig helt avslappnad i varenda muskel, det är nästan som att man flyger. Bara efter att man satte ner foten i badet så kände man sig helt skön i kroppen.

Efter att vi nu slått ner oss i jacuzzin så tänder jag jollen och puffar på, jag tycker det är sån speciell känsla att röka på när man är på E eller andra starkare droger det är mer som att andas in kraft in i lungorna, man mår verkligen bara bättre och bättre efter varje bloss och det finns verkligen ingen gräns på hur mycket man kan röka.
Efter att vi har rökt på jollen ett tag så bestämmer jag och Andreas oss för att testa att dra igång massage/bubblorna och som ni kanske förstår så var det helt fantastiskt!

01.20
Edvin tycker nu att vi ska gå och ta oss varsin lina till och jag lyser upp och frågar om inte Edvin kan komma ut med linorna på en spegel så att jag kan dra mina linor från badet, jag verkligen såg det framför mig hur fett nice det hade vart.
Han går in och fixar linorna men när han är påväg ut med dom så märker han att det blåser lite ute och känner inte att vi ska riskera att det skulle blåsa iväg så jag och Andreas tar oss upp ur jacuzzin och när vi kommer in i uterummet så står Edvin med sina pimpkläder med en femhundralapp i handen och en spegel på bordet med fem fina linor med ecstacy. Två till mig, två till Edvin och en till Andreas

Jag tar min lina, halva i varje borre och suger in tills det inte går och suga in mer, andas ut och mår fantastiskt. Edvin drog sedan sin ena lina och sen tog Andreas sin efter det så gick vi ut och badade lite till och bara njöt av den stjärnklara himlen.

Efter kanske 20minuter i badet så känner vi att det är dags att gå in och dansa lite, så vi går upp ur badet, drar oss varsin lina till och sen tar vi oss till vårat dansgolv där stroblightsen blinkar och musiken spelas på högsta volym. Nu var det bara på med bearcoatsen och börja dansa!

02.00
Vi kommer nu på att vi inte har rullat på mattan nått på hela kvällen, så jag klär av mig naken och rullar omkring lite på mattan medans dom andra håller på med nått annat och när dom sedan kommer så tar jag bara saccosäcken och över mitt skrev medans vi satt och pratade, det kändes så jävla fritt och bara vara helt naken så jag satt sådär och bara pratade tills vi började dansa igen. Det är det som är så härligt när man är på sånna här substanser, det är verkligen ingen som dömer dig för vad du gör/säger/tycker. Man kan vara sig själv till 100% helt enkelt!

02,30
Andras sätter sig nu ner och är inte sugen på att dansa mer, man ser att han börjar bli lite opepp. Jag och Edvin känner att vi vill bli ännu mer hyped så vi plockar fram Party E-caps och trycker i oss två var och sköljer ner med lite öl och varsin jäger shott.

Vi dansar nu omkring lite till och efter ett tag så tar vi en jäger till och runt klockan 03.00 så börjar vi förstå att Andreas börjar må riktigt illa. (mitt minne börjar bli lite suddigt nu )

Vi sänker musiken och börjar chilla istället, typ sitta och prata kolla på lite youtube videos och så medans Andreas ligger och kvider i saccosäcken. resten av kvällen går nu ut på att ha kul medans vi tog hand om Andras och såg till så att han inte mådde allt för illa.

03.30
Andreas nämner nu att han måste köra hem och lämna bilen klockan 06.00 på morgonen, tror detta är en av anledningarna till varför han snedtrippar. Vi bestämmer oss iallafall för att gå en runda i hopp om att det ska lindra lite. Men det gjorde det inte.

04.00
Efter mycket tjat så får jag nu Andreas till att gå in på toan och spy och fy fan vilken jävla cascada spya han lägger, tre stycken jävla maträtter. När han väl var klar så satte vi oss och sncakde lite och till slut så bestämmer han sig för att gå och lägga sig i sängen och försöka sova.

05.00
Jag och Edwin sitter och spela jattzi och pratar till kl 06.00 kanske och då börjar Edvin komma ner lite och bara satt och blundade typ. Jag satt med vidöppna ögon och kände att det är inte ens någon mening att försöka så jag satt uppe själv och spelade bloons tower defence på ipaden, jag kände även att jag inte fick sova eftersom att Andreas låg inne i rummet och hade värsta snedtrippen och han skulle egentligen ha lämnat bilen hemma vid denna tiden.

07.00

Jag ligger och blundar och lyssnar på lugn skön musik och har ganska märkliga CEV's, jag levde mig in i låtarna och fick riktigt klara bilder/mönster som passade in till låtarna. Jag ligger såhär i kanske 1.5 timme

08,30
Andras mamma ringer och han är fortfarande trippad. (har inte sovit något alls han heller, bara legat i sängen och sneat i 4 timmar) Iallafall så frågar han mig om han ska svara, om han låter okej. Jag sa att han skulle göra som han kände, han svarade och sa till sin mamma att han somnat och att han skulle komma snart.

09,30
Så körde Andreas hem, fortfarande lite snetrippad men han kände sig iallafall att han kunde köra.Finns en skogsväg hela vägen hem till han så han slapp stora vägen med all trafik, han ko hem säkert iallafall.

Nu tar jag sängplatsen och lägger mig och fortsätter och lyssna på musik och går nog inte hem förens kl 12.00.

När jag kom hem försökte jag mig på att sova men det var omöjligt och istället så satt jag svin pigg tills klockan 01.00 innan jag fick mig lite sömn
Senast redigerad av julpysslarn 2014-02-24 kl. 20:48.
Citera
2014-02-25, 00:04
Medlem
carribbibbas avatar
Låter som en riktigt skön kväll (ibörjan iallefall).
Synd att fröna inte gav nån vidare effekt.
Citera
2014-02-25, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carribbibba
Låter som en riktigt skön kväll (ibörjan iallefall).
Synd att fröna inte gav nån vidare effekt.

Man hade ändå en ganska skön känsla i kroppen och lite mer tankebanor än vad man har av bara E, men visst det hade vart fett med lite visuals
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in