Improviserad Candyflip på Ecstacy, LSA och HappyCaps
Tidigare erfarenheter: Alkohol, cannabis, Spice, lustgas, Salvia, LSA, ecstasy
Substanser under kvällen: 1.5 Ecstacy(Mario Bullits), 5HBW frön(LSA), 1trippy E-cap, 2party E-cap, Alkohol, Hasch
Ålder: 18
Kön: Man
Vikt: 67kg
längd: 187cm
Inledning
Jag och ''Edvin'' hade beställt hem ett paket från Azarius innehållande 20HBW frön och 5 olika happy E-caps, det var planerat att det skulle komma på onsdagen och vi hade tänkt och ta det på fredagen. Onsdagen kom och inget paket i brevlådan, torsdagen kom och fortfarande inget paket i brevlådan vi blev nu lite oroliga att vi inte skulle få grejerna innan fredagen så vi bestämde oss för att köpa tre stycken ecstasy och dela på ifall det nu inte skulle komma.
Fredagen var nu kommen och jag tar bussen in till stan för att inhandla mig ecstasyn till kvällen, allt går bra och jag är hemma ca18.30 och nu var det bara att vänta på att Edvin skulle komma hem så vi kunde börja konsumera våra fina gula piller. Klockan slår 19:00 och jag får ett sms av Edvin: PAKETET HAR KOMMIT!!! Vi hade sagt innan att om paketet skulle komma med så skulle vi köra både LSA och ecstasy, vi var fett pepp då vi alltid velat testat och candyflipa men aldrig haft chansen så nu fick vi improvisera lite till en egen liten candyflip.
Iallafall så tar jag cykeln och cyklar i full fart hem till Edvin, när jag kommer hem till han så städar han lite så medans han städar så börjar jag att fixa till fröna. Jag tar bort skalet och mortlar ner HBW'et till pulver då jag tycker det är mer nice att bara ha det i munnen än att sitta och tugga, när alla fröna är ner malda så tar vi pulvret i munnen och har det i munnen i runt 10minuter. (Klockan är nu 19:45)
Set/setting
Under tiden så börjar vi med att fixa till våran feta setup, vi börjar med vardagsrummet där vi plockar undan alla möbler så det blir som ett stort dansgolv det ända vi lämnar är en stor skön matta som täcker ganska stor del av rummet och sedan plockar vi fram alla får filtar vi kan hitta för att täcka resten av golvet. Mot väggen längst bak i rummet har vi en soffa riktad mot dansgolvet/tvn och ett bord där vi har ställt fram tända ljus/öl/chips/godis/tuggummin/vatten.
När vi nu är klara med vardagsrummet så var det dags att fixar uterummet. Vi hämtade en saccosäck, datorskärm och ett par högtalare som vi satte på golvet så att vi kunde ligga där och kolla på trippvideos om vi kände för det, vi tände även upp massa ljus runt omkring på golvet.
På övervåningen satte vi ut lite tända ljus och lämnade en skärm där uppe med så vi kunde kolla på lite grejer om vi tog oss upp dit, vi plockade även fram ett piano som vi kunde spela av oss på lite om vi kände för det. Nu var det bara toan kvar och där satte vi in några tända ljus bara så vi skulle slippa tända lampan när man var där inne.
Klockan är nu kanske runt 20.30 och vi sitter i soffan och varken jag eller Edvin känner oss på vekade, eller jag började känna lite bodyload i magen vilket jag brukar få när jag käkar LSA. I vilket fall så öppnar vi oss varsin bers, snackar lite och inväntar våran kick och runt klockan 21.00 så bestämmer vi oss för att gå ut och gå en runda för dra ut på tiden lite. Innan vi går ut så går jag in på toan och sätter fingrarna i halsen i hopp om att kicken ska komma och för att bli av med bodyloaden.
Kicken kom ej men min magverk försvann iallafall, vi gick nu ut och gick en runda och efter en bit så började vi känna av lite, benen kändes tyngre, uppskattade miljön lite mer och lite andra små saker. Både jag och Edvin känner nu att såhär kan vi inte ha det, nu går vi hem och tar en halv E var med så vi kommer igång!
21.30
Vi är nu hemkomna och och Edvin går direkt in i vardagsrummet och delar upp en av våra ecstacys på mitten sen var det bara att svälja och va glad, kände direkt på mig att nu jävlar ska vi festa! Vi drar nu igång våran Ecstacy lista och fixar upp stroblights med 7 olika färger på youtube som vi har uppkopplat på tvn
22:00
Jag börjar nu känna att både LSA't och E't börjar kicka in allt mer och mer nu, väldigt konstig känsla E't gjorde mig speedad som fan och LSA't gjorde mina ben tunga. Jag började dansa lite men tillslut så satte vi oss och började prata igen för Edvin har det inte kickat mycket alls än så han föreslår att vi ska ladda upp med varsin lina med. Jag tycker vi ska vänta lite då ingen av oss har kickat än och vet inte riktigt hur vi kommer bli av blandningen med LSA och E så vi avstår en stund till och bara efter 10 minuter så börjar Edvin med kicka. Nu var det bara upp på vårat dansgolv av fårpäls och börja dansa, det ända som saknades nu var våra bearcoats
http://a.tgcdn.net/images/products/z..._bear_coat.jpg
Sådana här fast utan luva och klor typ
Vi klädde av oss till bara kalsonger och drog på oss våra coats och nu var festen igång på riktigt, känslan när man tar på sig coaten och känner det silkeslena materialet i är helt obeskrivlig, det är som att man är helt fri i rocken man bara glider omkring där i när man dansar omkring i stroblyserna som blinkar från tv'n och fötterna bara glider igenom de sköna fårmattorna som täcker golvet. Allting känns bara helt perfekt!
22:30
Nu så springer Edvin upp på övervåningen och säger vänta här, jag kommer snart! När han väl kommer ner sen så har han med sig en stor jävla spegel som man såg hela sig i. Han ställde sig på mattan, höll spegeln riktat mot sig själv och började snurra. När han sedan var klar så gav han mig spegeln sa att det var as coolt och bad mig att testa, oofyyfaaan va coolt det va! Allt bara kändes så jävla sjukt konstigt, det var typ som att det blev en delay på allt jag såg i i spegeln.
Efter ett tag så säger Edwin att jag ska sätta på en låt och vänta på han och om han inte var tillbaka innan låten var slut så fick jag komma.
Tillslut kommer han tillbaka in i vardagsrummet och då har han modifierat spegeln med massa ljusslingor runt, efter ett tag så la jag mig ner på marken och bad han hålla spegeln över mig så att det skulle bli som en Out Of Body Experience, riktigt skumt att se hela sig själv genom spegeln bara ligga där, fett coolt var det iallafall. Tillslut så gick vi upp på övervåningen och lämnade spegeln så att vi inte skulle ha sönder den.
23.10
Vi fastnade nu på övervåningen och sitter bara och snackar lite och bestämmer vi oss för att ladda upp några linor. Edwin springer ner och hämtar en spegel och sedan trycker sönder en tablett till pulver, han ber sedan mig att fixa till linorna medans han går och sätter fingrarna i halsen. (Han mår inte illa utan vill bara ha upp fröna så att han inte ska må illa senare)
Jag delar upp fyra stycken jämna linor och väntar på Edvin.
När han kommer tillbaka så avvaktar vi lite och börjar snacka lite om att vi ville att nån mer skulle komma nu eftersom att våran kompis som skulle kommit aldrig kom.
Tillslut så tar vi en bild på våra linor och skickar till Andreas och ber honom komma och leka med oss, efter vi skickat bilden så plockade Edwin fram en 500lapp som jag rullar ihop och drar min första lina halva i vardera borre.
Att snorta E kan nog vara nått av det bästa jag vet, jag känner verkligen hur pulvret bara flyger upp och sätter igång hjärnan direkt och bara efter 3sekunder känner man sig som en king! Jag skickade vidare 500lappen till Edwin så han kunde ta sin lina och sen direkt efter så tog jag min andra lina och sen edwin sin andra lina.
Senast redigerad av julpysslarn 2014-02-24 kl. 20:49.
Senast redigerad av julpysslarn 2014-02-24 kl. 20:49.