2014-02-28, 14:53
Medlem
cr3dhoras avatar
Hej! Sitter och kodar fr en hemsida till ett skolprojekt och r fortfarande ganska ny. Vill ha en meny som r ganska lik den som finns hr p flashback vilket jag dessutom redan kodat klart och r ganska s fin. Har bara ett problem och det r att det r fr mnga undersidor fr att jag ska vara bekvm med sttet som "undermenyerna" ramlar ner, vill drfr att det ska permanent visas p sidan fast vid sidan om (till vnster) p skrmen. Ngon som vet vart jag kan hitta detta eller som rent av har lust att frklara?? Letat men hittar inte.... ):

//Tack p frhand!
Citera
2014-02-28, 15:21
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cr3dhora
Hej! Sitter och kodar fr en hemsida till ett skolprojekt och r fortfarande ganska ny. Vill ha en meny som r ganska lik den som finns hr p flashback vilket jag dessutom redan kodat klart och r ganska s fin. Har bara ett problem och det r att det r fr mnga undersidor fr att jag ska vara bekvm med sttet som "undermenyerna" ramlar ner, vill drfr att det ska permanent visas p sidan fast vid sidan om (till vnster) p skrmen. Ngon som vet vart jag kan hitta detta eller som rent av har lust att frklara?? Letat men hittar inte.... ):

//Tack p frhand!

Jag vet inte om jag kan svara, men jag frstr inte riktigt
vad du vill. Om vi tar Flashback som exempel, om jag
stller mig p "VETENSKAP", ska d undermenyn trilla
ner under "DATA" och i s fall, hur ska jag f dit mus-
pekaren utan att menyn ker upp igen?

mvh/Bo S
Citera
2014-02-28, 15:51
Medlem
cr3dhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Jag vet inte om jag kan svara, men jag frstr inte riktigt
vad du vill. Om vi tar Flashback som exempel, om jag
stller mig p "VETENSKAP", ska d undermenyn trilla
ner under "DATA" och i s fall, hur ska jag f dit mus-
pekaren utan att menyn ker upp igen?

mvh/Bo S

Undermenyn Visar sig inte frens man klickat p tex vetenskap. Och undermenyn ska d dyka upp (med flashback som exempel) Ute i marginalen till vnster, men det svra r att jag vill att frgen man ser som ett bltt understrck (som ven markerar vart man r just nu) ska "ramla ner" som en background-color och rama in undermenyn... lite virrigt jag vet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in