2005-08-04, 16:45
Bannlyst
Tjenare, Gurrez kompis här. Han bad mig skriva här eftersom han inte anser att det var rätt att varna honom.

Att årsta blev bannad dit pepparn växer tycker jag och alla andra är självklart, inget snack om den saken. Det var både dumt och omoget av Gurrez att trolla sig med årsta, Men varningar och åtgärder skall ändå riktas mot nicket i fråga. Jag tycker att Gurrez får lida för det som årsta skrivit, och det är fel. Det ända Gurrez har gjort är att oavsikligt skriva några gånger i samma tråd som årsta.
Men jag tycker fortfarande att en varning är för hårt, han förtjänar en fet tillsägelse eller liknande.
Men att varna honom för att han skrev i samma tråd (han pratade aldrig med sig själv eller sa något som var riktat mot de andra nicket) är fel.

Tack för mig!
Citera
2005-08-04, 23:51
Medlem
Avva66s avatar
Tycker personligen att det är falskt att använda 2 nick i samma ämne.
Skillnad om man använder ett i andra syften.
Citera
2005-08-04, 23:59
Moderator
impieteers avatar
Finns det någon slags flexibilitet när det gäller varningar för smurfar som skriver i samma tråd, admin? Det finns många trådar som har flera hundra inlägg och ett par som har flera tusen inlägg.

Är det okej för någon som har en smurf att skriva två inlägg i någon av evighetstrådarna, t ex "Now Playing" med exempelvis 100 inlägg emellan? Tas det överhuvudtaget någon hänsyn till trådens art, eller är det det bara varning rakt av i de fallen, om det upptäcks av en slump?
Citera
2005-08-05, 12:40
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menti
Jag tycker att Gurrez får lida för det som årsta skrivit, och det är fel.

Det är samma användare. Så det stämmer att Gurrez a.k.a. årsta får lida för vad han har skrivit i forumet. Följer man inte reglerna, så får man ta konsekvenserna.

admin
Citera
2005-08-05, 12:46
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Finns det någon slags flexibilitet när det gäller varningar för smurfar som skriver i samma tråd, admin? Det finns många trådar som har flera hundra inlägg och ett par som har flera tusen inlägg.

Är det okej för någon som har en smurf att skriva två inlägg i någon av evighetstrådarna, t ex "Now Playing" med exempelvis 100 inlägg emellan? Tas det överhuvudtaget någon hänsyn till trådens art, eller är det det bara varning rakt av i de fallen, om det upptäcks av en slump?

Inlägg i "Feedback" gäller enbart frågor om enskilda varningar.
Ditt inlägg i den här tråden saknar konstruktiv kritik mot varningen mot Gurrez som stödjer att den blivit utdelad på felaktiga grunder. Vänligen håll dig till ämnet.

mvh.
admin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in