2010-01-18, 02:40
Medlem
Virrels avatar
Sjlv s fredrar jag brunt, i min erfarenhet s drar det p bttre och man fr mer fr pengarna dr jag bor i sverige. Har bara ftt de riktigt bra rusen p brunt. Grnt r vl sknt det med, men inte riktigt samma sak. Om jag r pigg blir det brunt, om jag r trtt och vill se p en film s blire grnt.

h, bara jag fr ntt att rka s, inte s petigt.
Citera
2010-01-18, 04:05
Medlem
Tomatpures avatar
Beror p, grnt r sknt och brunt r fult. Gillar mer knslan p brunt.
Citera
2010-01-18, 10:26
Medlem
Men suck. Du kan ha ett gram grnt och ett gram brunt som slr exakt likadant, dvs nert/uppt, om bda kommer frn samma indica/sativaplanta.

S blir s trtt nr folk kommer med "hasch r mer nert och grs mer uppt" Ja, det kanske ofta r s i era kretsar. Men det r inget slags sanning. Har rkt mnga indicasorter, grs d, i mina dar. Fast det kanske inte r s vanligt "ute p stan".

Personligen fredrar jag grnt helt enkelt fr att man vet vad man fr (sen finns det glasbesprutat weed sklart men det r vl "ute p stan" det...)

Tycker ven om sjlva knslan p ruset bttre av grnt, knslan r renare p ngot vis. Och nu har jag nog aldrig ftt tag p ngot riktigt potent hasch, s jag vill ocks pst att det grs jag rkt i 10 fall av 10 har varit duktigt mycket mer potent n det hasch jag rkt.. fast nu r jag ingen expert p brunt d jag bara sysslade med det under kanske 2-3 mnader av min rkarkarrir och sen efter det har det varit enbart grnt. Rkt i 3-4 r nu, damn vad tiden gr fort nr man har roligt. :P

Mvh
Senast redigerad av UrsaMinor 2010-01-18 kl. 10:37.
Citera
2010-01-18, 15:04
Medlem
Alcoholocaust-s avatar
Majja r mer karaktr n brunt men gillar faktist brunt bttre p.g.a. smaken och det smtt galnare ruset det ger mig..
Citera
2010-01-18, 15:22
Medlem
Av brunt s blir jag mer snkt/dckad medans jag kan vara aningen social nr jag rker grs. Beror vl lite p sort iofs rker kanske mest nert brunt och uppt grs. Men upplever nd en skillnad mellan de tv knner mig mer lat verlag p brunt. Dessutom s fr jag huvudvrk relativt ofta nr jag rker brunt (antingen under ruset men ven vaknar med skallebang morgonen efter) men aldrig nr jag rker grs. Fredrar grs p alla stt och vis.
Citera
2010-01-18, 15:29
Medlem
trippens avatar
ibland gillar jag weed bttre och ibland gillar jag hash bttre. det beror helt klart p vad jag har att vlja p fr sorter och vad jag ska gra.

jag gillar grs bttre nr jag festar inte fr att hash r helt fel heller men det r en speciellt lite festlig knsla p sknt sativa grs . ven sputnik (brunt med samma konsistens som svart afgan ) r vldigt trevligt i mindre mngder p fester. vill jag sitta hemma s r det helst hash eller ett trevligt indica grs just fr att man blir mer snkt av det oftast. men i det stora hela tror jag nog jag skulle vlja ett lite trippigare sativa rus framfr ett tungt indica rus.
Citera
2010-01-18, 22:44
Medlem
weed weed och ter weed!!!
Som att kra en fiat uno fr att sen hoppa in i en Bmw nyare modell...
Hash r sjysst OM det r bra kvalitet(weed nd bttre )
vilket r svrt at hitta nr du kper p gatan i Sverige men weed r nstan alltid bra kvalitet enligt mina erfarenheter fr det finns s mnga som odlar sjlv och eftersom du ska rka det sjlv s odlar du ju inte fram nt skitrka eller hur?ganska logiskt.
Hash dremot - importerat och hr handlar det om att tjna s mycket pengar s mjligt s dom flesta kper in standard kvalite eller i vissa fall t.om lgre n s
Citera
2010-01-18, 23:02
Medlem
thefourontour.coms avatar
grnt helt klart
Citera
2010-01-18, 23:11
Medlem
fryHs avatar
brunt blir du mer bng p men finns det grymt bra grnt s lyxar man till det me de men sllan de finns bra grnt nu fr tiden hr i Sverige, har bara kommit ver tungt brunt nu senaste tiden.. s brunt svarar jag p din frga
Citera
2010-01-19, 05:10
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryH
brunt blir du mer bng p men finns det grymt bra grnt s lyxar man till det me de men sllan de finns bra grnt nu fr tiden hr i Sverige, har bara kommit ver tungt brunt nu senaste tiden.. s brunt svarar jag p din frga
Vilken sanning, du mste testat mycket du fr att haspla ur dig sdana slutsatser
Citera
2010-01-19, 12:10
Medlem
racerkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryH
Antar av ditt inlgg att du bor i Skne. Dr nere verkar ni har en del bra brunt. Hr uppe i norr finns inget brunt vrt namnet men dremot en hel del bra grnt frn lokala odlare.
Citera
2010-04-01, 18:52
Medlem
mohamed12262s avatar
Handlar mer om vilken strain det r en i vilken form det r. Men det r ocks olika hela tiden, det finns skithash och super hash samma sak med grnt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in