Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-03-06, 12:18
Bannlyst
Just nu står han och presenterar skidskyttetävlingen nere i Slovenien. Annars brukar han väl vara på typ Umåker travbana och intervjua kuskar för att nästa dag vara nere i Stockholm och vara ankare för morgonsporten. På kvällen är han på Solvalla och intervjuar kuskar. Nästa dag refererar han morgonsporten, och för att på kvällen intervjua kuskar på Eskilstunatravet. Så rullar det på.

Nu ser det ut som om han börjar att få ringar under ögonen.

Börjar att bli orolig för Per Skoglund, tycker han gör jobbet bra men det får inte gå överstyr.

Någon mer som är orolig?
Senast redigerad av MiamiDolphins2000 2014-03-06 kl. 12:20.
Citera
2014-04-09, 08:11
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiamiDolphins2000
Just nu står han och presenterar skidskyttetävlingen nere i Slovenien. Annars brukar han väl vara på typ Umåker travbana och intervjua kuskar för att nästa dag vara nere i Stockholm och vara ankare för morgonsporten. På kvällen är han på Solvalla och intervjuar kuskar. Nästa dag refererar han morgonsporten, och för att på kvällen intervjua kuskar på Eskilstunatravet. Så rullar det på.

Nu ser det ut som om han börjar att få ringar under ögonen.

Börjar att bli orolig för Per Skoglund, tycker han gör jobbet bra men det får inte gå överstyr.

Någon mer som är orolig?

Jag är orolig över att den glosögda sopan har ett jobb över huvud taget. Jag har tyckt att han är värdelös sedan han enbart var illa omtyckt och pinsam intervjuare på Solvalla. Att han sedan lyckats nästla sig in på TV4 tyder på nepotism eller utpressning.

Någon som har något saftigt skvaller om nollan?
Citera
2014-04-10, 17:04
Medlem
Han tränar ju travhästar också....
Citera
2014-04-10, 17:22
Medlem
bluetramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockeyboyf
Han tränar ju travhästar också....

Utan någon större framgång...Som tur är kör han inte så ofta själv, för något sämre kusk har väl inte världen skådat...?

Så trött på att se honom dyka upp i alla möjliga sammanhang. Hans upplägg att alltid ställa krångliga frågor, samt att han sitter i knät på alla stortränare/kuskar är pinsamt. Nu har han ju fått in kärringen på mer o mer jobb inom travets ankdamm också. Kliar du mig så kliar jag dig....
Citera
2014-04-10, 20:14
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp
Utan någon större framgång...Som tur är kör han inte så ofta själv, för något sämre kusk har väl inte världen skådat...?

Så trött på att se honom dyka upp i alla möjliga sammanhang. Hans upplägg att alltid ställa krångliga frågor, samt att han sitter i knät på alla stortränare/kuskar är pinsamt. Nu har han ju fått in kärringen på mer o mer jobb inom travets ankdamm också. Kliar du mig så kliar jag dig....

OK, finns alltså all anledning att hålla ett öga på den här gossen som alltså tjuvar åt sig uppdrag, är nepotistiskt lagd och slickar hejdlöst uppåt. Särskilt imponerande jobb gör han inte heller.
Citera
2014-04-10, 20:53
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
OK, finns alltså all anledning att hålla ett öga på den här gossen som alltså tjuvar åt sig uppdrag, är nepotistiskt lagd och slickar hejdlöst uppåt. Särskilt imponerande jobb gör han inte heller.

Som sagt, jag tycker att han är en riktigt usel programledare, men i ärlighetens namn har jag även träffat folk som tycker att han inte är helt värdelös---

Vem är hans kärring?

(Snacket går att han försöker med alla kvinnor, men det behöver inte vara sant.)
Citera
2014-04-13, 02:11
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:

I dag förstörde han innebandy-finalerna på Fyran med sina idiotiska frågor och sitt tillgjorda flin.

Vem är stackaren som kallas hans kärring?
Citera
2014-04-13, 09:23
Medlem
Citat:

Jag har bara sett han på "andra sidan repet" så att säga vid 2 tillfällen på V75 som tränare.

Den där andra skoglund med brillor som kommenterar travet och innebandyn, är det en släkting?
Citera
2014-04-13, 09:59
Medlem
Som intervjuare är han rätt påfrestande, håller med, men som programledare håller har jag inget emot honom. Brukar hålla en lagom lättsam ton tycker jag. Jämför med det där hysteriska spöket Almenäs o radarparet gaphalsen Nybrink....jag mår illa bara jag tänker på dom.
Skoglund verkar ju känna varenda en på stallbacken där han far runt och han amatörtränar hästar själv, så han verkar ha en bra förankring i travet.
Skoglund med brillorna är väl lillbrorsa (?). Tycker han är duktig på att plocka bra värmningar och ser ofta sakerna snabbare än trötta mäster Johansson i loppen. Duktiga grabbar bägge två och bra exempel på att kanal 75 blir en plantskola för programledare till Tv4
Citera
2014-04-13, 11:35
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakelb
Som intervjuare är han rätt påfrestande, håller med, men som programledare håller har jag inget emot honom. Brukar hålla en lagom lättsam ton tycker jag. Jämför med det där hysteriska spöket Almenäs o radarparet gaphalsen Nybrink....jag mår illa bara jag tänker på dom.
Skoglund verkar ju känna varenda en på stallbacken där han far runt och han amatörtränar hästar själv, så han verkar ha en bra förankring i travet.
Skoglund med brillorna är väl lillbrorsa (?). Tycker han är duktig på att plocka bra värmningar och ser ofta sakerna snabbare än trötta mäster Johansson i loppen. Duktiga grabbar bägge två och bra exempel på att kanal 75 blir en plantskola för programledare till Tv4

Patrik är duktig, men Per är som sagt en sopprot. Dom är inte släkt alls.

Vem är kärringen?
Citera
2014-04-13, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-Villesson
Patrik är duktig, men Per är som sagt en sopprot. Dom är inte släkt alls.

Vem är kärringen?

Per Skoglund bor ihop med Paula Ahlström i Bålsta.

Stövel-Anders
Citera
2014-04-13, 14:05
Medlem
Rimberts avatar
Tydligen lider han av astma och kan inte vistas i stallar, eller ens vara i närheten av kusarna, utan fysiska reaktioner.
Men han verkar älska hästar över allt annat och kärleken övervinner det mesta:
http://arbetarbladet.se/nyheter/gavl...rvan-med-astma
Senast redigerad av Rimbert 2014-04-13 kl. 14:08.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in