Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-06, 23:51
  #1
Medlem
Aritzos avatar
Jag åker utomlands den 4e april och har problem med min mobil. Så jag tänkte lämna in den på försäkringen.

Men jag vill ha mobil, då menar jag bra kamera mobil till resan. Det är en Samsung Galaxy S3 jag har nu.

Tror ni att de hinner bearbeta min inlämning innan 4e april?
Kan man lämna in den direkt hos deras reparatör?
Citera
2014-03-07, 00:33
  #2
Avstängd
Det är ju nästan en månad fram, klart du hinner lämna in den. Hur saktfärdig är du egentligen?

Inscanningen tar säkert inte många sekunder för dem, när de tar emot posten och lägger ärendet i inkorgen.
Det borde gå bra.

Sen kan det ta tid... Vad är det för fel?
Citera
2014-03-07, 06:01
  #3
Medlem
rinouss avatar
Jag lämnade in min S3:a igår (onsdag) och han sa att den skulle vara klar idag (fredag). Skärmen var spräckt.

Vad är det för fel på din?
Citera
2014-03-07, 08:30
  #4
Medlem
OnkelMorras avatar
Jag lämnade precis in min S3 mini på reparation på garantin, och dom sa att det skulle ta 2-3 veckor. Fast ibland går det fortare.
Citera
2014-03-08, 18:57
  #5
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badsituation
Det är ju nästan en månad fram, klart du hinner lämna in den. Hur saktfärdig är du egentligen?

Inscanningen tar säkert inte många sekunder för dem, när de tar emot posten och lägger ärendet i inkorgen.
Det borde gå bra.

Sen kan det ta tid... Vad är det för fel?


Citat:
Ursprungligen postat av rinous
Jag lämnade in min S3:a igår (onsdag) och han sa att den skulle vara klar idag (fredag). Skärmen var spräckt.

Vad är det för fel på din?

Skärmen är spräckt, batteriet är sönder dvs att den dör efter bara 3-4 timmar utan anvädning.
Fuktskada.

Glaset har gått bort på vissa delar av mobilen dvs jag kan se innåt i mobilen längst ner.

Så säg fuktskada.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback