Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-04-08, 18:11
Bannlyst
Antar det är luffaren:
https://www.facebook.com/linussylb.martinsen
Citera
2014-04-08, 20:22
Medlem
Japp det är gm. Svårt att hitta källor på självmord. Offret har varit en förebild för många o Fagersta men efter incidenten på utestället så hände något. Han sökte hjälp inom psykvården men det räckte tydligen inte.

En minnesfond har startats för att samla ihop pengar till hans två barn, 7 resp 11 år.
Citera
2014-04-08, 20:25
Medlem
https://www.facebook.com/Karrgruvepa...36574539755412
Citera
2014-04-09, 06:38
Medlem
Det går självklart väldigt mycket rykten om hur och varför BO valde att sluta sitt liv i förtid. Hur det än är så är det väldigt sorfligt då BO var en väldigt uppskattad vakt och medmänniska.

Polisen.se kan bekräfta att BO rymde från sjukhuset i söndags (?) Då dom gick ut med en efterlysning med signalement som stämmer.

Jag personligen har stått familjen hyfsat nära, på vilket sätt vill jag inte berätta, då jag förmodligen skulle outat mig själv.

Rykten säger att det skulle ha varit rättegång igår, ksn detta stämma?
Citera
2014-04-11, 09:09
Medlem
Hur och när kan man ta del av FUP? Är det först efter att en dom fallit? Just det faktum att BO avslutat sitt liv har gjort att spekulationerna att han skulle smittats av både hepatit C och HIV tagit fart plus det faktum att GM är bandidosmedlem och ev hot framförts mot hans familj.

Skulle vilja veta hur BO och GM:s blod kommit i kontakt med varandra. Det påstås att GM först skurit sig själv med en trasig flaska just i syfte att smitta BO samt att GM dagen innan denna incident släppts ut från fängelse och om man tittar på hans fb-sida/bilder så hyllar han verkligen fängelsemiljön.

Vill veta mer, kanske är det ruttet just med tanke på tragedin för familjen men man blir ju så fruktansvärt nyfiken när det händer i ens närhet.
Citera
2014-04-13, 01:40
Medlem
BO's fru bekräftar en del på fb, bland annat att BO levt under ständig oro för att hans familj skulle råka ut för något hemskt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in