Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-03-08, 22:02
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SchraderBrew
Har fått nog på att leva på den skrala budget som studentlivet erbjuder, och har därför bestämt mig för att börja sälja knark. Jag tänker att jag ska använda mig utav TOR och tillhörande e- marknader, som t.ex. Silk Road.

Nu till själva frågan:

Vilken drog köper man billigast i bulk, för att sedan sälja i mindre mängder och tjäna så stor procentuell vinst som möjligt? Ett plus är om det finns en ständig förfrågan efter drogen.

Snackar vi lätt tillgång så MDPV. Vidrigt folk du kommer ha att göra med, men bra stålar. Inte omöjligt att hitta sidor som säljer 25 G MDPV för 1700-2000 KR. Säljs för 600-700 Här i trakten på gatu pris, Du så vill du tjäna pengar på det får du tyvärr sälja på gatan, du kan nog räkna med liten vinst även över nätet dock.

Ska du ha stor vinst över nätet med så små utgifter som möjligt så är det nog bäst om du producerar dina egna droger. Sälj cannabis, sälj svamp. Sälj DMT som du extraherar själv. Gör du detta så slipper du ha kontakt med andra personer iaf, du behöver inte köpa droger av någon annan, packet som annars kanske fastnar i tull och liknande.

Annars så MDMA är ganska bra , billiga inköpspris utomlands, höga priser inrikes.
2014-03-08, 22:37
Medlem
Sandtags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salmon
Fast om man kollar på någon stor sida typ silkroad finns det bara några få som säljer svamp, och jag tvivlar på att dom säljer lika mycket som dom som säljer tex. cannabis.
Visst men TS vill ju bara dryga ut studentkassan som jag förstod det och då kan det passa bra att sälja svamp och få in nån tusing extra, gör han som jag skrev och investerar i E så kan han nog lätt dubbla sitt csn varje månad till minimal risk och lite jobb.
2014-03-08, 22:54
Medlem
Vattenspridares avatar
Hört att Metadon kostar väldigt mycket "on the street".
Bara att råna/bryta dig in på ett apotek
2014-03-08, 23:18
Bannlyst
Köp Hydromorfon på SR2. Sloganen "bättre kick än heroin" har satt sig i det allmäna medvetandet så hårt att du kan ta riktigt bra betalt för det.
2014-03-08, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspridare
Hört att Metadon kostar väldigt mycket "on the street".
Bara att råna/bryta dig in på ett apotek
Jo tjenare du, bara och bara...

Tjack är väl ganska billigt i bulkpris så tippar nog det eller någon opiat/opioid.
2014-03-09, 00:19
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Mdma skulle jag satsat mina pengar på. Går att köpa väldigt hög kvalité relativt billigt om man köper bulk utomlands. Sen säljer du inrikes för runt tusen kronor per gubbe.

Satt och räknade på det en gång och insåg att man kan göra mellan 600-700:- vinst per gubbe du säljer.
2014-03-09, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
Satt och räknade på det en gång och insåg att man kan göra mellan 600-700:- vinst per gubbe du säljer.

Ännu mer om man gör som alla kranar gör och bankar det med någon billig katinon.
2014-03-11, 07:26
Medlem
SchraderBrews avatar
Hmm, låter som att kola eller mdma hade varit en bra idé. Dessvärre så saknar jag kontakter i den ryska maffian som kan smuggla in större mängder. Så jag har lite frågor;

1. Hur mycket är en lagom förstainsats? 10k? 15k? 20k?
2. Vart vänder jag mig (helst inrikes) för att få tag på bulk? Vet att nästan alla paket från utlandet blir tagna...
2014-03-11, 11:42
Medlem
Kokain, du hämtar 100g för typ 45-55 beroende på kontakter. Beroende på kvalité så är den utspäddningsbar till 110-130g (OBS du MÅSTE veta vad du kan banka med om du ska göra det, för vissa kan göra crack utav de och då kan dödsfall förekomma om du väljer fel substanser.).
1g= 800-1000
5a= 3500

så det betyder att du får ut 77-90. vilket är en vinst på 22-45.
Men passa dig när du har med kokain och göra, det är vad de flesta supportergrupp medlemmarna försörjer sig på så investera i en 9mm och väst.
2014-03-11, 11:48
Medlem
Citat:
Hmm, låter som att kola eller mdma hade varit en bra idé. Dessvärre så saknar jag kontakter i den ryska maffian som kan smuggla in större mängder. Så jag har lite frågor;

1. Hur mycket är en lagom förstainsats? 10k? 15k? 20k?
2. Vart vänder jag mig (helst inrikes) för att få tag på bulk? Vet att nästan alla paket från utlandet blir tagna...

Om det är 10-20k du har att leka med håll dig till E och glöm ideen av kola, 1000-2000 pack av E kostar runt 20-30kr per E.
100 pack kostar runt 50-70kr per E. Om du har bra kvalité jämfört med marknaden säljer de för 200kr/st.
Med andra ord kan du förvända 5-7tusen till 20tusen om du har kontakterna och kunderna.
Om du ska syssla med kola skall du ha ett tak eller en gun och ett crew.

EDIT: Sen kan du ta kilon tjack för runt 60k då brukar det vara runt 10-20% renlighet och gatutjack är 5-10% oftast vilket gör att det blir 1-4 kilon från inköpet.
De säljer ju 200kr g, 800kr/5'an, osäker på hegge eller så kan du sälja vidare kilona med gatukvalité med en 0-100% vinst.

http://www.youtube.com/watch?feature...d155v8Z5U#t=46

Citat:
EDIT2: Ryska maffian sysslar inte så mycket med droger det är mer vapen, människohandel och de andra aspekterna.
Senast redigerad av exuras 2014-03-11 kl. 11:55.
2014-06-04, 13:15
Medlem
UERATZs avatar
Cannabis. Det blir nog också lättast att göra sig av med
2014-06-04, 13:25
Bannlyst
köp in nån av de fem rc som ska narkotikaklassas snart, köp den som är mest populär. sitt och håll på den ett tag och sälj på flugsvamp eller liknande.
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in