Citat:
Ursprungligen postat av
SchraderBrew
Hmm, låter som att kola eller mdma hade varit en bra idé. Dessvärre så saknar jag kontakter i den ryska maffian som kan smuggla in större mängder. Så jag har lite frågor;
1. Hur mycket är en lagom förstainsats? 10k? 15k? 20k?
2. Vart vänder jag mig (helst inrikes) för att få tag på bulk? Vet att nästan alla paket från utlandet blir tagna...
Om det är 10-20k du har att leka med håll dig till E och glöm ideen av kola, 1000-2000 pack av E kostar runt 20-30kr per E.
100 pack kostar runt 50-70kr per E. Om du har bra kvalité jämfört med marknaden säljer de för 200kr/st.
Med andra ord kan du förvända 5-7tusen till 20tusen om du har kontakterna och kunderna.
Om du ska syssla med kola skall du ha ett tak eller en gun och ett crew.
EDIT: Sen kan du ta kilon tjack för runt 60k då brukar det vara runt 10-20% renlighet och gatutjack är 5-10% oftast vilket gör att det blir 1-4 kilon från inköpet.
De säljer ju 200kr g, 800kr/5'an, osäker på hegge eller så kan du sälja vidare kilona med gatukvalité med en 0-100% vinst.
http://www.youtube.com/watch?feature...d155v8Z5U#t=46
Citat:
Ursprungligen postat av
SchraderBrew
Hmm, låter som att kola eller mdma hade varit en bra idé. Dessvärre så saknar jag kontakter i den ryska maffian som kan smuggla in större mängder. Så jag har lite frågor;
EDIT2: Ryska maffian sysslar inte så mycket med droger det är mer vapen, människohandel och de andra aspekterna.