Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-11, 21:30
  #1
Medlem
Ackwelds avatar
Som rubriken lyder helt enkelt.

När jag pluggar in min Android till min PC får jag upp telefonens mapp för filöverföring, men det finns ingen specifik mapp för ljudfiler. Om jag lägger in ljudfiler i den mapp som kommer upp när jag pluggar in telefonen till datorn så står det bara att "det går ej att kopiera filer".

Någon som vet hur man går till väga?
Citera
2014-03-11, 22:09
  #2
Medlem
Dominicss avatar
Dropbox. Google Drive. Bluetooth.
Citera
2014-03-11, 22:28
  #3
Medlem
ES File Explorer, via wifi kör jag. Snabbt, enkelt och smidigt.

Dina filer lägger du i mappen Sdcard eller motsvarande. Lämpligen i någon underkatalog till denna.
__________________
Senast redigerad av Goran-Ekbrandt 2014-03-11 kl. 22:30.
Citera
2014-03-12, 01:46
  #4
Medlem
Ackwelds avatar
Det löste sig, men tack för svar.
Citera
2014-03-12, 02:54
  #5
Medlem
Rekommenderar starkt Airdroid, FYI.
Citera
2014-03-12, 03:28
  #6
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ackweld
Det löste sig, men tack för svar.
Så mycket roligare om man fick reda på hur det löste sig. Kanske nån annan har samma fråga.
Citera
2014-03-12, 18:17
  #7
Medlem
Ackwelds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christery
Så mycket roligare om man fick reda på hur det löste sig. Kanske nån annan har samma fråga.

Man är tvungen att gå in i inställningar/filhantering för att sedan välja att man vill föra över just musik och inte bilder.
Citera
2014-03-13, 05:39
  #8
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ackweld
Man är tvungen att gå in i inställningar/filhantering för att sedan välja att man vill föra över just musik och inte bilder.

Åfan, jag trodde det är filer som filer. Sedär, då har man lärt sig nåt idag igen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback