Flashback bygger pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2014-05-07, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Jag tycker faktiskt att Christine bjuder mycket p sig sjlv i TV, hon visar p att hon r srbar efter cancern och hymlar inte. Hon tog ju fr sig ordentligt av fisket och halade in hajen d Carina inte mdde s bra. Om du/ni inte r intresserade s r det bara att vlja en annan kanal istllet fr att weena ver programmet.

Jag har bara kollat som hastigast p Filip & Fredrik i "La Bamba" men tycker att det programmet bara gr ut p att de ska upptrda mrkvrdiga.

Men tack fr infon om att jag fr byta kanal om jag vill. Jvla idiot. Eller s har jag sett ett par avsnitt och har sikter kring det. Har du problem med det kan du ju skita i att lsa mitt inlgg om man ska anvnda sig utav samma resonemang. Fyfan vad trttsamt med sna som dig.
Citera
2014-05-07, 16:05
Medlem
Nochillss avatar
Jag vill inte lsa en enda negativ kommentar frn dig om L.A. och de plastikopererade Hollywoodfruarna. Basta!
Citera
2014-05-09, 11:57
Medlem
paperboy85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lendita
Allts, trodde det skulle kunna vara lite kul. Men fr fan i varenda jvla program s brjas det gnllas och fegas ur vad de n ska gra... Fyfan vad trkigt. Varfr ens ka p en roadtrip och hitta p saker om det nd ska gnllas bara? Knns som att de kunde suttit hemma och stickat lika grna. Meltzer r ju vrst och trkigast men hon drar med sig Carina ocks s hon ocks brjar tveka och blir trkig.

Det r meningen att de emellant ska fungera som motpoler till varandra. Hade de alltid tyckt och tnkt likadant hade programmet blivit trkigare att titta p, garanterat.
Citera
2014-05-09, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paperboy85
Det r meningen att de emellant ska fungera som motpoler till varandra. Hade de alltid tyckt och tnkt likadant hade programmet blivit trkigare att titta p, garanterat.

Fast de gr inte det eftersom bda r lika trkiga och fega.
Citera
2014-05-09, 19:56
Medlem
Nochillss avatar
Synd att vi inte fick veta om Christine & Carina faktiskt kommer att f spela in en duett tillsammans p riktigt i studio och ge ut den.

Jag vet att de tidigare felaktigt syftade p att det var Kaliforniskan Bonnie Riatt som sjng "Total Eclipse of my Heart" men det r ju Walesarn Bonnie Tyler's lt!
Citera
2016-04-21, 17:59
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tartanen
Melzer r ju en intelligent varelse. Jag tycker hon gr bort sig nr hon hnger med Berg som inte r mer n ett snyggt skal.

Det ska bli kul att se reprisen frn Hawaii. Vem minns inte nr deras gon stack ut som rttpittar mot damtidningen nr dom fick se de mrkhyade nakensnyggingarna och utbrast "Aloha".
Citera
2016-04-21, 21:15
Medlem
Haha sknt att dom i princip satte dit deras guide
Citera
2016-06-30, 20:58
Medlem
RollinDeepWbgs avatar
Det jag tycker r s trkigt med dessa program r att Meltzer r en sn jvla chicken. Hon vgar ju knappt gra nt eller ger upp innan de ens provat. Hade aldrig sttt ut med en sn respartner om tanken nu r att man ska hitta p allt mellan himmel och jord.
Citera
2016-07-28, 20:43
Medlem
Varfr r Meltzer s rdd fr allt? Infr och under varenda aktivitet s r det gnll och bl. Mste ju vara sjukt strande att resa runt med en sn person.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in