2014-03-15, 09:19
Medlem
Lajanzzs avatar
Kunde inte hitta en liknande tråd, och visste inte vad jag skulle lägga tråden så jag lade den här.

Sedan jag laddade ner en erotisk novell på telefonen har min "rekommenderas för dig" sektion varit översvämmad med en massa erotiska noveller. Det finns en inte intresserad knapp men det är en oändlig lista med böcker. Är det någon som vet hur man kan rensa den sektionen? Eller ännu bättre ta bort den helt.

Tacksam för svar.
Citera
2014-03-15, 09:52
Medlem
morons avatar
Antar att du har avinstallerat appen?
Gå in i programhanteraren-> Google play och töm cachen borde funka.
Citera
2014-03-21, 16:52
Medlem
Lajanzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moron
Antar att du har avinstallerat appen?
Gå in i programhanteraren-> Google play och töm cachen borde funka.
Kör Kitkat så jag gjorde såhär: settings>Downloaded>Google Play Store där klickade jag "Clear cache", Ingen skillnad, så jag klicka "Clear data" det gjorde ingen skillnad heller. Har du någon mer ide?
Citera
2014-03-21, 17:21
Medlem
direktörns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lajanzz
Kör Kitkat så jag gjorde såhär: settings>Downloaded>Google Play Store där klickade jag "Clear cache", Ingen skillnad, så jag klicka "Clear data" det gjorde ingen skillnad heller. Har du någon mer ide?

Det finns ju något som kallas innehållsfiltrering, men det är väl inte heller rätt väg att gå. Har själv en del problem med den där kategoring fått upp massvis med trams, bara för man har testat en app någon gång.
Lite om innehållsfiltrering: https://support.google.com/googlepla.../1075738?hl=sv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in