2009-08-09, 03:07
Medlem
Sothiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Har lst ngonstans att Rohypnol tillsammans med alkohol skulle vara farligt fr andningen. Allts att en liten risk finns fr andningsuppehll och dd som ett resultat, just detta r allts inget jag ska bekymra mig fr d.
Det r om man blandar opiater/opioider med alkohol som man kan f andningsdepression. Med benzo r det ingen fara.
Citera
2009-08-09, 13:22
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sothis
Det r om man blandar opiater/opioider med alkohol som man kan f andningsdepression. Med benzo r det ingen fara.

Helt ofarligt r det vl knappast.
Citera
2009-08-09, 13:36
Bannlyst
Klarar du inte av en substans s ta den inte ,enkelt!!!!....Det e snna som fuckar upp med dess a droger i systemet nr snutarna tar prover och d finner typ flunitrazepam anses benzo som den hemskaste av alla droger av de alla.
kan man inte knarka s skit i det
Citera
2009-08-09, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag anvnder Rohypnol fr att sova. Ifall jag gr ut p en fredag och dricker ngra l och sprit. Sedan d jag kommer hem tar jag en Rohypnol fr att sova. r det hr ngot farligt? Tnker p att i bruksanvisningen ska man inte ta alkohol med Rohypnol. Muskelavslappnande osv.
Farligt med andningen???

Varfr behver man nt fr att sova nr man har druckit alkohol? Jag brukar dcka rtt snabbt nd!
Citera
2009-08-09, 13:48
Medlem
eclipse.s avatar
Det r vl olika fr alla, har man inte slutat slja rohypnol i Sverige?

Aja, min efarenhet va iaf att min far blev extremt aggressiv och farlig. S jag rekomenderar det inte.
Citera
2009-08-09, 13:57
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eclipse.

Aja, min efarenhet va iaf att min far blev extremt aggressiv och farlig. S jag rekomenderar det inte.

Dom finns inte lngre under namnet Rohypnol, men dom finns kvar (Fm1 & Fluscand).
Citera
2009-08-09, 14:04
Medlem
lowerCases avatar
Det r vldigt personligt, jag har kkat en massa olika benso medans jag druckit och aldrig upplevt att jag blivit mer aggressiv eller s. Men det r ju svrt att veta innan man har ftt en dlig upplevelse.

Har en bekant som fr ngra veckor sen slngde i sig 25 fm1or och drack(hade dock rtt hg bensotolerans) utan ngra direkta bieffekter, frutom minneslucka d

Men en del verkar ju inte klara av den kombon och blir aggressiva och fr fr sig att gra riktigt dumma saker.
Citera
2009-08-09, 14:23
Medlem
Marke_s avatar
Hangover
Citera
2009-08-09, 14:29
Bannlyst
Citat:

Den frsta drogen som br stoppas p omedelbar verkan e ju alkohol som alla knner till vid det har laget.
Citera
2009-08-09, 14:44
Medlem
eclipse.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livefight
Den frsta drogen som br stoppas p omedelbar verkan e ju alkohol som alla knner till vid det har laget.

jo, sant. Men om man lgger till rohypnol blir det ju strre chans att man blir mer vldsam.
Citera
2009-08-09, 16:54
Bannlyst
Citat:
jo, sant. Men om man lgger till rohypnol blir det ju strre chans att man blir mer vldsam.
bara fr att rohupnol kom in i tonvis fr ngra r sen s har den ftt det ryktet ,samma effekt p alprazolam ,men dr hr man inget ....just pga media och rohypnol Boomen som kom fr ett par r sen.

Finns mngder med mediciner som gr dig vldsam tillsammans med alkohol. och till det br tillggas att man mste vara en sdan person som har lgt sjlvfrtoende ,hvdelsebevis ,alla mnniskor faller inte under den kvoten. jag blir glad o gillar mer mnniskor n vanligt med mina flunisar o l! det gr flerparten. bara synd att gngen kom p att man blev avtrubbabd av 10 st roppar o lite sprit ,gra saker som dom inte hade stake till att gra utan dessa droger i sig
Citera
2009-10-17, 20:37
Medlem
GreenDreams avatar
valium zopiklon o massa annt skit och alkohol

hejsan, jag vi har tagit 30 mg valium och 15 mg zopklon och en massa alkohol och 50 mg atarax r det `safe att fortstta hlla i sig sprit o piller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in