Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-01, 14:17
Medlem
Glutamines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Hehe, kommer från en högerpopulist. Ni är ju kända för att (endast) existera på internet.

Har inga som helst problem med att avvärja mig rent fysiskt mot Svenskfientligt patrask. Tror dock inte att du får samma svar från ett vänster feministiskt benrangel. Dessa duktiga idioter är bra på att skrika när dom har polisen som skydd.
2014-05-01, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cseh
Det är i hög grad Jönköpingsbor som slutit upp. Hörde någon siffra på 1500 motdemonstranter vilket är väldigt imponerande. Nazisterna verkar inte förstå hur marginaliserade och hatade de är i allmänhetens ögon.

Och ändå växer rasismen i det svenska samhället och den etniska medvetenheten gror bland vanliga svenssons Folk kan säga vad de vill utåt men det är ytterst få som vill bo i lilla Mogadishu eller Downtown Baghdad i verkligheten.

Ju mer samhället spårar ur med multikulti och undanträngandet av det svenska folket till förmån för andra folk desto bättre går det för oss
Medlem
Mister-Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NasiBooi
Sitter och småler för mig själv. Vad har genetisk fortlevnad med maträtter att göra? Med global handel och import? Varför skulle vi bli en isolerad ö (Nordkorea) för att vi värnar om det habitat som är nordeuropéers?

Ni målar många/alla utlänningar som små apor, som "pack", så säg mig varför ni vill ha saker och ting tillverkade av apor och pack? Då kan ni lika gärna tillverka er egen bil, sy upp egna kläder osv om inte ni vill ha något med svartskallar att göra.
Du menar alltså att du bara vill kicka ut svartskallarna ur landet, när de väl är ute så skakar ni hand efteråt och gör upp affärer?
Medlem
Quwaesad177s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copters
Trams. Dina "bröder" borde ta lite för laget så att säga. Så kan ni få agera offer, men det är väl för mycket att begära från nazister att tänka så långt.
Det är lätt att säga, ja.
Svårare att gå vidare utan att reagera efter cementblock eftercementblock i ansiktet.
Kanske kunde pröva själv innan du uttalar dig?
Du vet, "check your privilege"?

Citat:
Ursprungligen postat av HmmVadSkaJagHeta
Alla vet vi ju vid det här laget att folk fick inte bara försvara sig själva utan gamla och barnfamiljer ifrån "nationalisternas" attack.
Visst du, dra den om Kalle Anka också.
Medlem
HyperAnonym665s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HmmVadSkaJagHeta
Hahha så roligt. Så fort folk inte håller med er så är det lögner och konspirationer!

Det har ingen sagt, men majoriteten är oförmögna att tänka själva viss påverkan har det. Kommer du med att media är objektiva? Hur var det nu angående Svt? 75% var antingen Miljö-/vänsterpartister. Hör och häpna!
Medlem
Copterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Sluta kalla er för nationalister för helvete.
Jag är nationalist och skulle aldrig någonsin i helvete vilja associeras med idiotiska drägg som er.
Hoppas ni får en tegelsten i era ariska huvuden.

Citat:
Ursprungligen postat av Quwaesad177
Det är lätt att säga, ja.
Svårare att gå vidare utan att reagera efter cementblock eftercementblock i ansiktet.
Kanske kunde pröva själv innan du uttalar dig?
Du vet, "check your privilege"?
Snälla herrn vettiga människor förstår att för att vinna en strid så behövs det uppoffringar. Jag hyser ingen sympati för de som aktivt har valt att gå i demonstrationen, så då får man anta att dessa nazister skulle kunna vara lämpliga till lite uppoffring för "den stora saken".
Senast redigerad av Copters 2014-05-01 kl. 14:22.
2014-05-01, 14:20
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Är väl ganska uppenbart att massmedia tar ert parti?
Uppenbart att SvP är idioter, att nazism som ideologi är skit. Och kasta inte kommunistkortet på mig, för det är bara usel guilt by association-dravel. För nej, jag förespråkar ej kommunism.
2014-05-01, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Korrelationen svagbegåvade och SvP är ju komisk i övrigt. Finns säkert någon klok vis man men de som blev omhändertagna efter Kärrtorp var ju drägg allihopa.
Du får intala dig att vi är dumma, korkade eller vad du nu vill. Det förändrar inget. Vi kan ta en debatt i vilken som helst av SvP:s kärnfrågor här på Flashback, det är helt okej för min del. Jag tror vi båda vet hur en sådan debatt kommer att sluta.

Kärrtorp hade för övrigt inget med SvP att göra. Så varför du blandar in det är oklart.
2014-05-01, 14:21
Medlem
HyperAnonym665s avatar
Nu eftersom jag har varit SvP:are för ett tag ska jag nu bli kommunist ett tag tänkte jag.

Fyfan att sådana som er får rätten att demonstrera, ni står inte bakom några demokratiska värden ändå då har ni även förbrukat er rätt att demonstrera. Jävla bonnläppar.
Medlem
Quwaesad177s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zluske
Fascism är det som leder till folkmord.
Njae, snarare så att urskuldande av vissa beteenden och kapitaldyrkan som leder till det.

Spån som går på kapitalets lögner och kämpar för ett fortsatt plundrande av världen bär alla skulden för att systemet ännu inte krossats.

Antinazism, antirasism är kapitalism!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
Polisen är fan patetisk, ett gång rödingar sitter och hindrar tåget, polisen hotar att ta till våld om de inte flyttar sig, vilket de inte gör. Polisen gör sedan inget

Dert bästa sättet att snabbt förlora sin respekt är att komma med hot som man inte kan backa upp men då andra sidan så har den svenska polisen ändå ingen respekt längre.

Rätt gjort. Tar polisen till våld så kommer allt att urarta direkt och ett tiotal nazister kommer att bli ihjältrampade av ca 1000 motdemonstranter.
2014-05-01, 14:22
Medlem
NasiBoois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laerande
Mycket medveten om Hamsun, förändrar inte hans litterära talanger för det. Jag och Hamsun är oense om mycket, men hans verk tillhör mina favoriter. Framförallt Svält ger ett oerhört intryck, kanske hade Hamsun idag istället tillhört den antifascistiska rörelsen om han insett vilka patetiska untermenschen som står bakom den "sverigevänliga" rörelsen.

Har du Skype? Varför kan inte du och jag jämföra genom och kolla på gener som SNAP25 för intelligens, WWC1 för episodiskt minne osv? Sekundärt kan det vara värdefullt att kolla närhet till La-Brana 1 och andra mesolitiska hunter-gatherer fynd som indikerar ursprung/härkomst. Eftersom du rör dig med termer om människokvalitet förmodar jag att du sitter med en imponerande genuppsättning och jag jämför gärna min med din.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in