Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-01, 14:50
Medlem
Vikingabalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Säg mig men jag kollade på demostrationen av SvP och det var en hel del av demostranterna som såg ut som sånna som kuggade typ Svenska A på gymnasiet. Måste ju finnas en korrelation till att så många personer söker sig till organisationer som SvP, sorglig syn.

Såg du sossarnas tåg? Om inte borde du ta dig en titt.
2014-05-01, 14:50
Medlem
netopyrs avatar
SvP måste vaska fram en front med nån slags karisma och intelligens. Dessa mongon duger inte till revolution.
2014-05-01, 14:51
Medlem
Chrillies avatar
Man måste ju älska WT folket här inne som jublar över 10 nya besökare på svp's hemsida, det är så extremt patetiskt att jag vill gråta.

Jag var på stan några minuter och kan garantera att hela svp hade blivit mosat om det inte hade funnits 400 poliser som skyddade dem.

Och vad är grejen med det? Hur fan kan Sverige tillåta sån här skit? Låt dessa wannabe nazistiska fittorna tycka vad dem vill, fine. Men varför ska hela Jönköping anpassa sig efter 150 WT svenskar som går runt med svenska flaggor?
2014-05-01, 14:51
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Säg mig men jag kollade på demostrationen av SvP och det var en hel del av demostranterna som såg ut som sånna som kuggade typ Svenska A på gymnasiet. Måste ju finnas en korrelation till att så många personer söker sig till organisationer som SvP, sorglig syn.
Sorgligt är dylika kommentarer som kommer från kulturmarxister och globalister. "Dessa verkar obegåvade, rent utseendemässigt, vilka pack"

Väx upp.
2014-05-01, 14:52
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netopyr
SvP måste vaska fram en front med nån slags karisma och intelligens. Dessa mongon duger inte till revolution.
Revolution? SvP är ett parti som ställer upp i riksdagsvalet, och ska ta makten med demokratiska medel. Vart får du revolution ifrån?
2014-05-01, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillie
Man måste ju älska WT folket här inne som jublar över 10 nya besökare på svp's hemsida, det är så extremt patetiskt att jag vill gråta.

Jag var på stan några minuter och kan garantera att hela svp hade blivit mosat om det inte hade funnits 400 poliser som skyddade dem.

Och vad är grejen med det? Hur fan kan Sverige tillåta sån här skit? Låt dessa wannabe nazistiska fittorna tycka vad dem vill, fine. Men varför ska hela Jönköping anpassa sig efter 150 WT svenskar som går runt med svenska flaggor?
Du verkar arg och upprörd. Vad du en av de som kastade sten och färgbomber på polisen månntro?

Ditt inlägg formligen osar fradgatuggande och rabiat "demokrat" som inte för sitt liv kan förstå att det finns människor som sett igenom hans livslögn.
Medlem
Quwaesad177s avatar
Citat:
Och vad är grejen med det? Hur fan kan Sverige tillåta sån här skit?
Ja visst, vore bättre om alla sög kapitalets kuk i stillhet och utan att protestera...
Medlem
Vad heter han som talar just nu?
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Sorgligt är dylika kommentarer som kommer från kulturmarxister och globalister. "Dessa verkar obegåvade, rent utseendemässigt, vilka pack"

Väx upp.
Alla kan se att ni inte är några läkare och piloter direkt....
2014-05-01, 14:54
Medlem
Zloths avatar
Citat:

som jag skrev innan:

vad ska 23-åriga lesbianer och deras svartskallepolare med en snittlängd på 160 cm, göra för skada?
2014-05-01, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Democrazy
Vad heter han som talar just nu?
Jörgen Kromann.

För övrigt har flera filmteam gått med SvP idag, det ska bli intressant att se hur deras slutprodukt blir, även om man naturligtvis ska vara väldigt skeptisk.
2014-05-01, 14:55
Medlem
Schlaktarnns avatar
Jävlar vad lugnt det gått till i Jönköping idag! Polisen lärde sig från misstagen från Eskilstuna där det somsagt blev massiva kravaller

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in