Citat:
Man blir ju nästan lite sugen på att rösta SvP när man ser dessa tappra själar vandra omringade av hat. Tyvärr är de väl extrem höger för min del då jag inte har några problem med de invandrare som sköter sig och har även en del bekanta nysvenskar som är goda vänner.
Problemet jag ser är att vi tar in för många för att klara välfärden och är för slappa med att sätta gränser. Grövre brott ska ge omedelbar utvisning och de som inte ens försöker anpassa sig till svenska samhället bör skickas tillbaka omgående. Hårt men rättvist. "Förtjäna ditt uppehälle och du skall vara välkommen.
Problemet jag ser är att vi tar in för många för att klara välfärden och är för slappa med att sätta gränser. Grövre brott ska ge omedelbar utvisning och de som inte ens försöker anpassa sig till svenska samhället bör skickas tillbaka omgående. Hårt men rättvist. "Förtjäna ditt uppehälle och du skall vara välkommen.
Jag har tänkt lite samma sak, och vet flera andra som funderat på att rösta på dem i kommunvalet. Inte för att vi delar deras åsikter utan för att ge multikultipolitikerna en rejäl känga. Dessutom bryr man sig ju knappast om kommunvalet.
Citat:
Det jag tycker är fascinerande är att dessa tokar som förstör denna demonstrationen inte inser hur mycket de motarbetar sig själva. De kommer inte få några nya sympatisörer av detta och SvP kommer inte bli svagare; detta stärker snarare än stjälper SvP. Bara faktumet att SvP får mer uppmärksamhet än Socialdemokraterna på deras egen dag är smått otroligt.
Många av vänsterslöddrena är ju precis som fotbollshuliganer. Grupperna hetsar varandra på internet och sen får nötterna en kick av att dra i sig amfetamin och slåss... Tvivlar på att de flesta AFA/RF- typerna ens bryr sig om sin "politik". Kolla bara på stollen som åkte in 6,5 år för att knivat någon i kärrtorp. Han hade ju utfört hatbrott mot invandrare själv
Citat:
Såg endel av livesändingarna. Var förvånad av hur många tjejer och äldre som faktiskt var med i tåget. Var absolut inte enbart arga unga män^^