Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-17, 21:28
  #1
Medlem
Har en Galaxy Note 2. Abonnemang Telia Komplett. Och har ett väldigt irriterande problem. Det är inte alltid, ibland funkar allt som det ska.

Telefonen ringer och jag svarar: "-Det är Rulltufsen".

Och så är det alldeles tyst. Varpå jag säger: "-Hallå?". Då först hör den uppringande min röst. Folk som ringer mig måste tycka att jag är väldigt ohövlig i telefon.

Det har hänt flera gånger att jag svarar: "-Rulltufsen"............ tystnad............ -Hallå? -Ja hallå, vem har jag kommit till? -Ja det är ju Rulltufsen! -Jamen säg det då, istället för att bara svara Hallå!

Det är jätteirriterande! Vad kan jag göra? Är det nån inställning som kan ändras eller?

Jag brukar försöka tänka mig för och drar fingret över skärmen för att svara, för telefonen till örat. Och sen bara står jag tyst i några sekunder som nåt jävla fån innan jag säger nåt. Bara för att de ska hinna höra min röst liksom. Såhär ska det väl inte va?
Citera
2014-03-17, 21:41
  #2
Medlem
helt normalt, kan ta 1-3 sekunder innan samtalet kopplas upp.
Citera
2014-03-17, 21:41
  #3
Medlem
Finns inte så mycket att göra åt saken när mobilen börjat dampa sådär. Kanske dags att skaffa en ny mobil skulle jag tro.
Citera
2014-03-17, 21:51
  #4
Avstängd
Kanel-Kalles avatar
har inget att göra med din lur.
så är det med tjejens iphone också, hon svarar hallå men jag hör det aldrig,varpå jag säger hallå och hon säger att hon redan svarat.
när du svarar så kan du vänta 1-3 sekunder innan du säger "knullrufset"
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback