Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-09, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
TRS (som jag aldrig brytt mig om) och DS (som jag bryr mig mycket om) begår extrema misstag här, som kommer att påverka lång tid framöver. Matt Parrott gick ut häromdagen och sa att det redan var för sent för DS att ta tillbaka all skit nu, brytningen är definitiv.

Ingen jävel gillar Ricky Vaughn eller pajasen "Azzmador". TWP och särskilt Richard Spencer och hans organisationer kommer att gå oerhört stärkta ur det här. Tyvärr kommer Anglin, som egentligen är så jävla grym, att förlora extremt mycket. Jag vet inte om Anglin nånson kan återhämta sig, faktiskt.

Oerhört tragiskt alltihopa, egentligen. Undrar om vi nånsin får reda på vad som hände med Anglin där kring Charlottesville. Han bestämde sig för att frivilligt förstöra hela sin plattform och sitt rykte. För vad?

Du yrar i nattmössan. DS fortsätter att gå starkt trots alla shutdowns. Du har inget fog för dina vilda spekulationer om dess nedgång. Att du och vissa andra verkar ha svårt att begripa att propaganda på internet och irl är två radikalt olika saker som kräver radikalt olika tillvägagångssätt är ert problem och inget som ligger DS i fatet.

Det är bara att observera vilka kombatanterna på dem två olika sidorna av argumentet är. På ena sidan Anglin, Weev och TRS, de första nationella entiteterna sedan 1945 att nå den stora massan, på riktigt. Å andra sidan Heimbach, Parrot, Wallace och diverse andra sopor och boomers som tradar på i samma gamla hjulspår trots att det bevisligen aldrig fungerat. Födda propagandister på ena sidan mot propagandistiskt obegåvade som aldrig nått den stora massan.

Vem fan är Matt Parrot och Hunter Wallace? Vad har de åstadkommit rent konkret? Ingen jävel gillar dem. Den enda på din sida med någon talang att tala om är Alex Linder och Alex starka sida är hans intelligens och skrivförmåga, inte hans förmåga att framställa framgångsrik propaganda.
Citera
2018-03-15, 17:41
Medlem
Mycket bra post av Anglin här: https://dailystormer.name/traditiona...arty-collapse/

Citat:
We are in no way ready to “take to the streets.” We have absolutely zero infrastructure. We do not have a huge pool of reliable, competent people. We do not have any stable organizations, we do not have developed communities, we do not have allies in the government or military, we do not have allies in academia, entertainment or media, we do not have a legal team. We do not really have much of anything at all.

And that is because the Alt-Right has only existed for about three years. The idea that we are able to popup and then all of the sudden have a spontaneous revolution is childlike to the point that it is basically negro-tier thinking. That is sadly simply not the way reality works.

Vissa har fått lära sig läxan den hårda vägen.
Citera
2018-03-24, 18:29
Medlem
baggebo1s avatar
Chris Cantwell skriver om Anglin:

https://christophercantwell.com/2018...ed-disruption/

Cantwell har blivit nån sorts sanningssägare här när hela DS och TRS tagits över av judarna Weev och Ricky Vaughn.

Bonusbild: https://gab.ai/That1Girl/posts/22364760
Senast redigerad av baggebo1 2018-03-24 kl. 18:36.
Citera
2018-03-24, 18:40
Medlem
baggebo1s avatar
Det här är också väldigt sant om Anglin:
Citat:
Notice how Anglin is ripping you in his little snarky sneaky manner.

He's very adept at that, and it gives him an ability to deny hostility towards you if confronted and called out.

Sad thing is: his verbal games work on anybody with an IQ under 110 or so.

"The manlet cries out in pain as he defames you on a censored 504um."
https://gab.ai/MarcusCicero2/posts/22362850

Han är väldigt bra på att vara passiv-aggressiv och snärja in sina attacker i överslätande ord.
Citera
2018-03-24, 20:05
Medlem
Alt-Kikes avatar
Ni nazzedårar står fan alltid på perrongen med biljetten i näven och undrar vad som händer när tåget drar förbi i 300 knyck.

Låt mig förklara för er hur det ligger till. Vad som händer. OK? Det som sker är att Alt-Right just nu förpackas om till en kommersiell produkt. Dom hårda kanterna som ingen vill äta skärs bort. Så det politiska budskapet blir mer lättsmält, och anständigt för en normalintelligent publik. Det är slut på den tramsiga white nationalism som kidnappade Alt-Right i november 2016 när Richard Spencer skrek Heil Hitler från podiet på NPI. Det är slut med dom lekarna nu. Det är dags att få folk att börja spendera lite seriös deg. Låsa in content bakom betalväggar. Hålla ryggen fri från stämningar i domstol och skadeståndsanspråk. Alt-Right håller på att förvandlas från low brow-aktivism till big business. Det är i alla fall vad Shoah-snubbarna och Anglin med flera siktar mot.

Tack och lov att de har PR-snillen som Vauhgn och Jazzhands som vet vad som tilltalar normalt folk. Det gick inte så bra när nazzarna skulle flexa musklerna IRL i Charlottesville. Folk i gemen vill ha lite schysst underhållning, lite råa laughs i podden, tajta tishor och kaffemuggar. Det är sånt som säljer. Inte bråk med kravallsnutar och tårgasdop ordinerat av antifa. Anglin fattar också det här. Han är med och lägger ut kursen. Cantwell dillar om att bygga dödsskvadroner som ska döda domare och poliser. Fan så wack. Såga av det döda köttet nu fort som fan. Anglin sågar som en galning. Enoch och Jesse jobbar också för att det här ska lyckas. Det var nog inte en slump att Jesse dumpade hela TWP bara en dag innan det kollapsade totalt. Det var nog en liten fågel som hade kvittrat i det örat.
Citera
2018-03-24, 20:22
Medlem
baggebo1s avatar
Nej, tror inte det handlar om merch och pengar, åtminstone inte när det gäller Anglin. Jag har funderat väldigt mycket på vad det beror på de senaste veckorna/månaderna. Kanske mer än på något annat. Jag har fortfarande ingen klar bild, för detta är oerhört märkligt. Men min huvudteori just nu handlar om att Weev har mer makt än vad man tror, och att Anglin hotas av saker bakom kulisserna. Samtidigt som TRS aldrig riktigt haft den ideologiska kunskapen att kunna stå emot sånt här. Jag tror att TRS har påverkats av Vaughn för att de varit för korkade, och att DS/Anglin påverkats av Weev av rädsla. Läste häromdagen att hela den här stämningen mot Anglin fått ny fart och att Anglin är ganska illa ute.

Din teori spelar nog viss roll när det gäller TRS, men i fallet Anglin måste det vara större grejer som spelar in.
Citera
2018-03-24, 21:24
Medlem
Citat:
Nej, tror inte det handlar om merch och pengar, åtminstone inte när det gäller Anglin. Jag har funderat väldigt mycket på vad det beror på de senaste veckorna/månaderna. Kanske mer än på något annat. Jag har fortfarande ingen klar bild, för detta är oerhört märkligt. Men min huvudteori just nu handlar om att Weev har mer makt än vad man tror, och att Anglin hotas av saker bakom kulisserna. Samtidigt som TRS aldrig riktigt haft den ideologiska kunskapen att kunna stå emot sånt här. Jag tror att TRS har påverkats av Vaughn för att de varit för korkade, och att DS/Anglin påverkats av Weev av rädsla. Läste häromdagen att hela den här stämningen mot Anglin fått ny fart och att Anglin är ganska illa ute.

Din teori spelar nog viss roll när det gäller TRS, men i fallet Anglin måste det vara större grejer som spelar in.

Alt-Kike förklarade det just för dig, babben (vill bara poängtera jag inte tycker att JazzHands är ett geni på något sätt eller vis -- tvärtom).

Som Enoch sade på weevs podcast (Race Ghost avsnitt 5): "We don't know what we're doing.".

Lite självinsikt till slut. De har ingen som helst koll på vad de höll eller håller på med. Kort sagt: weev och Ricky fick nog efter ett drygt år av totala misslyckanden på alla fronter.

En sak du behöver förstå, babben, är att det som skrivs på DS inte alltid är seriöst menat. Det är en professionell clickbait-site. De har t.ex. skrivit på DS att NMR har bra "optics". Detta är inte allvarligt menat, jag skrattade rakt ut när jag såg det, det är helt enkelt vad linjen på DS för tillfället föreskrev att man skulle skriva om grupper som NMR.

Och det är weev som håller DS rullande. Du förstår väl det?
Citera
2018-03-24, 21:37
Medlem
baggebo1s avatar
Weev läcker interna samtal med Cantwell (på TRS-forum, där alla opponenter är bannade) för att utmåla honom som en "fed".

https://gab.ai/Cantwell/posts/22376133

Weev har tidigare kallat Spencer och Parrott för "feds". Det är väldigt troligt att Weev själv är det han kallar andra. Han släpptes ur fängelset tidigare än planerat och kom ut med en färsk hakkorstatuering på bröstet...
Citera
2018-03-24, 22:00
Medlem
Citat:
Weev läcker interna samtal med Cantwell (på TRS-forum, där alla opponenter är bannade) för att utmåla honom som en "fed".

https://gab.ai/Cantwell/posts/22376133

Weev har tidigare kallat Spencer och Parrott för "feds". Det är väldigt troligt att Weev själv är det han kallar andra. Han släpptes ur fängelset tidigare än planerat och kom ut med en färsk hakkorstatuering på bröstet...

Detta är alltså vad Cantwell säger
Citat:
Ursprungligen postat av Cantwell
The leak of our conversation is accurate, if dishonorable. I am planning to speak to the FBI, and when I do, watch the headlines, cause it's gonna be a big fucking deal.
Citera
2018-03-24, 22:05
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Detta är alltså vad Cantwell säger
Är du en sån där "no comments"-kriminell? Cantwell är ingen kriminell jude med skumma nazitatueringar. Han är en vanlig amerikan som anklagas för saker han inte gjort. Cantwell är redan under press, han har inget att förlora på att prata med sina utredare.

AFA, maffian och NMR lär ut att du inte ska "prata" med polisen, eftersom dessa grupper ser sig själva som kriminella från första början. Vi som inte tänker "kriminellt" och som inte begått några brott har inga problem med att berätta detta för dem som utreder oss.

Varför ser du dig själv som kriminell?
Senast redigerad av baggebo1 2018-03-24 kl. 22:12.
Citera
2018-03-24, 22:14
Medlem
Citat:
Är du en sån där "no comments"-kriminell? Cantwell är ingen kriminell jude med skumma nazitatueringar. Han är en vanlig amerikan som anklagas för saker han inte gjort. Cantwell är redan under press, han har inget att förlora på att prata med sina utredare.

AFA, maffian och NMR lär ut att du inte ska "prata" med polisen, eftersom dessa grupper ser sig själva som kriminella från första början. Vi som inte tänker "kriminellt" och som inte begått några brott har inga problem med att berätta detta för de som utreder oss.

FBI borta i USA fungerar inte på det viset. De har många olika sätt att sätta dit någon. Detta har visats sig i samband med att en eller några personer som var vagt sammankopplade med Trump-kampanjen har åtalats. Det är exempelvis olagligt att ljuga för FBI. Anything you say can be used against you...? D.v.s de kan åtala precis nästan när de vill om man är oförsiktig: något du sagt som de kan utmåla som lögn. Sedan har du ett åtal emot dig.
Citera
2018-03-24, 22:14
Medlem
Citat:

AFA, maffian och NMR lär ut att du inte ska "prata" med polisen, eftersom dessa grupper ser sig själva som kriminella från första början. Vi som inte tänker "kriminellt" och som inte begått några brott har inga problem med att berätta detta för dem som utreder oss.

Varför ser du dig själv som kriminell?

Vad menar du med att NMR ser sig själva som kriminella? Varför buntar du ihop dem med AFA och "maffian"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in