Citat:
TRS (som jag aldrig brytt mig om) och DS (som jag bryr mig mycket om) begår extrema misstag här, som kommer att påverka lång tid framöver. Matt Parrott gick ut häromdagen och sa att det redan var för sent för DS att ta tillbaka all skit nu, brytningen är definitiv.
Ingen jävel gillar Ricky Vaughn eller pajasen "Azzmador". TWP och särskilt Richard Spencer och hans organisationer kommer att gå oerhört stärkta ur det här. Tyvärr kommer Anglin, som egentligen är så jävla grym, att förlora extremt mycket. Jag vet inte om Anglin nånson kan återhämta sig, faktiskt.
Oerhört tragiskt alltihopa, egentligen. Undrar om vi nånsin får reda på vad som hände med Anglin där kring Charlottesville. Han bestämde sig för att frivilligt förstöra hela sin plattform och sitt rykte. För vad?
Ingen jävel gillar Ricky Vaughn eller pajasen "Azzmador". TWP och särskilt Richard Spencer och hans organisationer kommer att gå oerhört stärkta ur det här. Tyvärr kommer Anglin, som egentligen är så jävla grym, att förlora extremt mycket. Jag vet inte om Anglin nånson kan återhämta sig, faktiskt.
Oerhört tragiskt alltihopa, egentligen. Undrar om vi nånsin får reda på vad som hände med Anglin där kring Charlottesville. Han bestämde sig för att frivilligt förstöra hela sin plattform och sitt rykte. För vad?
Du yrar i nattmössan. DS fortsätter att gå starkt trots alla shutdowns. Du har inget fog för dina vilda spekulationer om dess nedgång. Att du och vissa andra verkar ha svårt att begripa att propaganda på internet och irl är två radikalt olika saker som kräver radikalt olika tillvägagångssätt är ert problem och inget som ligger DS i fatet.
Det är bara att observera vilka kombatanterna på dem två olika sidorna av argumentet är. På ena sidan Anglin, Weev och TRS, de första nationella entiteterna sedan 1945 att nå den stora massan, på riktigt. Å andra sidan Heimbach, Parrot, Wallace och diverse andra sopor och boomers som tradar på i samma gamla hjulspår trots att det bevisligen aldrig fungerat. Födda propagandister på ena sidan mot propagandistiskt obegåvade som aldrig nått den stora massan.
Vem fan är Matt Parrot och Hunter Wallace? Vad har de åstadkommit rent konkret? Ingen jävel gillar dem. Den enda på din sida med någon talang att tala om är Alex Linder och Alex starka sida är hans intelligens och skrivförmåga, inte hans förmåga att framställa framgångsrik propaganda.