• 3
  • 4
2014-03-22, 22:10
Medlem
MasketPuppeteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Är det så illa ställt med FB´s manliga medlemmar? Att det bästa i livet vore en tjej som spelade samma spel som en själv?
Jag saknar gamla Flashback, innan alla jävla 90-talister fick vara med..
Jag saknar iofs allt som var bättre innan den söndercurlade, inavlade pissluffar-generationen gick ut mellanstadiet..

Vem fan vill ha en partner som sitter och slösar bort sin tid på dataspel?
Tja, personligen så är det ett extremt stort plus för mig att min partner delar mitt största intresse, vilket är spel. Då dessa människor bevisligen finns så söker jag mig till dessa för en relation. Jag vill ha en partner jag umgås med, och ifall jag kan umgås med denne och utöva min största hobby samtidigt så är det ett stort plus. Ifall min partner inte visar något som helst intresse för mina intressen och jag ej kan göra detsamma så kommer detta ha en negativ påverkan på våran relation tyvärr. Därför dras jag nästan bara till tjejer som gamear eller iallafall kan tänka sig att gamea någon gång ibland (och jag såklart tar del av deras intressen i gengäld).
Citera
2014-03-22, 22:42
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Är det så illa ställt med FB´s manliga medlemmar? Att det bästa i livet vore en tjej som spelade samma spel som en själv?
Jag saknar gamla Flashback, innan alla jävla 90-talister fick vara med..
Jag saknar iofs allt som var bättre innan den söndercurlade, inavlade pissluffar-generationen gick ut mellanstadiet..

Vem fan vill ha en partner som sitter och slösar bort sin tid på dataspel?

slösa? att ägna 1h eller 2 någon dag tillsammans med sin flickvän är inte fel. vad är skillnaden mellan det och att sitta framför tv:n i 1-2 timmar?
Citera
2014-03-22, 22:54
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan007
slösa? att ägna 1h eller 2 någon dag tillsammans med sin flickvän är inte fel. vad är skillnaden mellan det och att sitta framför tv:n i 1-2 timmar?

I stort sett ingen skillnad alls. TV-tittande är också en extrem källa till att människor slösar bort sitt liv genom att enbart ta del av vad andra (mer ambitiösa och kreavtiva) människor har skapat.

Självklart är det inget fel att umgås med sin flickvän, gärna mer än 1-2 timmar per dag. När man gör detta genom att sitta och "gejma" snarare än att göra något på riktigt, det är då det blir fattigt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in