• 9
  • 10
2024-11-06, 14:27
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullpeter
Jag köper regelbundet sex av en Romsk dam från Bulgarien, hon tar 3000 kronor för en timma och jag får även slicka henne

Har du totalt tappat det? 3lopper för en zeg. Det får du ju den allra finaste eskort för ,men du gillar doften av gorgonzola och surströmming?
Citera
2024-11-07, 08:04
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Har du totalt tappat det? 3lopper för en zeg. Det får du ju den allra finaste eskort för ,men du gillar doften av gorgonzola och surströmming?
Men han får iallafall slicka henne, mm hela husvagnens vägglöss ingår.
Citera
2024-11-25, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaKing
Rent spontant är detta något jag också blir sjukt kåt av men det är väl en smaksak antar jag. Sitter en liten sötnos på 18-19år… utför min lidl butik vore sjukt gott och bli avsugen av denna skitiga rom… Troligen räcker det men en hundring….Tänker fråga och se vad som händer...

För 7 år sedan i Helsingborg lämnade jag av en bekant vid resecenter som skulle med färjan, när jag ko till bilen satt där en ca. 25 åring kvinna i bilen, det var väl 15 grader kallt så jag ville ju inte kasta ut henne, lossa som inget körde bort mot kärnan, gick in på fiket köpta två koppar kaffe, jag fick ett leende av henne, nu var det även varmt och gott i bilen, jag la min jacka i baksätet men var noga med mina nycklar och plånbok, jag tog loss högtalarskyddet på dörren och la obemärkt allt där.
Hon lättade lite på sin klädsel och såg hennes former,jag visade med min högra hand ett tecken på att ta henne på brösten, vi sa inte mycket men när hon tog våra pappmuggar och gick ut och kastade dem , vad göra? Men det löste sig när hon satt sig lyfte hon upp sin stickade blus och visade mig sina BH som döljer små bröst, lutade mig fram och fick känna och föra upp dem, superfina bröst, tog fram och ville ge henne 500 men hon nekade att ta emot dem, hon ville ha värme i bilen bara.
Jag fattade då beslutet att hyra ett hotellrum, hon är i dag min flickvän och till helgen flyger vi till Bulgarien för två veckors ledighet.
Citera
2024-12-07, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
Men han får iallafall slicka henne, mm hela husvagnens vägglöss ingår.

Husvagn? Han betalar alltså riktigt mycket (3000 kr för en timma), så då lär det handla om fetischism och "the real thing". Han ligger alltså och slickar i sig den gamla tiggarkärringens fittsmuts samtidigt som hon tigger utanför affärens ingång, där både grannar och bekanta passerar.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in