Citat:
Ursprungligen postat av
ScubaKing
Rent spontant är detta något jag också blir sjukt kåt av men det är väl en smaksak antar jag. Sitter en liten sötnos på 18-19år… utför min lidl butik vore sjukt gott och bli avsugen av denna skitiga rom… Troligen räcker det men en hundring….Tänker fråga och se vad som händer...
För 7 år sedan i Helsingborg lämnade jag av en bekant vid resecenter som skulle med färjan, när jag ko till bilen satt där en ca. 25 åring kvinna i bilen, det var väl 15 grader kallt så jag ville ju inte kasta ut henne, lossa som inget körde bort mot kärnan, gick in på fiket köpta två koppar kaffe, jag fick ett leende av henne, nu var det även varmt och gott i bilen, jag la min jacka i baksätet men var noga med mina nycklar och plånbok, jag tog loss högtalarskyddet på dörren och la obemärkt allt där.
Hon lättade lite på sin klädsel och såg hennes former,jag visade med min högra hand ett tecken på att ta henne på brösten, vi sa inte mycket men när hon tog våra pappmuggar och gick ut och kastade dem , vad göra? Men det löste sig när hon satt sig lyfte hon upp sin stickade blus och visade mig sina BH som döljer små bröst, lutade mig fram och fick känna och föra upp dem, superfina bröst, tog fram och ville ge henne 500 men hon nekade att ta emot dem, hon ville ha värme i bilen bara.
Jag fattade då beslutet att hyra ett hotellrum, hon är i dag min flickvän och till helgen flyger vi till Bulgarien för två veckors ledighet.