Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2014-03-25, 15:53
  #49
Medlem
MauseRRs avatar
Märks att det är många som inte har koll på vad en bra tv är. Ett stalltips, panasonic plasma av flaggskeppsmodell är det bästa du kan köpa inte någon samsung led
Citera
2014-03-25, 19:03
  #50
Medlem
tripxplodes avatar
Jag har en 46" full hd smart tv med 200hz. Blir bara irriterad på alla snaabba rörelser tex om man kollar på någon filmen så stängs skiten av

Perfekt vid spel om inte annat och jag har aldrig använt "smart tv" i den utan ja kör allt via datorn istället för där kan jag surfa obegränasat , gå in på alla sidor ja vill och främst av allt så ligger ALLT på HDDn 4tb med film,musik,och inget kan säga att en tv har bättre inbyggt sådant
Citera
2014-03-25, 19:44
  #51
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
30 dagars öppet köp. Lämna tillbaka den. De kan bli griniga över att du har slängt lådan men du får fortfarande lämna tillbaka den, stå på dig, kräv att få tala med BC så viker de sig om det nog tjafsas.

Mvh tidigare anställd på elhiganten

BC? Inget som används på Elgiganten...du syftar kanske på VHC.
Citera
2014-03-26, 00:08
  #52
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
BC? Inget som används på Elgiganten...du syftar kanske på VHC.

Haha my bad.
Polarn jobbar på SIBA och nämner BC hela tiden, inte jobbar på EGAB på över 1 år!
Citera
2014-03-31, 09:03
  #53
Medlem
M0tVinds avatar
Verkar inte vara någon som har riktig koll (läskigt). Men de enda riktiga hz-tal som finns för TV-apparater är 50 och 60 hz (Pal och NTSC). Allt annat är en multiplikation av de talen genom mjukvara. Hur bra det ser ut beror alltså inte endast på hur höga tal man kan få via mjukvara utan hur bra själva mjukvaran faktiskt är. Tv-tillverkaren kan i princip skriva att man har en 1000 hz panel och det kan fortfarande vara skräp. Bli inte lurade av tillverkarnas maknadsförings-bs.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback