Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-24, 14:59
  #13945
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
Någon som vet vilken tid svensk tid ungefär som SoD troligtvis släpps?
Europeisk release brukar vara vid midnatt - så natten till fredag den 1:a alltså. Blir en härlig helg, snabb leveling på fredagen och sen lite grinds och första raid under helgen.
Citera
2023-11-27, 12:49
  #13946
Medlem
fellowvessels avatar
Brukade tycka om varenda zon men jag har kört sen 2005 så nu ger dom mig illamående.

Expansionernas soundtracks är helt fenomenala, jag tillhör topp 4% av de som lyssnar mest på Spotify, 2022 lyssnade jag på över 300 olika genrer, mest death metal & electronica, har inte hittat nåt bättre där än soundtracken till wows expansioner.

Tyvärr är det många plågoandar som spelar på senare år vilket förtar en hel del så jag ger nog upp totalt snart, brukar köpa expansionerna på rea 1 år efter släpp men tänker inte köpa fler.

Min behållning var först raida i vanilla och TBC sen 5mans i Cata sen efter det bara questa & fiska.
Citera
2023-11-27, 18:15
  #13947
Medlem
Moridin2002s avatar
Kommer det bli någon FB-guild på SoD?
Citera
2023-11-27, 22:57
  #13948
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Intressant. Det visste jag inte. Jag har som sagt inte spelat på ett halvår så jag är inte uppdaterad om Blizzard har släppt någon ny patch. Men det vore väl egentligen bara rimligt. Det är extremt dumt att erbjuda mängder av flying mounts gratis från Trading Post och uppmana spelarna till att farma gammalt content för rare mounts men sedan göra alla de här mountsen omöjliga att använda i alla relevanta miljöer på hela den nya kontinenten. Det är så jävla dumt att det faktiskt är helt i linje med Blizzards vanliga order of business.

Ett sent tillägg. I nästa expansion kan väldigt många av de flying mount som man samlat på sig genom åren använda dynamic flying (aka dragonflying). Det ska även gå att växla mellan dynamic flying och den äldre varianten.
Citera
2024-02-22, 20:12
  #13949
Medlem
Bbobis avatar
Hur är marknaden för WoW konton idag?

Har mitt gamla konto jag inte spelat med på länge jag haft sen 2005 som har priest med Benediction, har "Champion of Naruto" titeln som endast gick att få tills dom tog bort attunement för Tempest keep i början av TBC osv.

Rogue, hunter warrior med Pre-tbc pvp titel och original pvp set från pre-tbc.

Osv osv.

Är det här något folk nördar ner sig i och är redo att betala för idag? Folk köper ju skit som NFTs så finns det någon med pengar kanske det är värt en slant eller vad tror ni? Antar dock att Blizzard även dom har bättre koll idag.
Citera
2024-04-18, 00:33
  #13950
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Hur är marknaden för WoW konton idag?

Har mitt gamla konto jag inte spelat med på länge jag haft sen 2005 som har priest med Benediction, har "Champion of Naruto" titeln som endast gick att få tills dom tog bort attunement för Tempest keep i början av TBC osv.

Rogue, hunter warrior med Pre-tbc pvp titel och original pvp set från pre-tbc.

Osv osv.

Är det här något folk nördar ner sig i och är redo att betala för idag? Folk köper ju skit som NFTs så finns det någon med pengar kanske det är värt en slant eller vad tror ni? Antar dock att Blizzard även dom har bättre koll idag.

Du skulle nog sålt det för 14 år sedan. Retail World of Warcraft är ett utdött fenomen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback