Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2014-03-25, 01:57
Medlem
Tjna!
Okej, kan brja med att bertta att jag r ganska erfaren med spice och har rkt det ett bra tag. Jag har testat nstan alla olika blandningar som har kommit till min lilla stad. Jag vger cirka 55kg och r ungefr 1.70 lng fr er som undrar.

Denna historian brjar en vanlig helg dr studiebidraget precis rullat in och ngra polare ska kpa lite grnt fr att sysselstta sig sjlva. Livet helt enkelt. Jag, som gr till socialen en gng i veckan och lmnar urin, bad min polare att fixa lite spice av samma kran. Efter en stund kommer min polare tillbaka med vitt pulver som langaren berttade var "sjuk skit". Jag hade inte sett det innan men visste mycket vl vad det var och hur det skulle anvndas. Jag rkte lite p kvllen, blev borta vldigt snabbt p vldigt lite och inget mer med det.

Helgen efter bestmde jag och tv vnner, som vi kan kalla Y och X, fr att krka och bjuda in ngra vnner. Efter kl.1 ngon gng s bestmmer sig de andra fr att dra hem s d blir det bara jag, X och Y kvar. Vi alla tre r smtt berusade och kommer in p mnet spice d dem bda vet sen tidigare att jag ofta rker. Jag frklarar att jag har riktigt bra grejer p mig och de bda blir sugna p att testa. I helt vanlig ordning meckar jag en men bestmmer ganska snabbt fr att lgga i lite extra av detta pulver. Jag tnkte, berusad som jag var, att jag hade ftt det och lta s bra s kan jag inte gra de besvikna.

Vi gick ut utanfr drren och tnde upp spliffen. Tog djupa bloss och allt kndes normalt till en brjan. Nr vi slckte spliffen s kom fnittret hos alla tre. Vi stod och knde hur alla problem slppte. Efter cirka 1 minut sger Y "helt serist grabbar, jag vet inte var jag r" och sedan faller han ner i snn.
X och jag kollar p oss med en panikblick. Mamman till Y som bor i lgenheten r hemma och Y ligger i snn och sger inte ett ord. X hjlper Y upp samtidigt som han sger "vi mste g in nu. grannarna kan mrka". Vi gr sakta in och stnger drren tyst efter oss. Efter detta str vi alla tre i hallen och pratar en ganska otydlig konversation. Y brjar kl av sig samtidigt som han skrattar. X sger till mig "filma det hr. Du mste filma det hr. Han r en gyminstruktr!" X str och hoppar och frklarar fr Y att han mste bestmma vad vi ska gra. Jag sitter bara p min stol i min egna vrld och ser detta ur en annan vinkel. Aldrig hade jag blivit s hr borta av ngon substans.
Y tar gymsnacket nstan som en order och brjar frklara fr oss att vi mste flja hans steg samtidigt som han dansar runt i sina bara kalsonger. X fr fr sig att han har blivit militr och ger Y direkta order som han valde att kalla det. Jag sitter p en stol jmte och frsker uppskatta hur bra jag mr p en skala. Det fanns inget bttre n spice just nu. Y och X brjar brottas och frklarar.
"Nu brjar detta bli "gay". Vi mste g och lgga oss snabbt. Snabbt som fan!" X brjar kl av sig och dansar Gagnam Style till sngen.
Jag somnade inte frrns jag var helt nykter. Vi denna tiden lg bde X och Y dckade som de vore dda. Jag bara ligger dr. Helt njd.

Morgonen efter vaknar vi alla tre och skrattar som fan. Alla minns allting som hade hnt och vi satt och diskuterade nr vi skulle gra det nsta gng. Jag frklarade att jag hade i mycket mer n det frsta gngerna. Nu i efterhand knns det som ren tur att Ys mamma inte mrkte efter allt ljud vi frde. Detta blev jvligt lngt nu men tycker detta var en s rolig historia som mer folk mste f ta del av. Hoppas ni blev ngot underhllda av denna fucked up tripprapporten!
Citera
2014-03-25, 03:49
Medlem
Emoekkels avatar
Hur fan kan folk ens rka spice ven om dom r p piss?
Har serist aldrig frsttt mig p folk som rker spice, varfr rker ni det? r det inte bst att lta bli tills ni r klara med det som hindrar er att rka riktigt? Eller r det fr att det r billigare?

Jag har testat spice ngra gnger och bda gngerna har jag mtt skit i typ en halvtimme, sen har det gtt ver till normalt, instantmode.

Har aldrig sett ngon g apeshit p spice som du berttar, utan det nrmsta jag kan komma r nr jag skulle kpa weed av min kran, s erbjd han mig spice, jag tackade nej, men min polare vela grna testa och iaf, det slutar med att min kompis sitter i ett trans och inte sger ett jvla skit utan bara sitter och blundar i typ en halvtimme, sen efter ett tag brjar han kolla runt, sen berttade han om ngot sjukt jvla ljus han hade sett eller ngot snt.

Men, annars bra skriven rapport, bara synd att det handlar om spice.
Citera
2014-03-25, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoekkel
Hur fan kan folk ens rka spice ven om dom r p piss?
Har serist aldrig frsttt mig p folk som rker spice, varfr rker ni det? r det inte bst att lta bli tills ni r klara med det som hindrar er att rka riktigt? Eller r det fr att det r billigare?

Jag har testat spice ngra gnger och bda gngerna har jag mtt skit i typ en halvtimme, sen har det gtt ver till normalt, instantmode.

Har aldrig sett ngon g apeshit p spice som du berttar, utan det nrmsta jag kan komma r nr jag skulle kpa weed av min kran, s erbjd han mig spice, jag tackade nej, men min polare vela grna testa och iaf, det slutar med att min kompis sitter i ett trans och inte sger ett jvla skit utan bara sitter och blundar i typ en halvtimme, sen efter ett tag brjar han kolla runt, sen berttade han om ngot sjukt jvla ljus han hade sett eller ngot snt.

Men, annars bra skriven rapport, bara synd att det handlar om spice.

Jag har ett frflutet med endast bra spice. Har ftt otroligt starka cannabis effekter fast mer "psykotiska" s att sga, vldigt skna dock och har endast sprat ur en gng. Rekommenderar dock aldrig spice d som sagt det oftast r vldigt oprvat & kan innehlla mycket skit. Har fungerat fr min del nr man har trott att man ska bli intagen av farbror bl iallafall. Frvrigt s grym rapport!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in