Flashback bygger pepparkakshus!
2014-04-02, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Z.Z.
"Vithet" har inte med svenskhet att göra. Jag hade lika gärna kunna varit född I Australien eller i Sydafrika, och inte haft någon som helst koppling till det svenska. Svenskhet har med kultur och identitet att göra - med normer och värderingar - inte med hudfärg eller gener. SD:s öppna svenskhet var väl etablerad redan vid valet 2006, när en annan var 12 år gammal, så det är inte mig man ska vara sur på om man inte gillar partilinjen.

Nej, svenskhet har med tunnelbanebiljetter, inandad luft och grundläggande kunskaper i det svenska språket alternativt kännedomen om att ett svenskt språk existerar. Du är alldeles för exkluderande.
Citera
2014-04-02, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRestrainer
Men de är nazister? Det är ett nazistparti?

”Dyrka den vita rauusen! Hajjl Hitloor!!”

Varför tror du att vi röstade på Sd i valet 2010?? För att dom var inkluderande, svenskförnekande, antirasistiska, folkmordsdemokrater

Nej, vi/jag röstade på Sd för att jag trodde att dom ville kämpa för ett svenskt Sverige!!
Det vill dom ju uppenbarligen inte, dom babblar om öppen svenskhet, och har mer eller mindre helt kapitulerat för dom kulturmarxistiska vansinnes idéerna där ingenting finns på rickigt! Allting är bara sociala konstruktioner, folk=socialkonstruktion ras=socialkonstruktion kön=socialkonstruktion och så vidare... ja ni vet nog hur resten av deras naturförnekande teorier lyder!

Vi vill inte ha mer av detta gift, vi vill ha mindre Pk och mer realism och därför kommer vi att nu överge Sd till förmån för Svp!!

SvP 2014!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in