Citat:
Ursprungligen postat av
OilersFan
Tja, du med ditt stora ego ser ju dig själv som huvudingrediensen i hela konspirationen så jag förstår inte varför du ens reagerar? Du borde snarare känna dig smickrad av att vara mitt i smeten
Det är väl där du trivs bäst och efter år av analysarbete har du ju nu äntligen också lyckts nå fram till den innersta kärnan av vad som tidigare förefallit vara en rakt igenom bottenlös konspiration, helt omöjlig att ta på; i centrum står P-G Näss i kollaboration med en hel yrkeskår av blodtörstiga och äregiriga socionomer
En anledning till att inte fler postare i tråden finns i diagrammet är nog att de flesta är anonyma och mer hemlighetsfulla. Om ni berättade vilka ni var och vad ni visste så skulle nog också ni hamna "mitt i smeten".
Sedan är det viktigt att förstå att sociogram inte är något annat än överskådliga scheman som inte säger så mycket om vad som är relevant. I och med att jag tidigt engagerade mig i MOP och har talat med vittnen och privatspanare och till och med är bekant med personer som har vissa relationer till personer som har viss anknytning till MOP som vittnen eller "misstänkta", så skulle jag också hamna "mitt i smeten" om heheho fick reda på detaljerna.
IM, t.ex spelade på min fars begravning innan MOP och på min mors begravning efter MOP. Och han har barn tillsammans med dottern till en av mina systrars sambo. Min syster informerade mig om att han hade varit vittne till MOP långt innan hans namn var känt och, ja, jag har talat med honom också.
I ett relevant sociogram finns det en noggrann systematik i relationerna.