Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2014-04-03, 02:30
Medlem
Toxicangersyndromes avatar
Substans: Vilken drog/substans har du tagit? LSD - (pigs in space)

Dos: Hur mycket tog du vid tillfället? 1 lapp 220 mics.

Ålder: Kön: Vikt: 21 år, kvinna, 75kg.

Tid: Hur länge varade trippen? klockan 00.00 tog jag lappen och var helt landad kl 14.00

Beskrivning: Skriv in din beskrivning av trippen.
Allt börja med att jag och två vänner (Rebecka) och (Gustav) var hemma hos dom och rökte lite gräs och bara tog det lugnt. OBS- använder inte personernas riktiga namn. Rebecka hade nämnt att hon var sugen på att trippa, jag hade egentligen sagt till mig själv att vänta med tripp tills valborg då jag ska gå på ett openair rajv Senare på kvällen hör en gemensam kompis av sig till oss och ber oss komma hem till honom och ta tripp och var väldigt övertygande på att det var grym LSD han hade att bjuda på! Så vi rör oss hem till honom och när vi kom fram hade han lagt kuddar och madrasser på golvet och gjort det jättemys Vi tog lapparna direkt och efter en kvart började jag komma in i trippvärlden - Först ligger jag bara på madrassen och lyssnar på progressiv psy och kollar på allt det visuella som börjar bli mer och mer intensivt. Efter ett tag reser jag mig upp och går runt i (Eriks) lägenhet och bara snöar runt. Efter ett tag kommer jag in i vardagsrummet där de andra var och sätter mig på mattan och börjar sortera mina problem med materialistiska saker som låg på golvet.

Måste bara förklara att jag under en period har umgåtts med en kille som jag har fattat tycke för, som inte själv är redo att gå in i ett förhållande.. Jag har aldrig känt så pass starka känslor för en individ på detta sättet innan och det känns verkligen som att det hade blivit jävligt bra om han nu hade varit redo.

Efter ett bra tag med sortering av mina problem så dyker då detta problemet upp att jag inte får mina känslor besvarade av killen jag vill ha dom besvarade av. Så jag lägger mig ner på golvet i fosterställning och börjar gråta men jag ville inte gråta för jag tänkte att jag har redan en oroligt fin vänskapsrelation med honom så varför vara ledsen? Så jag ryckte upp mig och gick ut på promenad med alla tre vännerna mitt i natten. När vi var ute gick jag lite längre fram än dom andra och kollade runt mig och upp mot himlen och för en sekund så gick jag upp för en trappa mot universum och ner igen Vi fortsatte gå och kom fram till en lekplats med gungor och grym natur runtomkring, då sätter sig Gustav på en gunga och börjar svinga fram och tillbaka och i mitt huvud fanns det plötsligt ingen gunga utan Gustav flög fram och tillbaka i luften xD Så jag gick ifrån lite för det blev helt enkelt för skevt, jag står med Rebecka och kollar ut mot en stor gräsmatta och vi båda två hamnar i en (harmonisk trans) sen ser vi svarta skepnader av rådjur som hoppar förbi oss! Helt underbart <3

Efter detta bestämmer vi oss för att gå tillbaka till lägenheten och när vi väl kom fram så ville jag verkligen inte gå in utan ville vara ute i naturen och känna mig fri, så jag och Rebecka går iväg själva på en promenad och håller varandra arm i arm och pratar om vilken vacker värld vi lever i och om våran relation till varandra om att vänner är otroligt viktiga i ens liv. Till slut vände vi tillbaka mot lägenheten och så ser vi långt borta två människor och det visade sig vara Gustav och Erik som hade gett sig ut på uppdrag för att leta efter oss xD

Vi kom tillbaka till lägenheten och la oss ner i chillen Erik hade gjort och började lyssna på Goa trance och bara drömde oss iväg, plötsligt börjar jag känna mig otroligt känslosam och börjar tänka på kärleken till mitt liv och om hur bra jag har det, men det var en grej som tryckte på i hela mig och jag börja känna mig otroligt ledsen. Denna känslan var inte att leka med, jag började fälla några tårar och drog täcket över mig. Till slut bröt jag ihop helt och hållet och förstod inte vad som var problemet. Det kom i vågor som värkar när man föder barn fast psykiskt, svårt att förklara! I ena sekunden skratta jag och i andra var jag helt krossad. Detta pågick från kl 05 på morgonen och är än otroligt känslosam..

Grejen med denna känslomässiga chocken var att jag helt enkelt hade burit på oroligt mycket en lång period och sen detta med killen jag har känslor för. Så senare på eftermiddagen vid 12 tiden så ringde jag honom för han jobbar i samma stad jag var i och jag var verkligen i behov att prata med honom för jag orkade inte hålla min kärlek till honom hemlig längre. Denna killen vet att jag trippar och han gör det själv i jämna mellanrum. Han kom dit och vi satte oss utomhus på trappan och först bröt jag ihop en stund sen förklarade jag för honom att jag har känslor för han. Han besvarade att han hade misstänkt det en period. Sen sa jag att, jag vet att det inte är aktuellt för dig att ha ett förhållande just nu, men vet du vad? Jag är otroligt tacksam ändå att vi har den relationen vi har idag och jag ser fram imot att bygga på den mer Då gav han mig en kram och sa: Vad bra! Sen var han tvungen att dra iväg till jobbet igen så jag gick in och satte mig hos Erik och bara chillade och grät i jämna mellanrum. Klart det ändå svider i hjärtat när man verkligen tycker om och vill vara med en människa men att den individen inte är redo. Sen vid klockan 16 på eftermiddagen kom the crush efter han hade slutat jobba och hämtade mig. Vi körde hem till honom och låg och rökte hasch sen somnade vi mysandes i soffan.

Hoppas det var en bra tripprapport <3

Utvärdering: Ge betyg till din tripp. 10/10
Citera
2014-04-03, 02:44
Medlem
Neandertals avatar
Det låter jätteroligt med LSD, förutom att du bröt ihop med jämna mellanrum. Rådjuren och den flygande kompisen lät grymt. Det ska jag testa nån gång när jag får chansen. Men är det många som flippar ur första gången? Jag är en sån där som blir helt mongo bara av alkohol så jag är lite orolig att jag skulle inbilla mig att jag typ skulle springa ut framför en bil eller nåt.

Roligt med tripprapporter. Ska börja läsa fler sådana här.
Citera
2014-04-03, 10:23
Medlem
Kickexs avatar
Låter som något man vill prova
Citera
2014-04-03, 18:17
Medlem
Toxicangersyndromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neandertal
Det låter jätteroligt med LSD, förutom att du bröt ihop med jämna mellanrum. Rådjuren och den flygande kompisen lät grymt. Det ska jag testa nån gång när jag får chansen. Men är det många som flippar ur första gången? Jag är en sån där som blir helt mongo bara av alkohol så jag är lite orolig att jag skulle inbilla mig att jag typ skulle springa ut framför en bil eller nåt.

Roligt med tripprapporter. Ska börja läsa fler sådana här.

LSD är en drog som man ska ha respekt för. Varje tripp är oförutspådd Min fösta tripp var på julafton 2012. Så länge du inte tar för mycket syra i och med att du är en ovan trippare Måste bara påpeka att min kompis (Gustav) som var med under denna rapporten är mer van vid syra och han tog sammanlagt 640 mics alltså två shiva och två pigs in space xD

Så om du ska ta syra så ta det med någon som har trippat innan, som du känner dig bekväm med!
Rekommenderar såklart att vara ute i naturen! Nu när det gröna börjar titta fram igen <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in