Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2014-04-08, 01:57
Medlem
Substans: Spice (JWH018), Toppisar, Amfetamin, Hasch, LSD

Dos: En joint med 0.2g spice/ 0.5g brunt. Ca:50 toppisar. 0.4g Amfetamin första gången. en 2/4 lapp (110mics).

Kön:Man
Vikt:88

Tid: 6h ( Jag somna )

Beskrivning:
Det hela starta med att jag och en kompis skulle dra ut på krogen, kvällen före var vi ute och plocka lite toppisar och drog oss en tripp på kvällen. Dagen efter så hade vi lite över, så frågade jag honom om vi inte skulle dra en mix och t.ex dra ut på krogen? Innan det var sagt & klart så drog han upp luren och försökte styra det mesta som fanns o få tag i våran stad. Vi hade inte planerat o hamna på något sjukhus så vi försökte inte styra så överdrivet med saker!

När vi hade lyckats styra lite saker så började vi tagga till klubben, satt hemma och drack lite öl samtidigt jointen var tänd! Klockan slog då till runt 22:00 och vi bestämde oss för att fixa körning ner till stan, när vi hade kommit ner till stan så parkera personen bilen drygt 300m från klubben, jag satt igång o rulla en joint som vi skulle dela på (Spice 0,2g/Hasch 0,5g) samtidigt han satt o räkna upp toppisarna och sedan proppa ner dom i en varsin drick yoghurt! Chauffören satt och försökte förklara att det är rent idiotiskt det vi ska göra! Men vi valde inte att lyssna, nu så satt jag och kolla på brickan vi hade, planen var att smälla i oss allt inom 5 min, sen dra in på klubben och låta det kicka igång där inne, sagt som gjort så valde jag o bomba tjacket, och sen drog ja i mig den lilla lappen! Sen var det bara hålla för näsan o tvinga i sig toppisarna! Sen hoppa vi ur bilen och börja gå mot klubben, några meter före så tänder vi jointen och drar i oss den och shottar det sista, droppa lite clear eyes och sen var de bara gå in!

|||||||Inne i klubben|||||||||||
När vi så väl kom in på klubben valde vi att sätta oss i ett hörn och hoppas på det bästa, men kände mig skapligt lugnt tack vare jointen före, men som tiden sakta gick iväg så börja det hända saker! Färger börja ändras, saker o ting fick lite konstiga former! ''Nu jävlar händer det saker ''
Vänner började känna igen mig, kom fram och hälsade på mig! För mig var dom totala främlingar, kunna verkligen inte komma ihåg vem dom var eller vad dom hette! (Jag kunna inte minnas allt just då, men sen dagen efter kunna jag minnas hela kvällen!)
Jag började inbilla mig att det var shrek som stod bakom disken & serverade drycker till folk, jag började tänka om jag skulle gå fram o be om autograf? Jag lutar mig mot min kompis o frågar honom vart åsnan är, han kollade mot mig som ett stört jävla frågetecken. Sen kom det som en jävla käft smäll och hela kroppen skrek av energi , jag visste inte vart eller vad jag skulle göra! ända jag kunna få ur mig var ''JAG SKA UT O DANSA!!'' som en jävla apa kastar jag mig över bordet & välter ner drinkarna för mina vänner, och bara kastar mig ut på dans golvet!

Allt var så jävla coolt tyckte jag, alla färger och effekter, tills dom satt igång uv lampan... och min tröja börja ljusa! I ren jävla panik så trodde jag att min tröja börja brinna så jag kastar av mig alla kläder som senare gör så jag står i helt bar överkropp på dansgolvet och bara ena sekunden hade totalt glömt om att jag nyss var i lågor och fortsatte med min improviserade dans! efter varit ute på dans golvet bra 2 timmar och det bara dräpte svett ifrån mig så kom en kompis till mig o rök mig från dans golvet, frågade mig om jag hade tagit något och innan han sa klar meningen så lobba jag en rak höger i ansiktet på honom! Visste verkligen inte varför ja slog honom, fick bara lust! Tog bara några sekunder så var vakterna på mig o kastade ut mig!

För mig var dom helt rosa, stod utanför och kasta mina skor på dom samtidigt jag skrek ''Jävla rosa gris jävlar! kom ska jag göra bacon av er!'' när skon träffade en av vakterna började han springa mot mig, i ren panik så börja jag självklart springa iväg också, men jag rå sprang i bra många minuter innan jag själv insåg att han hade slutat jagat mig och nu befann mig på en kyrkogård som låg ca 1 km från klubben! Då började det bara flöda känslor i mig, fick panik och trodde att folk skulle börja resa sig ur gravarna för att straffa mig för jag har tagit droger! Tårar bara börja flöda ner på kinderna och i ren panik springer jag där ifrån , hittar den första bästa gräsmatta borta från kyrkogården och bara lägger mig ner, rå skriker av ren lycka för jag hade lyckats smita ifrån alla zombies som skulle äta upp mig! Men jag var ju tvungen och rensa mina fötter från spår! några sekunder senare så var jag i en bäck bara 30m från gräsmattan och försökte tvätta mina fötter rena för någon orsak så inte zombierna skulle kunna spåra mig! Jag var fullt upp med o tvätta mig och till slut så kände jag en hand på min axel, jag rå skrek rakt ut ''Helvete! Nu har dom hittat mig!'' och tittar inte ens bak för jag vågade inte utan bara kastar mig ut i bäcken o korsar den över så fort som möjligt, när jag var på andra sidan så kollade jag bakom mig och jag såg att det var röda teletubbies (Var egentligen Stadsvakt med röd jacka, som jag fick pina för dagen efter för en av dom kände mig.) Fan nu var teletubbies efter mig också! Vad har jag gjort er! skrek jag bara rakt ut! och börja springa ifrån dom!

Efter sen har vandrat runt utan tröja och skor, verkligen ingen aning om vart jag är eller vart jag är på väg, som tur var så såg några vänner till mig när jag gick ute på en fotbolls plan för dom stod på en balkong på en fest o rökte, sprang dom ut o fiska tag i mig! Insåg ganska snabbt att jag var lagom på ljuset. Dom försökte lugna ner mig o ta mig in på festen men det ända jag kunna få ur mig var att zombies och teletubbies var efter mig och att dom var tvungen o gömma mig nere i källaren så dom inte kunna hitta mig! Så fort vi kom in i trapp uppgången så börja jag springa ner i källaren, men dom tog tag i mig och drog mig upp till lägenheten istället. Så fort vi kom in på festen sprang jag in på toa och låste dörren! Jag var ju kidnappad av främlingar! Jag ville ner i källaren, men jag fick ju inte! Så jag börja rycka i toan för att få bort den så jag kunna hoppa ner i röret som super mario och komma ner till källaren, men så fort dom börja höra oljud ifrån toan så låste dom upp toan och stoppa mig ganska fort med det jag försökte göra..

Dom tog mig in till teverummet och jag satt mig ner i sängen o blev direkt fascinerad i hundspar grisen min kompis hade, och dom satt ju o psyka mig o sa hunden var verklig men han blev till sten på kvällarna... Och jag köpte det till 100%, börja fråga massor frågor om vart man kan få en sån hund för jag alltid velat haft en hund. Sen var den någon idiot som kom på idén att lyssna på Infected Mushroom, bara för att dryga med mig.. Jag tvär flippa efter lyssnat på låten några sekunder, börja tro att jag hade röster i mitt huvud, jag satt o hade diskussioner med mig själv i huvudet med olika röster, trodde jag höll på bli tokig! Sen så bröt ja totalt ihop för jag trodde jag hade hamnat i psykos, och vänner runt mig satt o försökte lugna ner mig! Det gick verkligen inte, ville dra ut igen! Men det fick jag inte, dom vela inte jag skulle vara ute o springa! Dom satt o vänta själv på leverans av spice, så fort killen kom så ladda dom upp en bong till mig! Jag drog i mig rent och innan jag själv visste något annat så hade jag somnat. Dom bar mig senare till sängen och där låg jag o sov bra 12h och sen vakna dagen efter. Mådde otroligt illa och ville seriöst bara avlivas! Men det hela var det värt!

Utvärdering: 5 av 5 Toast
Citera
2014-04-08, 03:15
Medlem
AvegZs avatar
Nu förstår jag äntligen vad som menas med "don't do drugs kids"

Du får 9 poäng av 10 möjliga
Citera
2014-04-08, 11:39
Medlem
Kranpunktens avatar
Otroligt korkat gjort men, skönt att du klara dig helskinnad genom kvällen
Hur mycket alkohol drack du ungefär?
Citera
2014-04-08, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranpunkten
Otroligt korkat gjort men, skönt att du klara dig helskinnad genom kvällen
Hur mycket alkohol drack du ungefär?
Var väl kanske 2-3 falcon hemma hos honom, sen en redbull med vodka inne på klubben!
Citera
2014-04-08, 18:54
Medlem
crisz008s avatar
Haha, fyfan vad härlig läsning! Många irl skratt där
"Jag började inbilla mig att det var shrek som stod bakom disken & serverade drycker till folk"
5/5
Citera
2014-04-08, 19:25
Medlem
kattungars avatar
Haha, ser framför mig vilket WTF-moment det måste ha vart för dina kompisar på festen på balkongen. 4/5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in