2014-09-26, 23:36
Medlem
RNugent-Hopkinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
hej

Ni som har beställt på fleshlight-international.eu, vad kostar frakten till sverige?

När jag beställde därifrån så fick man gratis frakt om man handlade för över 1000kr, kolla om dom har samma deal nu? Detta var dock drygt 1 år sen.
Citera
2014-09-27, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RNugent-Hopkins
När jag beställde därifrån så fick man gratis frakt om man handlade för över 1000kr, kolla om dom har samma deal nu? Detta var dock drygt 1 år sen.

jag såg på sidan nu att alla ordrar över 80 dollar är frakfritt..
Jag funderar på att beställa köp 2 få 1 gratis
då har jag 5st jag kan välja och vraka mig mellan
Citera
2014-09-27, 01:07
Medlem
RNugent-Hopkinss avatar
Citat:
jag såg på sidan nu att alla ordrar över 80 dollar är frakfritt..
Jag funderar på att beställa köp 2 få 1 gratis
då har jag 5st jag kan välja och vraka mig mellan

Ah, över 80 dollar var det ja!

Ja, passa på o köp flera när du ändå beställer liksom, är ju bra mkt billigare än svenska inet-sidor.

Jag har 5 st FL också!
Citera
2014-09-27, 02:44
Medlem
Citat:
Ah, över 80 dollar var det ja!

Ja, passa på o köp flera när du ändå beställer liksom, är ju bra mkt billigare än svenska inet-sidor.

Jag har 5 st FL också!
grejen är att jag haft den där betalnings sidan uppe hela dagen, väntar bara på att slå enter så köper jag..

men har inte kommit förbi det där steget än. Samma visa varje gång jag ska köpa fler haha..
måste bearbeta det i tanken på att ha fler, tanken på destroya texturen kommer få mig att köpa imorgon
Citera
2014-09-27, 11:19
Medlem
RNugent-Hopkinss avatar
Citat:
grejen är att jag haft den där betalnings sidan uppe hela dagen, väntar bara på att slå enter så köper jag..

men har inte kommit förbi det där steget än. Samma visa varje gång jag ska köpa fler haha..
måste bearbeta det i tanken på att ha fler, tanken på destroya texturen kommer få mig att köpa imorgon

Ääh, sluta va så tveksam. Beställ bara, du kommer inte bli besviken!

Du kommer dessutom få paketet hemkört till dörren, kan det bli mer bekvämt?
Citera
2014-09-27, 13:14
Medlem
Citat:
Ääh, sluta va så tveksam. Beställ bara, du kommer inte bli besviken!

Du kommer dessutom få paketet hemkört till dörren, kan det bli mer bekvämt?
Tack för den varningen, då blir det ingen beställning för mig från den sidan.. kan ju inte få hem en enorm beställning på musar hem till dörren. Tänkt så är inte jag hemma och nån i familjen öppnar dörren och tar emot paketet..

då betalar jag nog helre lite mer och beställer från sverige så jag kan hämta paketet på posten med sån där kod i mobilen
Citera
2014-09-27, 16:58
Medlem
RNugent-Hopkinss avatar
Citat:
Tack för den varningen, då blir det ingen beställning för mig från den sidan.. kan ju inte få hem en enorm beställning på musar hem till dörren. Tänkt så är inte jag hemma och nån i familjen öppnar dörren och tar emot paketet..

då betalar jag nog helre lite mer och beställer från sverige så jag kan hämta paketet på posten med sån där kod i mobilen

Du gör som du vill! Deras paket är väldigt diskreta dock, inget står på paketet som kan avslöja innehållet.
Citera
2014-09-27, 20:21
Medlem
Citat:
Du gör som du vill! Deras paket är väldigt diskreta dock, inget står på paketet som kan avslöja innehållet.
ja det har jag också läst om, diskreta paket.

men grejen är att det är alltid nån tattare hemma i familjen som ska öppna andras paket! och det hade inte varit så roligt.. dom senaste paketen med fls dolde jag genom att köpa chipspåsar sen la jag ner Fl paketet i en vanlig ica kasse med chipsen och sen gick jag bara hem
Citera
2014-09-27, 21:38
Medlem
RNugent-Hopkinss avatar
Citat:
ja det har jag också läst om, diskreta paket.

men grejen är att det är alltid nån tattare hemma i familjen som ska öppna andras paket! och det hade inte varit så roligt.. dom senaste paketen med fls dolde jag genom att köpa chipspåsar sen la jag ner Fl paketet i en vanlig ica kasse med chipsen och sen gick jag bara hem

Haha, aah okej jag fattar! Lika bra att beställa med SMS-avisering då, så kan du hämta paketet på ICA när man vill.

Vilka texturer har du nu och vilka tänker du köpa?
Citera
2014-09-27, 21:49
Medlem
Citat:
Haha, aah okej jag fattar! Lika bra att beställa med SMS-avisering då, så kan du hämta paketet på ICA när man vill.

Vilka texturer har du nu och vilka tänker du köpa?
jag har Riley Steele med Lotus textur. sen har jag en billig 299kronors anus som är spräckt i öppningen. men vem bryr sig haha

dom jag har i kassan på fleshlight sidan är:
Mun, textur - barracuda
fitta, textur - destroya
anus, textur - speed bump

det är Destroya och speed bump som jag mest vill pröva.
Lotus är grymt tråkig som jag har nu..
Citera
2014-09-27, 22:17
Medlem
RNugent-Hopkinss avatar
Citat:
jag har Riley Steele med Lotus textur. sen har jag en billig 299kronors anus som är spräckt i öppningen. men vem bryr sig haha

dom jag har i kassan på fleshlight sidan är:
Mun, textur - barracuda
fitta, textur - destroya
anus, textur - speed bump

det är Destroya och speed bump som jag mest vill pröva.
Lotus är grymt tråkig som jag har nu..

Okej, jag förstår att Lotus blir lite tråkigt i längden om du bara har den. :/
Ena FL'en jag har är en anus med textur Bi-Have, den är riktigt skön, som dag och natt jämnfört med Jesse Jane Lotus som jag också har.

Av dom du tänker köpa så skulle jag ha köpt Barracuda eller Destroya. Dom där "knottrorna" i texturen är så stimulerande och gör det SÅ skönt!
Citera
2014-09-27, 22:40
Medlem
Citat:
Okej, jag förstår att Lotus blir lite tråkigt i längden om du bara har den. :/
Ena FL'en jag har är en anus med textur Bi-Have, den är riktigt skön, som dag och natt jämnfört med Jesse Jane Lotus som jag också har.

Av dom du tänker köpa så skulle jag ha köpt Barracuda eller Destroya. Dom där "knottrorna" i texturen är så stimulerande och gör det SÅ skönt!
ja det ser så ut, sen de där du säger med lotus är tråkig, jaa
man lär ju ha en kuk på över 25cm om man ens ska kunna nå dom där räfflorna längst in.
men vi får se om jag kanske beställer från Fleshlightsidan endå! skulle man ha den oturen att nån skulle öppna här hemma, så är de väl bara att säga att jag ska pröva sälja på internet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in