• 3
  • 4
2014-04-28, 16:22
Medlem
Jag själv är mer attraherad till manliga attribut, gillar crewcuts bättre. Långt, långt hår på killar för tankarna till åttiotalet. Men visst, de går ju inte fetbort om helheten är ok.
Då tycker jag nog att riktigt långt helskägg är värre. Goatee är snyggt, men helskägg, nej. Även unga killar ser ut som gamla gubbar då, inte sexigt.
Citera
2014-05-09, 16:43
Medlem
LadyDreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimzter
Jag har kraftigt skägg och mustasch och halvlångt sparande hår..liknar en viking lr en riddare
Kul nån finner njutning av ens utseende

Porr !
Citera
2014-07-25, 13:31
Medlem
SpecialEditions avatar
Hästsvans är ytterst omanligt och ett tecken på att mannen bryr sig för mycket om sitt yttre eftersom en riktig karl klipper sig när håret är i vägen. Inte fan sätter han upp håret i en tofs som lille-syrran

Jag tar män med hästsvans på lika stort allvar som en tuggummituggande 13-åring tjej
Citera
2014-07-25, 16:20
Medlem
partykings avatar
Håller med SpecialEdition.
Citera
2014-07-25, 22:45
Medlem
HannaLees avatar
Nej tack...föredrar mina män välklippta. Så man kan se den där solbrända muskulösa nacken...*purr* Långt hår/hår i hästsvans förknippar jag med sluskar och drägg på något vänster.
Citera
2014-08-10, 00:48
Medlem
silbersky007s avatar
Den här slitz modelen gillar tofs på killar

http://i60.tinypic.com/2vx27o9.jpg
Citera
2014-08-10, 12:10
Medlem
Oftaste fult. Däremot kan man kombinera med rejält skägg. Då ser det hyffsat ut enligt mig.
Oavsett snygg eller ful så ska killar vara klippta så nacken syns tydligt enligt mig. På sidorna ska det vara näst intill snaggat och på huvudet lite längre. En klassiker som alltid fungerar.

Typ så här:
http://www.yeshairstyles.com/wp-cont...air-bowtie.jpg
Senast redigerad av studentnissen 2014-08-10 kl. 12:13.
Citera
2014-08-10, 12:31
Medlem
AmazonenRosas avatar
så jävla sexigt med långt friskt hår på killar. uppsatt i svans eller knut...... blir kåt bara jag tänker på det nej jag skojar inte, tycker nästan alltid killar med kort hår är lika tråkiga som deras hår är kort å snålt
(och om mannen i fråga råkat på att tappa lite strån gör heller inget förresten, bara han är trevlig ., det är ju naturens gång)
förr i tidens indianer mmm...........
Citera
2014-08-10, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
Den här slitz modelen gillar tofs på killar

http://i60.tinypic.com/2vx27o9.jpg

En kortare tofs likt den på bilden har jag inget emot, men när det blir längre än så är det inte snyggt.
Citera
2024-12-01, 00:28
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyguy
Skitsnack om att man vill visa långt hår på killar :S Givetvis så ska man ha välvårdat hår men ingen jävla hästsvans.
Har du nått tips på hur man annars skulle kunna alternera mellan att se lång och korthårig ut beroende på situation?

Det är ju trots allt bara i profil tjejer upptäcker den fula blindtarmen därbak, och det överblivna håret som snodden inte kan fånga upp som hänger ut längst sidorna i slingor har jag lite svårt att tro att tjejer föraktar ifall killen har ett snyggt face
Citera
2024-12-04, 21:34
Avstängd
EgyptiskKatts avatar
Fult och bögigt
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto