Citat:
Ursprungligen postat av
cerium
Hej,
Är verkligen ingen stor konsument. Var flera år sedan sist. Men har alltid rökt grönt innan, ren cannabis. Men nu har jag bara fått tag på Hasch. Hur hanterar jag det?
Jag gillar inte tobak så när jag rökt så har det bara varit gräs inte utblandat..Men brunt blir det svårare..
Min fråga är hur göra jag för att röka hasch med så lite tobak som möjligt? Eller om jag måste ända köra tobak vilken är mest len och inte smakar så mycket tobak?
Alternativ, kan man göra brownies från Hasch? Har aldrig gjort något sånt innan,.men kanske går?
Vill hålla det så långt från tobak som möjligt om det är möjligt.
Tack på förhand!
/Ce
Ta lite folie och rulla ett rör. Vik det som en pipa och lägg lite i pipändan.
Eller ta en ölburk, eller läsk, och gör en utgröpning i sidan med lite hål i. Lägg i gropen och rök ur drickshålet.
Sen finns säkert tusen olika sätt. Allt från jordholk till vattenbomb.
Går bra att bara äta som det är med men kan ge ett längre rus och upplevas obehagligt.
Tror jag har rökt i det mesta i mitt liv. Det finns INGET man inte kan göra till ett rökverdon om man bara vill.
Ang. Tobak har vi i Sverige alltid grillat tobaken vi ska ha i rökat, dvs eldat på den för att torka ut den. Gör det mildare. En svensk sed som kan rekommenderas om man tycker tobak är starkt.