Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2014-04-13, 23:34
Medlem
Tja.

Aldrig tagit nn drog innan alls (frutom alkohol)

S mina frsta frsk att rka vaporisera dmt med en plastflaska o al-folie funkade inte alls, otrevligt. S jag byggde en maskin (The machine) istllet.

Rken va inte alls hrd som innan, dock kunde jag inte hlla inne den alls (aldrig vart rkare eller rkt CB eller ngot). Hostade direkt. tog en till hit, hostade direkt. Tog en tredje och en fjrde som jag kunde hlla inne hyffsat. Trodde jag hade sumpat det igen. Detta va kanske ca 15-20 mg. Fick kanske i mig max 5 mg om jag skulle gra en okvalificerad uppskattning.

Jag har helt mrkt i rummet, datorn p sleep. Lugnt o fint. Blundade.

20 sekunder gr, ja jvlar, svrt o beskriva. En typ av ngel med vingar i frger i hela spektrat som p stt o vis vinkar t mig att flja med. Samtidigt som min kropp knns helt konstigt, typ som att den vibrerade. Jag blev nevs o ppnade gonen lite, sen stngde jag dem igen direkt. Knslan i kroppen va kvar hela trippen men ngeln kom inte tillbaks. Dremot frger av samma slag.

Jag kan inte sluta le genom hela trippen och lite efter, ordet "bliss" r det enda jag kan beskriva det med.

Jaja, kanske varade 2-3 minuter.

Hoppas jag kan hlla inne alla hits nsta gng.

EDIT: kom p att anledningen jag blev lite nervs och ppnade gonen va fr att det kndes som rummet brjade svaja o vrida sig. Detta kom inte tillbaks efter att jag hade ppnat gonen lite kort.
Senast redigerad av AgileSnark 2014-04-13 kl. 23:39.
Citera
2014-04-14, 10:59
Medlem
Tja!

Var fick du tag p DMT? r vldigt sugen p att prova. Har aldrig testat det frr.

/Peace
Citera
2014-04-14, 12:03
Medlem
"A man will write a PM" -jaqen h'ghar
Citera
2014-04-14, 23:48
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
"A man will write a PM" -jaqen h'ghar

Enda roliga i de hr r att du anvnder namnet jaqen h'ghar
Citera
2014-04-15, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Enda roliga i de hr r att du anvnder namnet jaqen h'ghar

Din kommentar r ungefr lika vrdefull som den hr. Nu vet jag att en anonym lirare p flashback inte tyckte att ett finurligt inlgg jag gjorde inte alls va speciellt roligt. Min dag r nu berikad, och alla som lser din kommentar kommer vara bttre mnniskor fr det. Du r en hjlte, ett helgon t.o.m.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in