Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 2
  • 3
2014-04-16, 21:54
Medlem
Trevlig resa, kul att ni fick bra grejer!
Jag känner själv att jag vill inte hoppa på E på grund av allt skit som finns i de flesta.
Jag kör dock MDMA i kristallform i några dagar utspritt över kanske 1-2 veckor en gång i kvartalet och det är så jäkla härligt.

Hur känner ni er kring rent MDMA och kanske lite röka? Är det något som känns intressant efter att ha fått ett smakprov på just MDMA eller känns det som att E var precis det ni hoppades på?

EDIT: Jusste, jag betvivlar också på att inget alls hände mellan er, vet precis hur jävla mycket man bara älskar allt och alla på Molly
Citera
2014-04-16, 22:08
Medlem
satishs avatar
Kan det ha varit dessa fast gröna? (Med tanke på att du sa att det såg ut som space invaders på loggan)

http://i44.tinypic.com/2cij9f.jpg

Skön rapport 5/5
Citera
2014-04-16, 22:56
Medlem
St3amb0ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satish
Kan det ha varit dessa fast gröna? (Med tanke på att du sa att det såg ut som space invaders på loggan)

http://i44.tinypic.com/2cij9f.jpg

Skön rapport 5/5

Såg ungefär ut så där
Senast redigerad av St3amb0y 2014-04-16 kl. 22:59.
Citera
2014-04-16, 22:58
Medlem
St3amb0ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timberwolf
Trevlig resa, kul att ni fick bra grejer!
Jag känner själv att jag vill inte hoppa på E på grund av allt skit som finns i de flesta.
Jag kör dock MDMA i kristallform i några dagar utspritt över kanske 1-2 veckor en gång i kvartalet och det är så jäkla härligt.

Hur känner ni er kring rent MDMA och kanske lite röka? Är det något som känns intressant efter att ha fått ett smakprov på just MDMA eller känns det som att E var precis det ni hoppades på?

EDIT: Jusste, jag betvivlar också på att inget alls hände mellan er, vet precis hur jävla mycket man bara älskar allt och alla på Molly

Vad är skillnaden på känslan av E och MDMA kristaller? Är det likartat rus man får?

Citera
2014-04-17, 21:39
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St3amb0y
Substans: Ecstasy
Dos: En tablett var (Osäker på hur mycket det var exakt)
Ålder: 20 (Malin: 21)
Kön: Man
Vikt: 75-80 Kilo
Rus Tid: 4 Timmar
__________________________________________________ ____

Inledning

Igår var den första gången jag prövade Ecstasy tillsammans med min käraste tjejkompis "Malin". Jag och Malin har varit nära vänner i snart över 5 år och tillsammans har vi druckit massor med alkohol och rökt en och annan holk men vi har aldrig prövat några hårda droger. Dock har vi alltid varit väldigt sugna på att pröva E med varandra och verkligen se hur bra detta kärlekspiller verkligen är!

Klockan 20:00 sitter jag hemma och lökar då jag plötsligt får chansen att köpa E av en vän och tar självklart tillfället i akt då jag vet att både jag och Malin har varit sugna på detta ett bra tag. Jag åker och köper två tabletter för 300kr av en väldigt nojig dealer (vilket är fullt förståeligt) i ett avlägset kvarter på andra sidan staden. Under tiden jag handlar så ringer jag självklart Malin och berättar att jag är på väg att köpa E. Malin blir oerhört exalterad men jag frågar om vi verkligen ska ta E då jag är lite nervös med tanke på att jag faktiskt aldrig prövat syntetiska droger förr men blir snabbt övertalad av Malin och vi konstaterar att vi ska kicka direkt efter köpet hemma hos mig då jag bor ganska isolerat i ett villaområde utanför stan.

Efter jag köpt dessa två små gröna piller med vad som liknar en space invader tryckt på pillret så möter jag upp Malin halvvägs hem till mig (cirka 2-3 kilometer hem till mig från vår mötesplats) och vi är både taggade men ändå lite nervösa. Det kan ju trots allt vara skit blandat i dessa piller och att en snetripp kanske vankas. Men vi tänker inte mycket på det och börjar promenera hem till mig. När vi väl kommer utanför staden så är det bara någon kilometer kvar hem så jag föreslår att vi tar pillret på vägen då jag läst att det kan ta upp 1-2 timmar innan kicken kommer. Vi ställer oss under den sista gatlyktan innan man börjar "komma ut på landet" och lägger varsin tablett på tungan och sväljer. Vi båda jämrar oss över den otroligt beska smaken som spred sig i hela munnen och fortsätter sedan in i mörkret, hem till mig.

Väl hemma gör vi oss bekväma, slår på lite skön musik på spotify och börjar spela schack för att invänta det ovetande. Vi tittar frekvent på klockan och det har nu gått snart en timme sen vi svalde våra space invaders och någon känsla i kroppen börjar bubbla.

Trippen

Under vårt tredje parti schack börjar jag känna mig varm, lite lös och avslappnad. Som att ha rökt lite gräs men ändå inte. Vi avbryter schackspelandet och försöker analysera vad som är på väg att hända. Malin frågar om det bara är hon som inbillar sig att det faktiskt börjar hända något men jag konstaterar att någonting håller på att ske i kroppen. Vi slänger schackbrädet åt sidan och försöker bara prata med varandra tills vi verkligen vet att någonting är på gång. Efter 10-15 minuter med denna varma och något fnittriga känsla märker jag tydligt att Malin är snabbt på väg in i vad Ecstasy står för. Hon berättar samtidigt att hon mår lite dåligt och lägger sig på min säng, jag går och hämtar lite vatten åt henne och låter henne ligga medans jag sätter mig framför datorn och tänker för mig själv är detta är allt som kommer att hända?

Malin säger plötsligt att hon måste spy och jag kommer snabbt till räddning, hon får en kvällning men säger att hon fan inte tänker kräkas då kanske ecstasy effekten försvinner. Jag börjar bli lite orolig över att vi bara fått något jävla skit då jag faktiskt inte känner mig speciellt "kärleksfull" alls. När hennes illamående lagt sig sätter sig Malin vid datorn och bläddrar lite bland låtarna. Jag står upp i mitt rum då Malin tittar på mig och säger att hon mår fruktansvärt bra med ett leende som sträcker sig från öra till öra.

Det går ca 5 minuter till och Malin sätter på Daft Punk - One More Time på högsta volym och jag känner det! Jag kan från ingenstans känna musiken fylla upp mig tillsammans med ren glädje till låten och livet och börjar dansa med till rytmen, Malin hänger på och vi dansar nu okontrollerat. När låten väl tar slut står vi bara och kollar på varandra och vi försöker få fötterna på jorden. Vi brister ut i skratt och glädje över hur fruktansvärt underbart vårt tillstånd är. Tillståndet är absolut glädje och allt känns så otroligt underbart till och med att ta tunga andetag var en fröjd för kroppen. Vi sätter på MGMT - Electric Feel och skuttar ut för att ta en cigg. Vi kan inget mer än att erkänna vår yttersta glädje för allt och alla och hur jävla gott det var med att röka cigaretter då ingen av oss egentligen är rökare, varje bloss smakade så underbart. Efter ciggen hoppar vi in och dansar oss svettiga i någon timme. Efter allt dansande går vi in på toaletten för att filma oss i vårt underbara tillstånd, vi står framför kameran ett bra tag och babblar på då Malin föreslår med sina tefat till ögon att hon vill gå upp på mitt tak. Jag i min eufori bearbetar det hon säger i någon sekund och vi tittar på varandra samtidigt utan att säga något, vi vet bara att vi MÅSTE upp på taket av någon underbar anledning

Vi kastar på oss lite varma kläder och går ut för att ta fram en stege, bara att ta fram stegen var så otroligt roande och spännande, nästan som ett äventyr! Vi tar oss till slut upp på taket och slår på lite musik på min mobil. Vi blickar ut över dom sovande husen och vattnet och inser återigen hur underbart livet är, allt är så perfekt och man vill sprida lyckan vidare ut över hela världen. Vi lägger oss en kort stund och kollar på den stjärnklara himlen och den starkt lysande månen. Vi har svårt att hålla oss koncentrerade och sätter då på Queen - Don't Stop Me Now och vi kan inte hålla oss i skinnet efter texten "I'm floating around in ecstasy" och börjar nu sjunga med och dansa på taket till denna underbara låt och jag tror att vi båda kände oss som Freddie Mercury på ecstasy. Vi inser kort efter att vi inte kan vråla på taket allt för länge för grannarna blir nog inte så glada då klockan ändå är någonstans runt 00:00 - 01:00 (Det var svårt att hålla koll på tiden under detta rus). Vi klättrar sen ner för att fortsätta må bra inne i huset ett tag till.

Ruset börjar nu sakta men säkert avta och vi slår på en schyst film och somnar sedan bredvid varandra under massa täcken och kuddar.

Utvärdering: Kan ju onekligen säga att ecstasy är något av det bästa jag tagit, jag rekommenderar det till alla och helst med nära och kära vänner. Otroligt underbart, dock känns hjärnan som en uttorkad svamp dagen efter. Men det är de värt!!

5/5 stjärnor till denna tripp!

Jag hoppas ni fick en del i det underbara och jag ursäktar eventuella stavfel! Peace!
Knulla ni inte? hur kunde hålla dig? vet inte din lägning men de skulle du gjort oavsett, knulla på mdma är bland de bättre
Citera
2014-04-17, 21:42
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St3amb0y
Vad är skillnaden på känslan av E och MDMA kristaller? Är det likartat rus man får?

bättre med rent mdma inte massa skit i som tjack etc
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in