2012-05-03, 13:00
Medlem
Frontsoldatens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Var köper jag filter någonstans?

Apoteket bör ju ha men har aldrig frågat där förut, är det lätt att skaffa?
Ta filtret från en cigg?
Citera
2012-05-03, 13:24
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontsoldaten
Ta filtret från en cigg?

Ska tänka på saken. Toppsar lär ju annars fungera.
Senast redigerad av Bertil85 2012-05-03 kl. 13:27.
Citera
2012-05-03, 13:49
Medlem
Frontsoldatens avatar
Citat:
Fråga vilken sprutis som helst, cigarett filter is the shit.
Citera
2012-05-07, 18:33
Medlem
Bertil85s avatar
Ciggfilter funkar inte det är vanlig bomull som man ska använda...
Citera
2012-05-10, 15:10
Medlem
hkos avatar
Citat:

Har använt mig av ciggfilter sen jag började skjuta (flera år sen), funkar visst. men bomull är att föredra dock.
Citera
2012-05-10, 15:58
Medlem
Citat:
Jag har alltid använt tops. cigarettfilter ska ju tydligen vara dåligt/farligt. Mitt råd till dig är att köra på tops. Eller om du vill vara hardcore så köp micronfilter, googla efter shop.

"Cigarettfilter är inte säkra att använda för dom innehåller små bitar av glas, och om filtret tas ifrån en cigarett som redan rökts finns ämnen från röken i filtret som kan vara skadliga att injicera."

http://www.fajaf.com/lokalt/hr/boken.html

Låter dock jävligt skumt att det skulle innehålla små bitar av glas.
Citera
2012-05-28, 16:52
Medlem
senapssils avatar
Citat:

Cigarettfilter fungerar utmärkt. Jag kör enbart med dom. Och då menar jag filter som man köper för att rulla med, inte filter från färdigrullade cigaretter. Men bomullen från tops fungerar också, likaså "vanlig" bomull som man köper på påse.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Låter dock jävligt skumt att det skulle innehålla små bitar av glas.

Glasfiber snarare än små glasbitar. Vet ingenting om huruvida det stämmer eller ej, men har hört det av olika personer, så det ligger mycket möjligt ngn sanning i det. Men som jag skrev ovan så kör jag bara på filter och det har inte skadat mig än.
Senast redigerad av senapssil 2012-05-28 kl. 16:54.
Citera
2012-05-28, 17:04
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senapssil
Cigarettfilter fungerar utmärkt. Jag kör enbart med dom. Och då menar jag filter som man köper för att rulla med, inte filter från färdigrullade cigaretter. Men bomullen från tops fungerar också, likaså "vanlig" bomull som man köper på påse.

Glasfiber snarare än små glasbitar. Vet ingenting om huruvida det stämmer eller ej, men har hört det av olika personer, så det ligger mycket möjligt ngn sanning i det. Men som jag skrev ovan så kör jag bara på filter och det har inte skadat mig än.

Cigarettfilter fungerade inte för mig kör numera på bommulsrondeller som jag bryter en bit av.

Har några toppsar hemma och skall se om de fungerar.

Men mitt tipps är som sagt bomullsrondeller som man tar en bit av..
Citera
2012-05-28, 17:06
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Har några toppsar hemma och skall se om de fungerar.

Det fungerar utmärkt, har alltid kört med det.
Citera
2012-06-01, 19:52
Medlem
Bertil85s avatar
Varför detta från Lundssjukhus? Tänker på sprutbytet.

-Deltagarna testas för hiv och hepatit, samt erbjuds vaccination mot hepatit A och B.

Varför? Det enda jag vill ha är rena sprutor när jag åker dit nästa gång.
Citera
2012-06-23, 16:02
Medlem
hej!
en brud man brukar hänga med mellan varven o festa osv med då o då ngra ggr under året har dragit en rejäl(ca 4-6ml punka med metadon tabletter 10mg/tab svenska=filtrat med cigg filter,men ser nu ut som typ en halv tennisboll i handen o jag stack ett litet håt tidigare idag o klämde ut en rejäl mängd brunaktig jävla var sörja,ligger bara strax under huden o hon mår ej dåligt mer än psykiskt!

jag skule på 20-30 heracelin penecilin tabs imorgon av en polare som legat på infektion då han injecerar sina ritalin 10mg/tab varje jävla dag+ngra streck=ca 0,3-0,5ml/5ml pump utanför o han ligger med staffar typ hitills i år 4-6ggr på infektion med dropp=ooouch va "kul"!

har dragit punka med istortsätt alla prepp,amf,heroin,dolcontin,morfin,meta,oxycontin,s tillnoct,en massa olika benzo=dock funkar bäst att äta tycker jag om ej injekt vätskan!
medikinett/ritalin drog jag punka på ngra ggr dagligen under 2-3månader när jag festad loss med polaren när tjejen va bortrest i ngra månader då hon hade ngra 100st liggande+att han får 14st*10mg/d så vi körde på fint med methylfenidat under iaf 2mån,han va på infektion minst 2ggr under den tiden o jag såg buckligare ut på händer,fötter armar osv,men ej staffar,bara punka som antingen försvann helt av sig självt eller som ja stack hål på o klämmde/mjölkade ut denna bruna sörja som luktar blääää!

är olika människor kännsligare för att åka på staffar eller har jag bara haft turen på min sida??

aldrig behövt åka t infektion o iregel så har det återhämtat sig på max 1v,om sovit o ätit bra kan det bara ta ngra dagar innan det är nära bra igen????

NGN SOM HÄNGER MED EN POLARE O ÄR SOM JAG SJÄLV ÄR???

TUR O JÄVLIGT TACKSAM ATT JAG SLUPPIT LIGGA PÅ INFEKTION MED STAFFAR I HJÄRTAT OSV SOM SÅ JÄVLA MÅNGA GJORT JAG UMGÅR/U.GÅTTS MED TIDIGARE=TRÅKIGT O TRAGISKT!

BARA EN FRÅGA NU NÄR JA HAMNADE I DENNA DISKUSSIONS DELEN!

tACK FÖR LITE INSIDER INFO FRÅN NGN SOM ÄR INSATT I DETTA(BRUKAR KANSKE HA/FÅ NGRA AV DE STARKASTE HERACELINEN SOM FINNS O DELA DESSA I 2DOSER O ÄTA DEM I MAX 4-6DAR OM DET VARIT RIKTIGT UPPSVÄLT O DUNDRAT PÅ STÄLLET DET VARIT SVÄLLET/SVULLET!

MVH
NEROBOL5
Citera
2012-06-23, 16:14
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Varför detta från Lundssjukhus? Tänker på sprutbytet.

-Deltagarna testas för hiv och hepatit, samt erbjuds vaccination mot hepatit A och B.

Varför? Det enda jag vill ha är rena sprutor när jag åker dit nästa gång.
'är väl bra att testas för hep-c och hiv?

jag fick vaccination mot A och B när jag fick klart att jag hade hep-c
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in