2018-09-15, 16:40
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Du vet att det slutar med inga vener, blindhet, åderförkalknin, blodproppar osv?
Jag skjuter allt och bryr mig liksom bara om att få i mig grejerna, men filtrera gör jag alltid, ibland flera gånger om det ex är Benzo. Samt är en del av skjuta rutinen nu för mig.
Rekommenderar verkligen alla att filtrera, så svårt är det inte.

Fullt medveten, skiter helt enkelt i om jag dör.
Citera
2018-09-16, 11:37
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Fullt medveten, skiter helt enkelt i om jag dör.
En kallbrand senare.
Citera
2018-09-20, 16:31
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
En kallbrand senare.

Redan efter så du kan ej skrämma mig.
Citera
2018-10-18, 18:29
Medlem
Lös det i en meter sprit, men kolla så att substansen är sprit och inte fettlöslig. Sen km du alltid ta en rövpanna so. Är det närmaste du kan komma utan att sticka dej, du får tex ses rektalt vid ep och har du kraftiga kramper kan du ev få injeltionsvätska, en sån flaska innehåller 5mg/ml så det är inga mängder. Bara goggla och se hur man skall lösa det om du inte vill kasta dom i papperskorgen ifall du gör fel. Mvh Och det är helt ofarligt att slå i sig 1ml sprit typ vodka, renat eller liknande. Mvh
Citera
2018-10-27, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
En kallbrand senare.

Nja..jag filtrerade aldrig subutex/subuxone och tror inte jag fick ett enda problem på 7 år..men jag hörde att det kunde sätta sig på ögonen..
Till ämnet så brukade jag ibland ha Flunitra i mina fixar..men vet inte om jag tyckte det var värt egentligen..bättre att smälta de i munnen..
Citera
2018-10-29, 13:19
Medlem
Skjuta klonazepam? Går det? Hur isåfall

Ja, hur skjuter man klonnazepam? Är det något skal jag behöver ta bort? Mortla dom till ett fint pulver och sen värma upp som heroin? Hur ska man göra?
Citera
2018-10-29, 14:33
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd: "Skjuta klonazepam? Går det? Hur isåfall" infogad./mod
Citera
2018-11-09, 22:57
Medlem
Hej, ska köpa ketamin kristaller och köra IV. Tänkte såklart att man krossar kristallerna till ett fint pulver, men sen? ska jag koka det i en sked med varmt vatten som heroin? Svara asap då jag ska skjuta om 1 timme max!!!
Citera
2018-12-09, 23:10
Medlem
idjuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornRaper.
Hej, ska köpa ketamin kristaller och köra IV. Tänkte såklart att man krossar kristallerna till ett fint pulver, men sen? ska jag koka det i en sked med varmt vatten som heroin? Svara asap då jag ska skjuta om 1 timme max!!!

Hur gick det, och hur gick du till väga? Man kan tycka att en borde komma med en liten uppföljning.efter ett sådant inlägg. Hoppas det gick bra iaf
Citera
2019-01-23, 20:45
Medlem
Tillsätt typ 0.5ml PEG i din lösning så funkar det fint
Citera
2020-09-12, 09:23
Medlem
svampen211s avatar
Går det att skjuta Novartis 10mg Ritalin? Jag brukar skjuta dem vanliga 60mg kapslarna, fast inte allt på en gång. Ska fixa lite midazolam också, tänkte köra båda i en kanske. Grejen är, jag använder dem där filtrerna man får på sprututbyte. Tycker lösningen från Ritalin kapslarna kan va lite lite grumlig ibland, jag har filtrerat 2 gånger ibland. Tänker Novartis 10mg måste ju va värre, krossa 2-3 piller och sen suga upp. Tror jag kör på kapslarna bara att det är så satans dyrt.
Citera
2020-09-17, 01:13
Medlem
Bullsquids avatar
Skjut inte piller, det är massa bindmedel och skit i alla tabletter som fastnar och ger blodproppar och andra problem. Ja man kan också bli blind av att skjuta sub på lång sikt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in