• 3
  • 4
2014-05-16, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainOfMySoul
Jag var lite skeptisk till den här Superior mixen, men kan säga att jag verkligen vill ha den igen. Ska göra en beställning på 5g nu den här veckan. (Nice att nästan alla priser är sänkta.) Det enda negativa är väl att jag inte alls blir lika påverkad av röka längre, kanske är för att den här spicesorten var helt galen!

Gillar oxo deras superior mix. Nu säljer dem även superior mix pulver såg jag men under nytt namn rc.24.se
Citera
2014-05-16, 14:28
Medlem
Tresbs avatar
Har provat att slänga in en gnutta (1-2 tändstickshuvuden) när jag rullat en vanlig joint, riktigt skön combo då man blir väldigt påverkad väldigt fort och intensivt för att sedan vara det ett tag till av det riktiga gröna! Då detta var ett sample kommer jag dock inte köpa något mer i framtiden utan kommer hålla mig till grönt.
Citera
2014-05-16, 19:23
Medlem
ZEPMPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainOfMySoul
Jag var lite skeptisk till den här Superior mixen, men kan säga att jag verkligen vill ha den igen. Ska göra en beställning på 5g nu den här veckan. (Nice att nästan alla priser är sänkta.) Det enda negativa är väl att jag inte alls blir lika påverkad av röka längre, kanske är för att den här spicesorten var helt galen!
Svårt nu när deras site är nere sen några dagar tillbaka.
Citera
2014-05-16, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEPMP
Svårt nu när deras site är nere sen några dagar tillbaka.

Dom har bytt till rc24.se, varför vet jag inte men där finns superior mix.
Citera
2014-05-18, 15:58
Medlem
CaptainOfMySouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avaya93
Gillar oxo deras superior mix. Nu säljer dem även superior mix pulver såg jag men under nytt namn rc.24.se

Fick ett sample från den nya sidan, det var kraftigt i kanske 5 minuter, helt jävla veck. Men så kort tid, minns inte ens vilken av sorterna det är. Rekommenderar inte för den som vill ha ett längre rus. Tror det är den vanligaste av dem som finns där.

(Tagit lyrica och rökt, lite virrig
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in