Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-23, 13:20
  #265
Medlem
Jag skulle klart och tydligt informera att:

*Inte skippa gränskontrollen i Brasilien..
*Sälj inte din cykel till den trevliga hippin i Darwin!
*Skippa idén att ta dig in illegalt i Ryssland
*Men framför allt börja långfärdscykla tidigare!
Citera
2014-06-27, 16:47
  #266
Medlem
infour.13s avatar
Måste väcka liv i tråden igen!

Personligen så är jag 21 år gammal, men ifall jag kan prata med 1 år yngre mig själv så skulle jag ha sagt, spara dina pengar som du fick under sommaren, du är inte smart som du tror, ge allting den tiden den förtjänar, du behöver inte leva upp till allas förväntningar. Akta dig för skitungen som kommer förstöra ditt år.


Under detta år så började jag universitet och klarade av gymnasiet utan att anstränga mig ett dugg. Så då antog jag automatisk att jag "jag behöver bara plugga lite så klarar jag mig nog", men självklart så hade jag fel vilket jag ångrar grovt !!
Citera
2014-06-27, 16:56
  #267
Medlem
Muhamedssons avatar
Håll dig borta från sådant som kan skapa ett beroende. Så är du på den säkra sidan och slipper att eventuellt hamna i ett helvete av ångest.
__________________
Senast redigerad av Muhamedsson 2014-06-27 kl. 16:59.
Citera
2014-06-27, 17:02
  #268
Medlem
Lär dig av dina misstag för jag lärde mig aldrig
Citera
2014-06-28, 17:04
  #269
Medlem
Gilgamesh.s avatar
Ät inte pizza i sängen, det slutar fan inte bra! (till mig själv för 20 min sen)
Citera
2024-04-18, 22:30
  #270
Medlem
Tsigalkos avatar
Var mer ego! Och lämna resultat i framtida lotto, Keno, matchresultat, travlopp och Stryktips…
Citera
2024-04-30, 21:39
  #271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frostybo11
Vishet kommer med ålder oavsett social status, utbildning eller andra mätvärden av en människa. Vi bygger ofta en bredare uppfattning kring saker i samband med tillbakablickar på situationer som kunde få en annan följd, vissa ankrar sig fast andra accepterar läget och lever vidare.

Alla vi låter oss vara efterkloka från tid till tid och min fråga till er är som rubriken lyder:
Vad skulle ni säga till ert 20-åriga jag?

Ge inte tillbaka bilnycklarna till Jens. Saknar honom, mitt fel.
__________________
Senast redigerad av Proprioception 2024-04-30 kl. 21:46.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback