2024-01-27, 13:45
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Vem vågar initiera en FB-träff i Pattaya? Ett gäng changlinnen extra dyker upp på Corner Bar soi 6. Innan första ölen är beställd hänger smockan i luften och allt blir ytterligare hetsigare då någon skriker att han sett en indier gå in på solen.
Citera
2024-01-27, 21:28
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Berghagen
Vem vågar initiera en FB-träff i Pattaya? Ett gäng changlinnen extra dyker upp på Corner Bar soi 6. Innan första ölen är beställd hänger smockan i luften och allt blir ytterligare hetsigare då någon skriker att han sett en indier gå in på solen.
Träff?
Det borde ju vara enklare att styra upp ett gruppmail till personer som man faktiskt är intresserad av att träffa IRL. Chang linnen i foppatofflor och magväskor brukar vara ganska lågmälda.
Det finns dock undantag (skicka ner vederbörande på baksidan av corner på uppdrag att fota alla hetingar på soi 6/1)
Citera
2024-01-28, 02:35
Medlem
Citat:

Du kom ju inte på den förra träffen

(FB) FB träff Fredagen den 4 Dec i Bangkok ?
Citera
2024-01-28, 12:24
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Du kom ju inte på den förra träffen

(FB) FB träff Fredagen den 4 Dec i Bangkok ?

Som man ser i tråden så beklagar jag ju att jag missar evenemanget.
Citera
2024-01-28, 14:07
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Som man ser i tråden så beklagar jag ju att jag missar evenemanget.
Synd, det var riktigt trevligt förra gången.
Citera
2024-01-28, 18:51
Medlem
Citat:
Nja, nu tar du i. En sak jag lärt mig vad det gäller Pattaya är att om du söker bråk, så blir du inburad. Pattaya är fel stad att börja bråka i.
Om du har dåligt ölsinne, stanna hemma!
Citera
2024-01-28, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Nja, nu tar du i. En sak jag lärt mig vad det gäller Pattaya är att om du söker bråk, så blir du inburad. Pattaya är fel stad att börja bråka i.
Det blir väl aldrig bråk i Pattaya eller Bkk. Smockan hänger bra mycket lösare på en kvarterskrog i Svedala..
Citera
2024-01-28, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackpipan
Det blir väl aldrig bråk i Pattaya eller Bkk. Smockan hänger bra mycket lösare på en kvarterskrog i Svedala..
Det är många år sedan nu, men jag blev påhoppad av en falang och jag hade en pepparspray i fickan.😂
Citera
2024-01-28, 20:19
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Citat:

Du riktar dina ord till fel person. Jag hamnar aldrig någonsin i bråk.
Citera
2024-01-29, 00:51
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Du riktar dina ord till fel person. Jag hamnar aldrig någonsin i bråk.

Samma här. Har aldrig hamnat i gruff i Thailand, trots otaliga resor inrymmande besök i Red-Light, betydligt lugnare och tryggare än Svedala.
Citera
2024-01-29, 04:53
Medlem
Citat:
Det är många år sedan nu, men jag blev påhoppad av en falang och jag hade en pepparspray i fickan.😂

Varför går du runt med pepparspray?
Citera
2024-01-29, 12:42
Medlem
NickeNicknames avatar
Många här som bröstar upp sig Anonymt,men när det kommer till en träff så kommer sällan vederbörande personer som håller hög ton här
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2360314

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in