Citat:
Det stämmer. Jag har inte varit i Pattaya.
Skojigt att folk tar åt sig och ser sig anklagade för att köpa sex.
Trots att jag specifikt sa att ni inte köpet sex utan åker dit för den fantstiska maten på de olika Biergarden och steakhouses, konsten och de fantastiska stränderna.
Skojigt att folk tar åt sig och ser sig anklagade för att köpa sex.
Trots att jag specifikt sa att ni inte köpet sex utan åker dit för den fantstiska maten på de olika Biergarden och steakhouses, konsten och de fantastiska stränderna.
Jag känner mig inte anklagad för att köpa sex. Såsom väldigt många andra som åker dit, har även jag faktiskt köpt sex där. So what... Men också har jag själv varit där med två flickvänner och det gick utmärkt att vara där utan köpa sex. Ungefär som denna tråd, man kan inte bara gå in för att fråga om var man hittar damer, massage och ladyboys, utan även var man bäst kan bada eller var den bästa svenska restaungen är. Är man moraltant och tycker att det är patetiskt och mår illa av att se ”prostitition” så är det nog bättre att inte åka dit, och inte gå in i denna forumtråd.
Så det är roligt med filurer som du, som överhuvudtaget går in och kommenterar. Redan med överskriften på tråden bör en normalintelligent människa förstå att en stor del av tråden klientel är torskar. Så varför överhuvudtaget klicka sig in och kommentera?
Skulle du också gå in i en tråd ”BMW, den ultimala bilen för rallyförare” och vräka ur dig spydiga kommentarer om BMW? Eller gå in på en tråd om ”hur man grillar kött” och gnälla om köttets effekter till miljöförstöringen?
Är det här ett beteende som du även anammar IRL? Kanske du går in på gym och börjar diskutera om hur tragiskt det är med pumpande män? Eller går till AA och håller föredrag om hur man gör den ultimata GT:n?
För din egen skull, befatta dig med ämnen och saker som intresserar dig och som du tycker är kul istället för att slösa bort din tid med att diskutera med äckliga feta Pattaya-torskar.