2005-08-14, 14:08
Medlem
nån som har tips på schysst gym i alanya? skulle va jävligt skönt om det fanns ett i centrum lr ialla fall i näreheten av centrum, nån som vet o vill dela med sig info?
Citera
2005-08-14, 14:34
Medlem
Alladins avatar
Skall du vara där länge eller, för hade det vart en veckolång semester så hade jag tagit vilovecka då och haft semester till hundra procent.
Citera
2005-08-14, 15:00
Medlem
Hercule Poirots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Skall du vara där länge eller, för hade det vart en veckolång semester så hade jag tagit vilovecka då och haft semester till hundra procent.

Fanns ett antal vid stranden närmast centrum när jag var där för 2 år sedan.

Träna på semestern.
Citera
2005-08-14, 15:18
Medlem
PokerMikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pacolito
nån som har tips på schysst gym i alanya? skulle va jävligt skönt om det fanns ett i centrum lr ialla fall i näreheten av centrum, nån som vet o vill dela med sig info?

Jag å min polare ska dit nu den 19de september.. MEn vafan! Det är semester du ska på! INte träningsläger väl? Sup å hade skönt där nere! Vill du se stor ut så pumpa ut dig me lite armhävningar innan du går ut på beachen! Men träna kan du göra när du kommer hem. Alla behöver vi viloveckor!
Citera
2005-08-15, 11:16
Medlem
hahhaha ni har rätt grabbar, men jag tycker att det är kul att träna i ett annat land, känna känslan och inspirationen från andra gubbar om det nu finns nåra tunga lirare där. ska nog träna en gåpng o kolla läget sen får det väl bli hundra 100% semester, sticker imorn, ha det bra i stockholm/sverige, hoppas det regnar
Citera
2005-08-15, 11:18
Medlem
Träna på semestern???det kan inte vara bra för hälsan
Citera
2005-08-15, 11:55
Medlem
Tom`s Gym är bra! Ta en taxi dit. kostar 30 spänn varifrån du än åker.
Men någras grövre lirare finns knappt i turkiet känns det som. alla turkar hade BMI under 20 verkade det som haha de största gubbarna hitta rdu iofs på gymmer men de är inte särskilt stora med våra mått mätt. Vill du ha schyssta tips så snacka med de danska byggarna. De brukar veta vad de pysslar med.
Citera
2006-04-02, 13:31
Medlem
tjohos avatar
Någon som har koll på om det är dyrt att träna där nere?
Ska vara nere i 2 veckor och vill inte tappa det lilla man har. Snarare så att jag skulle behöva de olika konditionsmaskinerna eftersom Vättern närmar sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in