Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-19, 18:40
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamelz92
Hej! Är en kille på 30år som tidigare kurat ffa med sustanon men även testo/propp/mast/dbol.. Ja, lite allt möjligt. Nu har jag varit borta ifrån det i några år, med funderingar på att starta upp igen. Har varit in och kikat lite på diverse SARMs och funderar antingen på Rad140 eller yk11 då jag vill öka markant i volym men även deffa bort lite bukfett. Vilken av dessa två (alternativt någon annan) skulle ni rekommendera?

Har även läst att YK11 är ett säkert kort om man vill slippa gyno, stämmer det? Tycker hälften av vad man läser är skroll och vill veta vad jag pillar i mig.

Svar uppskattas. Ha en fin dag.

Ingen sarm är helt säker från gyno då en förlorad egenprod kan leda till gyno även om det är osannolikt.

Kör ligandrol 30mg ed + 200testo E EW
Citera
2024-11-22, 08:20
Medlem
biljardballes avatar
Någon med erfarenhet av OTR-AC (Ostarine Acetate)?
Citera
2024-11-22, 13:00
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klas45212
Är dessa sarms överhypade av sociala medier trenden?

Ligger på 750mg testo e, 400mg tren e, blastar med dboll nu och gjort det kortare rundor på doser 20-50mg under kurens gång, använder ai såklart.

Började med mk677 för ca 30 dagar sen och märker ingenting?

*text*

Tack o hej!

Var kom din mk från? Hur äter du?
Bara nyfiken, för jag tar med Mk och märker absolut skillnad, ang det med maten så undrar jag bara för att jag åt så jäva mycket innan, nu med mk äter jag ännu mer och är ändå hungrig hela tiden
Citera
2024-11-23, 14:28
Medlem
Frippe36s avatar
Tjena! Jar fått ett erbjudande ett flertal gånger om att köpa lgd på olja. Har enbart kurat på piller innan och snubben som säljer skiten säger att det inte kommer krävas någon PCT efter. Kan detta verkligen stämma? Har somsagt 0 koll på olja.
Citera
2024-11-24, 10:11
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frippe36
Tjena! Jar fått ett erbjudande ett flertal gånger om att köpa lgd på olja. Har enbart kurat på piller innan och snubben som säljer skiten säger att det inte kommer krävas någon PCT efter. Kan detta verkligen stämma? Har somsagt 0 koll på olja.

Har ingen koll på Lgd men hittade denna tråden som kanske kan vara till nytta för dig
(FB) Funderingar på första kur med LGD-4033

Mvh nest
Citera
2024-11-30, 18:02
Medlem
Kingandaces avatar
Testas någon av de vanligaste sarmsen av polis vid dopingkontroll?
Citera
2024-12-04, 00:14
Medlem
Vet att ostarine och LGD är lagliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här