Citat:
Ursprungligen postat av
psychofox
Vill bara klargöra att den enda produkt jag har stött på med namnet Txc-009 uppges innehålla:
Det vill säga 9 olika syntetiska cannabinoider i en blandning. Alla syntetiska cannabinoider och rökmixar jag testat att röka flera dagar i rad har gett mig samma typ av sömnproblem efter som mest en veckas användning förlagd till kvällar och nätter.
Det räckte för mig att blanda (med tanke på hur mycket jag kunde röka utan problem när jag bara röker en utav dom)
ytterst lite av ab-fubinaca, adsb-fubinaca samt ab-pinacca för att jag skulle uppleva en 6-8 timmars episod av rent helvete! Skulle helst inte vilja att nån annan upplever samma sak av olika skäl... Spydde som jag vet inte vad gjorde jag.. var så jävla obehagligt att spy och inge skönt alls som det brukar va när man spyr och känner att magen rensas.. det jag kände tydde mer på förgiftning.. var inge fel med maten jag intog..
Dos när jag rökt endast en scbd utan problem: fubinaca 10 mg, adsb 20 mg, pinacca 5-10mg (vilket var den kratftigast)
Dos när jag blandade.. 1 mg fubinaca, 1 mg adsb, 1 mg pinacca..... rent helvete.. kändes som en garanterad utlösning för den som kan få psykos.
Att blanda endast två var helt okej tills jag blandade 3 mg pinacca med 3 mg fubinaca.. så upplevde jag liknande fast svagare fenomen.
MEn varför skulle man vilja blanda egentligen.. att man skulle hitta en perfekt blandning mellan alla dessa som var och en antingen är UPP eller NER eller helt jävla myskopsykodisco och helt jävla bodyfuck så tycker jag att det låter som en efterbliven tanke... som om man skulle ge sig ut i naturen och bara blanda massa olika växter.. hmmmmmmmm jag tar den gröna blomman, nån potatisväxt som råkar va bra det med och sen får jag inte glömma en dödsdos av änglatrumpet också..
Edit: då jag rökte dom doserna på dom scbd'erna var och för en så var ju såklart toleransen hög men det var den även när jag rökte den där fjuttdosen vid blandningen
Röker ab-fubinaca endast nu och jag skulle aldrig blanda med nå annat..ab-fubinaca är ändå det bästa jag hittat hittills.