Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2014-05-30, 20:34
Medlem
psychofoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Ja det är givetvis någonting som man räknar med då man blandar menade jag.. alltså att blanda det enligt standard doser och inte enligt samma vikt din lille mupp .. och sedan hitta en viss balans som kanske inte är just exakt 25%... men det blir ändå 4 som man blandar.

hmm jaaadu.. good luck och var försiktig hehe.

Ibland måste jag märka ord. Och det är knarkets fel
Tror jag skippar denna blandning. Vill inte köpa 5 gram för att testa, även om priset är bra.
Citera
2014-06-04, 05:14
Medlem
stuffexs avatar
Vet inte riktigt vad jag tycker om denna cannabinoid. Den har en minst sagt skum effekt på mig iallafall. Skulle inte rekommendera att sova på denna då jag vaknade 4-5 gånger sist och var tvungen att fylla en hel kopp till bongen med rökmix för att kunna somna om. Inte ensam om det här problemet, även något svag fast jag blandade 1/20 och har relativt låg tolerans.
Citera
2014-06-05, 20:35
Medlem
gonzorockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stuffex
Vet inte riktigt vad jag tycker om denna cannabinoid. Den har en minst sagt skum effekt på mig iallafall. Skulle inte rekommendera att sova på denna då jag vaknade 4-5 gånger sist och var tvungen att fylla en hel kopp till bongen med rökmix för att kunna somna om. Inte ensam om det här problemet, även något svag fast jag blandade 1/20 och har relativt låg tolerans.
Det du beskriver ang. sömnproblem gäller väl ändå alla cannabinoider som finns på marknaden nu?
Citera
2014-06-05, 21:22
Medlem
psychofoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stuffex

Vill bara klargöra att den enda produkt jag har stött på med namnet Txc-009 uppges innehålla:

Citat:
1. PB-22 10%
2. FDU-PB-22 10%
3. PB-FUBNACA 10%
4. AB-FUBINACA 20%
5. THJ-018 10%
6. THJ-2201 10%
7. 5F-AB-144 10%
8. SDB-006 10%
9. 5F-SDB-006 10%

Det vill säga 9 olika syntetiska cannabinoider i en blandning. Alla syntetiska cannabinoider och rökmixar jag testat att röka flera dagar i rad har gett mig samma typ av sömnproblem efter som mest en veckas användning förlagd till kvällar och nätter.
Citera
2014-06-13, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psychofox
Vill bara klargöra att den enda produkt jag har stött på med namnet Txc-009 uppges innehålla:

Det vill säga 9 olika syntetiska cannabinoider i en blandning. Alla syntetiska cannabinoider och rökmixar jag testat att röka flera dagar i rad har gett mig samma typ av sömnproblem efter som mest en veckas användning förlagd till kvällar och nätter.

Det räckte för mig att blanda (med tanke på hur mycket jag kunde röka utan problem när jag bara röker en utav dom) ytterst lite av ab-fubinaca, adsb-fubinaca samt ab-pinacca för att jag skulle uppleva en 6-8 timmars episod av rent helvete! Skulle helst inte vilja att nån annan upplever samma sak av olika skäl... Spydde som jag vet inte vad gjorde jag.. var så jävla obehagligt att spy och inge skönt alls som det brukar va när man spyr och känner att magen rensas.. det jag kände tydde mer på förgiftning.. var inge fel med maten jag intog..

Dos när jag rökt endast en scbd utan problem: fubinaca 10 mg, adsb 20 mg, pinacca 5-10mg (vilket var den kratftigast)

Dos när jag blandade.. 1 mg fubinaca, 1 mg adsb, 1 mg pinacca..... rent helvete.. kändes som en garanterad utlösning för den som kan få psykos.

Att blanda endast två var helt okej tills jag blandade 3 mg pinacca med 3 mg fubinaca.. så upplevde jag liknande fast svagare fenomen.

MEn varför skulle man vilja blanda egentligen.. att man skulle hitta en perfekt blandning mellan alla dessa som var och en antingen är UPP eller NER eller helt jävla myskopsykodisco och helt jävla bodyfuck så tycker jag att det låter som en efterbliven tanke... som om man skulle ge sig ut i naturen och bara blanda massa olika växter.. hmmmmmmmm jag tar den gröna blomman, nån potatisväxt som råkar va bra det med och sen får jag inte glömma en dödsdos av änglatrumpet också..

Edit: då jag rökte dom doserna på dom scbd'erna var och för en så var ju såklart toleransen hög men det var den även när jag rökte den där fjuttdosen vid blandningen

Röker ab-fubinaca endast nu och jag skulle aldrig blanda med nå annat..ab-fubinaca är ändå det bästa jag hittat hittills.
Senast redigerad av Siktarn 2014-06-13 kl. 12:08.
Citera
2014-06-13, 12:13
Medlem
TÄnk hur det skulle se ut ifall forskare skulle göra tester på folk som tagit denna blandning.. skulle ju fan inte få fram ett skit och inte veta vilken cannabinoid som gjorde vad eller någonting... ööööh jo vi tror att vi nu förstår att pb22 är det som är så skadligt för njurarna öööööööhm..
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in