Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-02-21, 06:46
  #37
Medlem
kuddenchristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
Som Gert Fylking hade skrikit: ÄNTLIGEN!!!!http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...684490,00.html
Det här låter riktigt löjligt nu ungefär 10 år senare. Hon har ju varit med i många filmer sedan det påstods att hon lämnade filmbranschen.
__________________
Senast redigerad av kuddenchristo 2015-02-21 kl. 06:48.
Citera
2017-07-19, 17:26
  #38
Medlem
enfindams avatar
Jag läste nyligen en artikel som handlade om Julia Roberts halvsyster som tog livet av sig. Denna halvsyster påstod att Julia hade trakasserat henne hela livet p.g.a hennes vikt. Det är ju förskräckligt isåfall och visar en annan sida av Julia som vi inte kände till förut.
__________________
Senast redigerad av enfindam 2017-07-19 kl. 18:12.
Citera
2018-09-11, 17:42
  #39
Medlem
Efter skilsmässoryktet – nu väljer skådespelerskan Julia Roberts att berätta om sitt äktenskap med Danny Moder.
Stjärnan som sällan pratar om sitt privatliv har anklagats för att slita familjen isär – nu berättar hon om stödet från maken.
– Han är en fantastisk människa, säger hon enligt People.*

https://www.expressen.se/noje/sprick...lsmassoryktet/
Citera
2018-10-03, 13:47
  #40
Medlem
Med ”Homecoming” gör Julia Roberts sin första huvudroll i en tv-serie.*
En upplevelse Hollywoodstjärnan beskriver som en utmaning och något som tog på krafterna.*
– Jag sliter så mycket med de roller jag gör, så efteråt tar det lång tid innan jag känner att jag måste vara kreativ utanför mitt eget hem igen, säger Julia Roberts.

https://www.expressen.se/noje/film/j...hon-sig-undan/
Citera
2024-03-26, 21:00
  #41
Medlem
diseuses avatar
Ny film på g.

Deadline.com (Julia Roberts To Lead Luca Guadagnino Thriller ‘After The Hunt’ For Amazon MGM Studios; Nora Garrett Scripting):
Citat:
After coming together at warp speed over the past month, Deadline hears that the Imagine Entertainment package After the Hunt from screenwriter Nora Garrett has landed at Amazon MGM Studios with Julia Roberts attached to star and Luca Guadagnino on board to direct.

Garrett penned the script, and Brian Grazer and Allan Mandelbaum will produce for Imagine Entertainment, with Call Me By Your Name Oscar nominee Guadagnino producing through his Frenesy banner. Garrett will also exec produce along with Imagine’s Karen Lunder.

The film is an intense dramatic thriller about a college professor (Roberts) who finds herself at a personal and professional crossroads when a star pupil levels an accusation against one of her colleagues and a dark secret from her own past threatens to come to light. Allan Mandelbaum brought the script into Imagine and worked with CAA to get it to top talent like Guadagnino and Roberts.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback