Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-08, 02:44
Medlem
Hej hade tänkt att blanda eget spice men har ingen våg hade tänkt att göra 1 gram pulver på 40g
Men har ingen våg så jag tänkte om någon av er har använt sig av denna påsen http://smoketower.com/plastic-bags-5...ilter_name=bag
o ungefär hur många gram de går i den

tacksam för svar !
Citera
2014-05-08, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chibib
Hej hade tänkt att blanda eget spice men har ingen våg hade tänkt att göra 1 gram pulver på 40g
Men har ingen våg så jag tänkte om någon av er har använt sig av denna påsen http://smoketower.com/plastic-bags-5...ilter_name=bag
o ungefär hur många gram de går i den

tacksam för svar !

6g om du pressar pulver 7g om du gör på tobak/knaster,

Ändrade räknade fel
Citera
2014-05-08, 02:48
Medlem
ja vad tycker ni ska man ha de som pulver eller mer lite tobaks form på spicet ?
Citera
2014-05-08, 02:53
Medlem
Köper du syntetiska cannabinoider får du pulver, det du gör spice på och då kan du döpa det till hyper XXXX om du vill!

Jag rekommenderar tobak, mer potent nikotinet hjälper cannabinoiderna att ta sig snabbare ut i blodet så man blir mer stekt på dem
Citera
2014-06-06, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewmpe
Köper du syntetiska cannabinoider får du pulver, det du gör spice på och då kan du döpa det till hyper XXXX om du vill!

Jag rekommenderar tobak, mer potent nikotinet hjälper cannabinoiderna att ta sig snabbare ut i blodet så man blir mer stekt på dem

Är det så att nikotinet hjälper eller bara är det spekulation från din sida?
Citera
2014-06-06, 09:24
Medlem
gonzorockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStrahowski

Det är så med cannabis i alla fall, orkar inte leta källor men bör inte vara svårt att hitta. Personligen blandar jag hellre mina cannabinoider med örter, spice kickar ju på 2 sec hur som... har inte mer bråttom än så
Citera
2014-06-06, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStrahowski

tobak dvs nikotinet gör att kemikalierna kommer ut snabbare till blodet och därav gör det så det blir mer potent
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in