• 1
  • 2
2015-07-19, 13:19
Medlem
soligts avatar
Diabildsporr är undergrund där
Citera
2015-07-19, 13:40
Medlem
Tror dom tittar på kolonner av marscherande kvinnliga militärpoliser dagarna i ända. Inte vad vi skulle kalla porr, men allting är ju relativt.
Citera
2015-07-19, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LX
Tror dom tittar på kolonner av marscherande kvinnliga militärpoliser dagarna i ända. Inte vad vi skulle kalla porr, men allting är ju relativt.
Skulle funka.
http://static5.businessinsider.com/i...n-marching.jpg
Citera
2015-07-20, 13:16
Medlem
gottmospahedens avatar
Det har framkommit att det har skapats amatörporr i Nordkorea, men Sydkorea skickar ibland ballonger med propaganda (även porr ) som når Nordkoreanska soldater - vilket får vissa att hoppa av.

Relevant video: https://www.youtube.com/watch?v=Mhj4rH13eoc
Citera
2015-07-20, 21:38
Medlem
Maledictuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cowell
Nej, kommunism är en motsats till fascism. Kommunism innebär att staten ska upplösas, fascism innebär att staten ska ha all makt. Kommunism är dessutom vänster medan fascism är höger. Nordkorea är inget kommunistiskt land även om det flaggar för kommunism.

Märkligt då att alla kommunistiska länder har en stark stat. Väldigt motsägelsefullt. Då borde ju de borgerliga vara med kommunistiska än vänster exempelvis, då borgarna förespråkar friare marknad och mindre statliga monopol. Min värld vändes upp och ned just nu.

OnT: Lär väl inte finns någon annan porr från Nordkorea än just fåtalet amatörfilmer då (fascist)staten i landet förbjudit porr.
Citera
2015-07-21, 10:37
Medlem
Citat:
Det är en fasciststat, inget kommunistland. I stort sett alla världens diktaturländer har porrförbud.
Är du på riktigt eller? Detta är själva urtypen av kommunism, nämn ett land som är kommunistiskt och INTE är ett fascistland eller diktatur. Kina, Kuba, Sovjetunionen/ryssland, Polen fram till 80-talet, Vietnam, Thailand listan kan göras lång, sedan har vi alla andra före detta öststater.
Men för att besvara TS frågeställning, nej någon kommersiell porr finns antagligen inte eftersom det inte ens finns "vanliga" filmer i detta land.
Citera
2015-07-21, 13:01
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Kommunistiska länder finns egentligen inte ja, utan det är stater som flaggar för kommunism.

Jag går efter den officiella definition av vad kommunism innebär. Som jag skrev ovan finns egentligen inga kommunistiska länder.

Korrekt. Kommunism har aldrig gått att införa i något land. Det som skulle bli proletariatets diktatur leder istället till en ny hierarki och fascism. Det kallas bara kommunism men är egentligen ganska likt länder som öppet har kallat sig fascistiska.
Citera
2015-07-21, 16:39
Medlem
Maledictuss avatar
Citat:
Kommunistiska länder finns egentligen inte ja, utan det är stater som flaggar för kommunism.

Jag går efter den officiella definition av vad kommunism innebär. Som jag skrev ovan finns egentligen inga kommunistiska länder.

Vilken är den officiella definitionen då? Och vad gör din uppfattning av vad kommunism är mer sann är exempelvis Sovjets, Nordkoreas, Kinas eller Vietnams?
Citera
2015-07-21, 17:24
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soligt
Diabildsporr är undergrund där
Dom har dvd-spelare i viss utsträckning där. VHS-spelare kanske är vanligast?

Har ju kommit rapporter om att folk i Nordkorea fått hårda straff när dom blivit ertappade med dvd-spelare och insmugglade sydkoreanska TV-serier på DVD-skivor. Tror de kör så med porr med.

Där det finns människor görs det porr också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in