Flashback bygger pepparkakshus!
  • 9
  • 10
2014-05-31, 17:51
Medlem
Sd vill väl också ut ur EU?
2014-05-31, 19:12
Medlem
PilsnerPers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht
De handskrivna rösterna har räknats klart, inte sant? I sådana fall kan jag bekräfta att valfusk har inträffat i min vallokal. De har antingen förstört min röst genom att ändra stavningen, eller så har de helt enkelt slängt den. Det kan jag säga p.g.a. att det endast finns en röst på SvP där, med stavningen "Svenskarnas Parti", trots att jag skrev "Svenskarnas parti" klart och tydligt.

Jag har polisanmält det. Det är det minsta jag kan göra. Förhoppningsvis bestraffas kräken som är ansvariga. Har någon koll på om det kan slå tillbaka mot en förresten? Jag vill ogärna tappa mitt arbete p.g.a. att någon får reda på att jag röstar på "fel" parti.

Det är en offentlig handling, så Aschberg och Fredriksson lär ha den i sin databas.
2014-06-01, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Att fylla Europa med blattar och negrer kommer såklart aldrig ta något land framåt. Faktum är ju att vi har invandring just för att det ska bli rivalitet och konflikter mellan olika folkgrupper. I splittrade, mångkulturella samhällen är judarna tryggare och det är de som ligger bakom "globaliseringen" till alla vita länder.

Du kan väl inte mena ALLVAR med vad du skriver? Om inte, sluta o svälj sådana där fåniga konspirationsteorier. Vi har invandring i vårat land för att vi är humanister.
Inget statsskick är felfritt men att väcka gamla spöken från 30talet är ett stort misstag.
Jag kan inte tvinga dig att rösta på Fi men snälla, för guds skull, stanna hemma och blankrösta så är du rar.
2014-06-01, 14:44
Medlem
WernerWarheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galimah
Du kan väl inte mena ALLVAR med vad du skriver? Om inte, sluta o svälj sådana där fåniga konspirationsteorier. Vi har invandring i vårat land för att vi är humanister.
Inget statsskick är felfritt men att väcka gamla spöken från 30talet är ett stort misstag.
Jag kan inte tvinga dig att rösta på Fi men snälla, för guds skull, stanna hemma och blankrösta så är du rar.

Nu finns det ju iofs ganska stora belägg på att det var just judiska (och i viss mån estniska) lobbyister som genom rävspel frambringat mångkulturen, med humanismen som svepskäl.

https://sv.wikipedia.org/wiki/David_Schwarz
http://www.menorah-sweden.com/artiklar/kh06nr1s6b.html

Vore humanismen den främsta ledstjärnan förefaller det mer troligt att regeringen uteslutande skulle ha lagt dessa enorma summor på att hindra konflikter och att understödja hjälpoganisationer i tredje världen.
2014-06-02, 19:50
Bannlyst
Huruvida man har skrivit stort eller litet P spelar enligt valförrättarna ingen roll.
2014-06-02, 20:42
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:

Världshistoriens mest framgångsrika konspiration var när de folkfientliga globalisterna lyckades övertyga de enfaldigaste bland massan att konspirationsteorier definitionsmässigt är felaktiga.
Humanism är liksom feminism beteckningen på två av de mest perverst onda ideologier som demokraturens kreatur har avlat fram och som ödelägger miljontals liv i den civiliserade vita världen.
2014-06-03, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo
Världshistoriens mest framgångsrika konspiration var när de folkfientliga globalisterna lyckades övertyga de enfaldigaste bland massan att konspirationsteorier definitionsmässigt är felaktiga.

Jo, jag har länge tänkt att "konspirationsteorier" och konspirationsindustrin är en konspiration.
2014-06-03, 12:44
Medlem
baggebo1s avatar
Fortfarande inga handskrivna från Stockholm redovisade. Nån som vet varför?
2014-06-03, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht
De handskrivna rösterna har räknats klart, inte sant? I sådana fall kan jag bekräfta att valfusk har inträffat i min vallokal. De har antingen förstört min röst genom att ändra stavningen, eller så har de helt enkelt slängt den. Det kan jag säga p.g.a. att det endast finns en röst på SvP där, med stavningen "Svenskarnas Parti", trots att jag skrev "Svenskarnas parti" klart och tydligt.

Jag har polisanmält det. Det är det minsta jag kan göra. Förhoppningsvis bestraffas kräken som är ansvariga. Har någon koll på om det kan slå tillbaka mot en förresten? Jag vill ogärna tappa mitt arbete p.g.a. att någon får reda på att jag röstar på "fel" parti.

Inte nog med att du inavelsröstar, du är inte man/kvinna nog att stå för vad du röstar på? Herrelol.
2014-06-04, 11:46
Medlem
Citat:
Ni och ert eviga godhetssupande. Om "humanism" innebär att man som europé ska överge sin identitet och gradvis förlora sin folkmajoritet och självbestämmanderätt till andra folks förmåner så är det inget annat en ett finare ord för kommunism och andra destruktiva globalistideologier som har förblött Europa sedan Andra världskrigets slut.

Vad är "konspirationsteorier" – att judar äger i princip all massmedia i Västvärlden?
2014-06-04, 19:12
Medlem
MrFishboys avatar
(FB) Svenskarnas parti tråden, allt om SvP

Hänglås..

/mod
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto