2014-05-16, 19:45
Medlem
obetaldforskares avatar
Hej! Är en 20årig man med tidigare erfarenheter utav
Gräs,Olika benzo,ecstacy,Rent Mdma,Amfetamin,Kokain,Morfin,Svamp ,Lsd,Thetripp gejer osv
Som titeln lyder så handlar det om den nya shopen relaterad till Tt.
Kemikalierna jag valde var abc och fub, jag blandade 1g utav de båda på 35g tobak.
Riktigt Bra grejer väldigt potent och bra bänga blev förvånand att jag var stukad efter 50minuter. hahaha har dåliga erfarenheter med liknande som ni kanske förstår
Bad även snällt om en trevlig bit att tända medans man gjorde eget, Som man fick
Fick en riktigt go bänga utav de varje gång o all musik som jag lyssnar på känns som den är skriven till mig av någon anledning xd Kunde inte kommenter hans tråd då jag inte har andra inlägg
Citera
2014-05-23, 07:27
Medlem
Ska pröva "super skunk mix" av TS idag om inte posten strular. Ska bli intressant! Ska också pröva wannabis caps. Så ja kan jämföra. Rökt de flesta mixar förutom de senare på prylshoppen. Första riktiga(gen2) wannabis va riktigt nice, så man får hoppas capsicum är bra och att potpurri rycker upp sig och levererar

Uppdaterar.

Cannabinoiderna på thestoned är top notch imo. Ab-c är favoriten.
Senast redigerad av heyhey1 2014-05-23 kl. 07:29.
Citera
2014-05-23, 20:22
Medlem
JHNSs avatar
Fick ett sample av Fub-mixen, tycker också den var trevlig, skön bänga på den, bakiskänslan var dock där när man vaknade men inget man störde sig på. Blir nog ett köp när man får cash.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in